Nataliyad
טוב אמרתי פחות או יותר את הכול בהתחלה , אז שוב אני אגיד , אם לא תגיבו אני לא ידע אם יש קוראים ואם אני לא ידעה אני לא ירצה להמשיך, וזה יהיה ממש מעצבן למי שכן רוצה שאני אמשיך . אז אנשים כדי שאני לא אפסיק , תגיבו..

אבק כוכבים ,פרק 2

Nataliyad 19/10/2015 784 צפיות תגובה אחת
טוב אמרתי פחות או יותר את הכול בהתחלה , אז שוב אני אגיד , אם לא תגיבו אני לא ידע אם יש קוראים ואם אני לא ידעה אני לא ירצה להמשיך, וזה יהיה ממש מעצבן למי שכן רוצה שאני אמשיך . אז אנשים כדי שאני לא אפסיק , תגיבו..

הייי, לא להרוג אותי אני יודעת שלא העלתי מלא זמן, יש לי סוג של חסימה , אין לי כוח לכלום ולצערי גם לא לכתיבה , זה יצא פרק קצר ומשעמם כנראה.
בגלל שעדיין לא קורא כלום אני משועממת מהסיפור [ אני מאמינה שגם אתם ] ובגלל זה קשה לי להמשיך .
תנסו להנות ממנו , ואני אשמח אם תגיבו תעירו תעשו מה שאתם רוצים , אני פשוט לא יודעת אם להמשיך את זה ןאם זה מעניין מישהוא ..

אלמוג.

פקחתי את עיניי והאור היחיד שהיה בחדר הגיע מהמנורות שעל התקרה , הסתכלתי מסביב לראות אולי משהוא השתנה , הסנטר המחודד של אחי תפס לי את העין הוא ישב על הכיסא שהיה מונח לידי , חזהו עולה ויורד בקצב איתי וריר נזל לו על הלחי .
החנקתי צחקוקים והוא התנער מעט ושינה את התנוחה שלו הוא הרים רגל אחת על המשענת של הידיים הניח את היטה את ראשו אחורה ,הידיים שלו היו מונחות ברפיון לצדי גופו והפה שלו עדין היה פתוח , התלבטתי אם להעיר אותו או להמשיך לצפות בו ולצחוק .
חיפשתי את הטלפון שלי ,הכי טוב זה יהיה לצלם אותו זה יהיה הכי מצחיק, יהיה לי איך לצחוק עליו כשהוא יעצבן אותי .
הושטתי את ידי לשידה ולקחתי את הטלפון שלי הדלקתי את המצלמה ועשיתי זום על הפרצוף שלו זה ממש לא פיר לא משנה כמה הוא נראה מצחיק הוא עדין נראה טוב , השפתיים שלו מעט בשרניות יש לו עצמות לחיים קטנות ועיניים שכולן נופלות בהם , החיסרון היחיד שלו זה שהוא לא כול כך מודע לעצמו , החיים שלנו היו כול כך קשים שכול פעם שהוא הרגיש שהוא כבר גדול אבא שלנו דאג לפנצ'ר אותו ולהעלים אותו מהתמונה .
כשהיינו בני ארבע עשרה אחי ניסה למרוד באבא שלי אז הוא מיהר להעיף אותו לפנימייה ולהמשיך להזכיר לו כמה הוא קטן חלש וחסר חשיבות.
הידיעה שאני בבית סובלת לילה אחרי לילה והוא בפנימייה לא יכול לעזור לי , או אפילו לנחם אותי, הרסה אותו .
באיזשהו שלב הוא כבר לא היה יכול לחזור הביתה כבר, הוא באה אלי ואמר לי שהוא ממש מצטער אבל הוא לא יכול לחזור , הוא לא יכול לסבול את הרעש הזה בלילות ואת הצעקות שלו עליו כול פעם מחדש, הוא הבטיח לי שהוא יבוא לבקר אותי אבל לחזור הביתה הוא לא יחזור .
הכי אבסורדי זה שאמא שלי אף פעם לא תפסה עמדה , כול פעם מחדש היא הסתובבה ושתקה , לא פעם ולא פעמים אני והיא רבנו על זה , אבל כשאבא היה באה מהעבודה היא הייתה מספרת לו את זה והוא היה מעניש אותי , פעמים בלילה הוא היה מעיר אותי ועושה בי כרצונו.
אני ואחי נשארנו בקשר רק בטלפון ולפעמים נפגשנו , אבל עכשיו הכול הולך להשתנות .
עדיו כיוונתי את המצלמה כלפיו , לחצתי על הלחצן וצילמתי אותו מחייכת לעצמי מאושרת שיש לי את אחי שיהיה איתי.
הוא פתח עיניים וכשראה שאני ערה חיוך גדול התפשט לו על הפרצוף הוא התקדם אלי וחיבק אותי חזק, התקדמתי לקצה של המיטה כדי שיהיה לי נוח יותר " אני שמח שאת נשארת " הוא לחש לי באוזן .
" גם אני שמחה " השבתי מוחצת אותו אלי יותר .

************************************************************************************************

ליאור
יום שישי , היום שאני הכי אוהב בשבוע , לקום מאוחר כשהשמש כבר מבצבצת מהחלון , שום שעון מעורר שום דבר שצריך לעשות, רק יום שלם עם אחי הקטן קצת זמן של שנינו לבד , יום חופש שרק נהנים בו.
" קום" איתי קפץ עלי והתחיל הרביץ לי כדי שאני אתעורר תפסתי אותו ועליתי מעליו לא מפסיק לדגדג אותו עד שהוא ייכנע .
" אוקי , אוקי אני נכנע " הוא אמר לא מפסיק להתפתל הפסקתי והוא חזר לנשום כרגיל הוא קם מהמיטה נעמד ליד הדלת הסתובב אלי עם חיוך ממזרי , הברכיים שלו היו מוכנות לזנק " יאללה תזיז את הטחת שלך ותתארגן אין לנו את כול היום " הוא אמר מהר וברח לחדר שלו דואג לנעול אותו , רדפתי אחריו סתם כדי להצחיק ואתו , הוא טרק את הדלת מהר ונעל דפקתי על הדלת לשנייה , כששמעתי אותו מתנשם וצוחק הלכתי מהר להתארגן.
צחצחתי שיניים מהר והחלפתי לבגד ים והכנתי לנו משהוא לאכול , איתי בנתיים התיישב על השיש צופה בי מכין לנו סנדויצ'ים שיהיה לנו מה לאכול .
" התיק שלך מאורגן ?" שאלתי אותו , הוא הרים את התיק והראה לי שהוא מלא.
" מצוין אמרתי לו ודחפתי לו חתיכה של מלפפון לפה , ארזתי לנו את האוכל ויצאנו לדרך .
" תחזיק חזק" אמרתי לאיתי והתחלתי בנסעה , עצרתי ליד הכינרת נושם עמוק את הריח שלה , איתי עשה בדיוק כמוני אבל מהר מאוד פרש ולקח את התיק שלו שם בצד והוריד את החולצה שלו ורץ למים , הוא נעצר שלושה מטרים מהמים הסתובב " נו אתה באה?" צעק אלי חיוך עלה על הפנים שלי הורדתי את החולצה ורצתי סוגר את המרחק בנינו מהר הוא חזר לרוץ לידי זורק את הנעלים שהיו עליו , זרקתי א הנעלים שלי גם אני ורצנו לתוך המים נהנים מהקרירות שלהם .
השפרצנו אחד על השני , זרקתי אותו למים , עשינו כמה שחיות ואפילו נתתי לו לקפוץ על הכתפיים שלי כאילו אני מקפצה .
" אני רעב " הוא פתאום אמר ונתלה עלי כמו שהוא תמיד עושה כשהוא עייף, יצאנו מהמים הוא עדיין נתלה עלי פרסתי לנו את הסמיכה הוא התיישב עליה מיד וחטף ממני את הפרוסה שלו .
הסתכלתי עליו צוחק ונהנה מכול רגע , זה מה שאנחנו עושים כול יום שישי אבל הוא עדיין אוהב את זה רק אני והוא באים לפה ועושים מה שאנחנו רוצים , הסתכלתי על השעון לראות מה השעה , כדי לדעת עוד כמה זמן נשאל לנו לפני שאמא חוזרת מהעבודה , השעה כבר הייתה אחד בצהרים אמא חוזרת עוד שעה הביתה ואנחנו עוד פה ולא התחלנו עוד לסדר קצת את הבית .
"איתי אחרי שנאכל נחזור הביתה אמא עוד מעת חוזרת וצריך לסדר את הבית " אמרתי לו מביט בו ורואה איך הוא מתאכזב , הוא אוהב להיות פה אני יודע , אבל אין מה לעשות צריך לחזור .
" טוב " הוא אמר ואכל מהר .

נזרקנו שנינו על הספה עייפים מידי, אמא בדיוק נכנסה לבית וכשראתה את הכול נקי ומסודר חיוך מיליון הדולר שלה עלה על הפנים איתי קפץ לחבק את אמא ואני נשארתי זרוק על הספה .
" מה יש לך , ילד גדול " היא אמרה בזלזול מתיישבת לידי מניחה את הראש שלה עלי ונאנחת .
" התגעגעתי אליך " אמרה ונאנחה.
" גם אני אליך " נשקתי לראשה , איתי קפץ על הספה ונשכב על שנינו .


תגובות (1)

*בא מהעבודה
*תחת
*את
-חסר המון פיסוק, וזה מעצבן לקרוא את זה ככה
לעבור על הפרק, סך הכל נחמד :)

20/10/2015 22:45
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך