קריסטין
הפרק הראשון מקווה שתהנו ותחזרו לקרוא כי באמת לדעתי הסיפור הזה יותר טוב מהקודם

אהבה?חחח

קריסטין 23/09/2014 941 צפיות 3 תגובות
הפרק הראשון מקווה שתהנו ותחזרו לקרוא כי באמת לדעתי הסיפור הזה יותר טוב מהקודם

אז יום ראשון ללימודים בכיתה ט׳ בבת ים? התעוררתי בבוקר והחלטתי שאני באה בהרגשה טובה ושהשנה אני משקיעה ;) חחח בטח… קמתי מהמיטה ציחצחתי שיניים שטפתי פנים שמתי קרמים הסתרקתי לבשתי חולצת וי לבנה צמודה ג׳ינס בהיר בויפרנד קרעים (רופף כזה למי שלא יודעת) וואנס מנומר צבעוני , לק ורוד כבר היה תכשיטים (רק מזהב אמיתי וכו… אלרגית למזויף) טיפה מייקאפ מסקרה ועיפרון עדין , לא אוהבת להגזים… בושם (אברקומבי) דורדוראנט (פלייבוי בנות) תיק (צד עור שחור) ויצאתי להעיר את השמנים כי התעצלתי ללכת ברגל ״אלירווווון!!!!״ צרחתי , הוא קפץ מהמיטה ויצא בריצה מהחדר הופתע לראות אותי שותה שוקו ובאייפון 6 שלי (דודה שלנו קנתה לכולנו איך שיצא..) .
אלירון: ״מה ישלך?! ימשוגעת הקפצת לי תלב! יואו הסיגריות לא עושות לי טוב״ התנשף כאילו רץ מרתון וכמובן אחריו עוד מישו שנראה כאילו רץ מרתון אביאל הופיע (אגב הוא שונא שלא קוראים לו גם הוא טוען שאני מפלה בין אח לבנדוד) אביאל: ״מה קרה?! ולמה לי לא קוראים?!״ ( לא קראתי לו כי ידעתי שאם אני יקרא לאלירון אביאל יבוא לבד ורציתי לחסוך צעקה) אני: ״שמנים מילה! יאללה לכו להתארגן אני צריכה טרמפ״ אלירון: ״ לא אני!!״ אביאל: ״לא אני!!״ אני : ״ שניכם!! יאללה טוסו להתלבש!!״ ״טוב ימכוערת״ הם אמרו שניהם ביחד ואז התלהבו שעה ועלו להתארגן (נודרת אחים שהופרדו בלידה חחח…) צרחתי ״מילה אתם מתים עליי!!״ אחרי שעה שהזוג כוסיות התארגנו וייבשו אותי הם נזכרו לרדת , סוף סוף יצאנו נעלתי תדלת ונכנסנו לאוטו, אביאל נהג ואלירון החליט שהוא די ג׳יי ושם שירים בפול ווליום והתחלנו לצרוח ולצעוק מהחלונות כמו משוגעים חחחחח… מאוהבת בהם .
הגענו לביצפר כמו פאדחנים חנינו והם הביאו לי כל אחד נשיקה בראש וחיבוק והזהירו אותי מלהתקרב לבנים וישר הלכו לחפש תמחששה חיפשתי תכיתה שלי … ט׳5 ראיתי כמה כונפות שרמוטות כאלה וכבר ידעתי שחצי מהם יהיו עם אלירון ואביאל.
ואז ראיתי אחת שנראת חמודה כזאת , עדינה , אחת היפות באמת… , לא ציפיתי לראות פה כאלה.. היה לה שיער בלונדיני גלי עיניים ירוקות שיער לא ארוך אבל לא קצר רזה כזאת ויחסית גבוהה שאלתי אותה ״סליחה? את יודעת במקרה איפה זה ט׳5?״ אז היא אמרה ״כן בטח זה הכיתה שלי בואי איתי , אני לינוי אגב את חדשה כאן?״ ״כן קוראים לי לין״ עניתי לה ״את לא ניראת לי מהשרמוטות , נדיר למצוא כאן כאלה״ היא אמרה לי ״כן חחח גם אם הייתי רוצה אח שלי ובנדוד שלי היו רוצחים אותי , אבל אני לא רוצה… חחחח״ ״חחח כיפלך אני בת יחידה״ היא אמרה נכנסנו לכיתה והיא הכירה לי כמה בנות ליאן- ממש חמודה שיער חום קצר לא קארה אבל קצר עיניים כחולות גבוהה וגוף יפה. אלין- שיער שטני לא ארוך בערך עד אמצע הגב כזה עיניים חום דבש דיי נמוכה מהממת גם. שיראל- היא קצת זורמת יותר מהן אחת של סטוצים אבל לא מהפצועות ממש חמודה שיער שחור ארוך ועיניים חומות כהות כאלה הורגות מצחוק , לא גבוה ולא נמוכה ורזה. ישבתי ליד לינוי והבנות ישבו כזה בשולחנות אחרים קרובים אלינו כל השיעור היה מה זה צחוקים נראלי אני בכיתה טובה והבנות ממש חמודות.
אחרי שעתיים של חפירות של תחילת שנה היה צלצול להפסקה ישבתי עם הבנות בכיתה וסיפרתי להן על כל מיני דברים מהרצליה וזה ואז בא מישו שנראה ממש טוב וישב ליד לינוי . שיער שטני קוצים נראה קצת ערס כזה אבל לא ממש עיניים חום דבש גבוה נראה ממש טוב קיצר ״היי מי את?״ הוא שאל , ״לין ״ עניתי ״אני אסולין , מאור אסולין״ צחקתי , הוא ממש חמוד חשבתי ״תכירי לין מאור ידיד שלי מאור זאת לין כהן חדשה פה עברה מהרצליה״ לינוי אמרה ״אה רגע את אחות של החדשים? נו אביאל ואלירון?״ הוא שאל ״חחחח…. כן״ אמרתי ״כבר הספיקו לעשות בעיות?״ שאלתי ״לא דווקא אחים רצח , הרגו אותי אלה עם הזיין על וסופר זיין ״ מאור אמר ״חחח מפגרים…״ אמרתי ״יואו לין אולי אני יכיר לך את עומר?״ אלין אמרה ״יואו כן!! ״ לינוי אמרה ״ככה גם תכירי את הבנים ״ .
״סבבה בואו״ אמרתי הלכנו בביצפר לא כל כך הבנתי לאן ובינתיים דיברתי קצת עם מאור.
גיליתי שהוא בשכבה של אביאל ואלירון ושהוא שותה ומעשן וזה אבל בנות הוא מכבד ממש חמוד אהבתי אותו ממש. ״הגענו״ לינוי אמרה ״וואי שונאת להיות פה״ ליאן אמרה. דווקא אני חולה על המחששה״ שיראל אמרה וצחקנו ״וואי וואי בנות! מי זה החתיך הזה ?״ לינוי אמרה והסתכלה על אביאל ואני כולי בפאדיחה ״בנדוד שלי״ אמרתי ״וואי!!!!!! את חייבת להכיר לי !״ לינוי אמרה ״טוב״ אמרתי לה אבל בתכלס מה זה פחדתי שהיא תרצה אותו או משו כזה כי זה אביאל הוא לא אחד של מישי אחת ואני לא רוצה שהיא תיפגע ממנו תכלס בלעדייה? לא יודעת מה הייתי עושה… נכנסנו למחששה ומאור נכנס וישב שם על כל הבנים שכנראה כבר חברים של אביאל ואלירון לפחות ככה נראה.. אלירון התנשק עם מישי ובכלל לא שם לב שנכנסתי אלין הלכה לחבר שלה וואו חתיך רצח בלונדיני כזה עיניים ירוקות חתיך ממש לינוי הייתה איתי שיראל הלכה לבנים חחחחחחח סתומה זאתי וליאן נישארה איתי גם אביאל קלט אותי נכנסת וניהיה אדוםםם מעצבים אדוםםם ״מה נראלך שאת עושה פה?!״ ״תירגע סתם באתי עם הבנות אני כבר הולכת אתה ואלירון פה גם ככה..״ הוא בא לצאת עליי נראלי אבל אז הוא קלט לידי את לינוי ופשוט בהה וראיתי אותה בוהה בו גם יואו לא נעים לי שהיא תיפגע! אחרי שהוא יצא מהבהייה ״ לין פעם אחרונה נשבע לך פעם הבאה זה נגמר אחרת״ ״טובטוב סליחה״ אמרתי ״אביאל תכיר.. זאת לינוי וזאת ליאן בנות זה אביאל בנדוד שלי החתיך״ אמרתי והבאתי לו נשיקה בלחי תכלס סתם התחנפתי שלא יכעס הוא חייך וחיבק אותי אביאל: ״אז לינוי אמרת?״ לינוי: ״כן״ היא אמרה וכולה הסמיקה איזה חמודה אביאל: ״וואלה.. אז אני מבין שהיופי הזה היה צפוי מראש..״ לינוי: ״ חחחחח תודה גמלך לא חסר..״ אביאל: ״ידוע״ אני: ״וואו כמה שאתה צנוע..״ החלטתי לקחת איתי ליאן ולהשאיר אותם לבד קצת אבל מאור כבר נדחף להם חחחחחח החלטתי להיות אחות רעה ולהפריע לאלירון בנשיקה הלוהטת שלו חחחחח באתי אליו עם ליאן לידי ועשיתי לו ״אהמ אהמ״ הוא הסתכל מיזה ושקלט שזו אני הפסיק את הנשיקה והתעצבן ״מה?! בידיוק?! נראלך?! שאת?! עושה?! פה?!!!!!״ אני: ״תירגע תירגע אביאל כבר התעצבן והסכים לי רק הפעם״ אלירון: ״אם אביאל אמר אז אמר אבל שתדעי שזה לא קורה יותר״ אני: ״טוווווב יוואו מציקייים״ אלירון: ״ שתקי ותכירי לי את היפה שלידך״ הזיז ממנו את הפרחה וקם ונישק לה את היד בצחוק כזה.. ליאן: ״ליאן סוויסה, אתה?״ אלירון: ״יהודה לוי, נעים מאוד״ חחחחחחחחחח הרג אותי מצחוק אני: ״ היית רוצה אולי ימכוער.. ליאן זה אלירון אח שלי החי בסרט״ אלירון: ״אני יודע שאת אוהבת אותי…״ אני: ״עבדו עלייך.. אהאהאהאהאהאה!!!״ ישר צעקתי כי הוא הרים אותי באוויר אלירון: ״מה את?״ אני: ״אוהבת אותך״ אלירון: ״ לא שמעתי מה את?״ אני: ״מאוהבת בך סוגדת לך שרופה לך על התחת אלירון כהן החתיך של הרצלי.. אהה בת ים עכשיו..״ אלירון: ״יופי גמדה חינוך טוב״ אני: ״ שתוקקקקקק אני לא גמדה!!!!!״ ״לא גמדה קרובה לרצפה״ מישו אמר מאחורי הסתובבתי וראיתי מישו חתיךךךךךךךך כל כךךךךךך וואווו שיער חום עיניים ירוקות כחולות כאלה מוהק חצי כזה מושלםםםם גבוה שזוף כזה וואי מושלם שרשרת מגן דויד עגיל יהלום גדול כזה טרגוס וואוו ריח מושלם התאהבתי… אני: ״גם זה לא״ הוא: ״ נתנאל אברג׳יל נעים להכיר חבר זה לא קיר..״ אני: ״ליאן כהן ואופס.. עכשיו עשית את הטעות הראשונה…״ נתנאל: ״מה?״ אני: ״עכשיו כשאני יודעת את השם שלך ואתה את שלי יכאב הרבה יותר כשאני לא ידבר איתך יותר..״ אלירון: ״ חחחחחחחחחחחחחח אחייי יבשה לך תתחת איזה אחות זאת איזההה״ והביא לי נשיקה בראש הסתכלתי על נתנאל וואה וואה נראלי העפתי לו את העצבים לשמיים.. נתנאל: ״עפת קצת לא חושבת?״ אני: ״וואלה לא״ אלירון: ״הלו הלו אנשים רוגע״ אני: ״צחקתי חיים שלי לקח אותי רציני זה״ נתנאל: ״תירגעי כפרה אליי לא תדברי כמו לאחד החברים שלך זה לא פיתוח פה את לא מכירה אותי״ בידיוק היה צלצול אני: ״גם לא רוצה להכיר בואי ליאן נלך״ הסתובבתי ויצאתי מהמחששה עם ליאן ובדרך גם לינוי אלין ושיראל באו מאור נישאר שם.


תגובות (3)

אהבתי מאוד, תמשיכי! יש לך כתיבה יוצאת דופן ומיוחדת ואני ממש אהבתי אותה. כול הכבוד.

26/09/2014 19:05

כל הבנים עם טראגוס חצי מוהאק ושרשרת מגן דוד.
מאמיהבנו תטייפ של הערס, אבל ייאלה, שחררי, צריך לגוון.
"אני חולה על תכשיטים"- טוב אחי.
העלילה סבבה אבל הרסת. הרסת. כל הבנים נראים אותו דבר
לינוי לא פרחה אבל נמרחת על בנים "וואיייי איזה חתייייייייייך בנוווות"- לא אחי היא לא פרחה.

02/10/2014 19:29

תקשיבי לינוי ממש לא פרחה וממש לא נמרחת על בנים מותר לה לומר שמישהו חתיך והיא ממש לא נחשבת פרחה וכן אולי אלין קצת נמרחת אבל זה ממש לא מה שהופך אותה לפרחה ועוד משו כמו שכבר אמרתי מקודם אם לא מתאים לך את לא חייבת להמשיך לקרוא לדעתי הם לא נראחם אותו הדבר וככה אני אוהבת וכותבת וזהו

02/10/2014 20:13
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך