time machine123
סליחה שיצא קצר.. אשמח לתגובות..

אדם עושה כמיטב יכולתו עד שהגורל פוגש אותו- פרק 1

time machine123 13/04/2016 913 צפיות 4 תגובות
סליחה שיצא קצר.. אשמח לתגובות..

אביטל , בחורה רצינית וטובת לב , גרה עם דודתה החולה מיכל. היא עבדה כדי לאסוף כסף שבאמצעותו היא תוכל לקנות לדודתה את התרופות שהיא צריכה לקחת.
הגיע היום וכבר דודה מיכל לא יכלה להמשיך לשתוק. היא שמרה על הסוד הזה במשך שנים ועתה היא רצתה לומר לאביטל את האמת בנוגע להוריה.
היא ידעה שהשיחה עם אביטל תהיה לא קלה בשבילה . אבל היא הייתה מוכרחה לומר את האמת גם כשקשה.
" אביטל," פתחה דודתה מיכל. היא אחזה בידה של אביטל. אביטל הביטה בה בפליאה. מה הולך פה? מה עומד לקרות?
" הגעת לגיל שמונה עשרה, ואני רוצה לגלות לך את האמת, אני יודעת שזה לא הולך להיות לך קל, אבל את חייבת לדעת את האמת על הוריך המנוחים." אמרה דודתה מיכל ולפתע התפרצה בבכי תמרורים.
" מה כל זה קשור אליי , דודה מיכל? דברייך מתחילים להלחיץ אותי!!" השיבה אביטל בכובד ראש.
" אביטלי, אבא שלך הלך תוך כדי יום הולדתך השנתיים. ואימך ז"ל הלכה בתאונת דרכים מצערת . שניהם מתו. תסלחי לי על כך שלא סיפרתי לך. את יודעת שאני אוהבת אותך, נכון?" אמרה דודה מיכל בבכי. אביטל לא ידעה מה לעשות, היא קמה ממקומה והסתגרה בתוך חדרה.


תגובות (4)

לא נורא בכלל שזה קצר. לפעמים הסיפורים הקצרים הם הכי יפים. אהבתי מאוד!

13/04/2016 12:21

תודה רבה. שמחה שאהבת..

13/04/2016 15:38

אני אעלה את הפרק הבא רק בשבוע שאחרי פסח. בינתיים תודה על התגובה זה ממש שימח אותי.

13/04/2016 19:25

סופ"ש נעים ופסח שמח.

14/04/2016 15:49
סיפורים נוספים שיעניינו אותך