דולב98
טוב אז איך ההקדמה הזאת ?< אני רוצה את הדעה שלכם, איזה סיפור כדאי להמשיך מקווה שתגיבו ותעזרו לי ♥

אהבה אין סופית – הקדמה

דולב98 31/08/2014 1249 צפיות תגובה אחת
טוב אז איך ההקדמה הזאת ?< אני רוצה את הדעה שלכם, איזה סיפור כדאי להמשיך מקווה שתגיבו ותעזרו לי ♥

טוב אז אני די מבולבלת בקטע הזה , חלק אמרו שהם אהבו וחלק אמרו שזה כבר נמאס כל פעם אותו עלילה של סיפור ערסים וחשבתי לעשות הקדמה חדשה ותגיבו מה יותר אהבתם, כי אני באמת לא יודעת מה לעשות כרגע
אני מקווה שתעזרו לי ותחליטו מה יותר יפה ומעניין ♥

אהבה אין סופית- הקדמה

לוסי –
כע לוסי זה השם שלי , נשמעת תמימה אבל לא כזאת בכלל , בת 16 וחצי .
למה אני לא אומרת את השם משפחה שלי , כי מבחניתי אין לי אחד כזה .
אני גרה במוסד לעבריינים צעירים , אתם רוצים את הסיפור המלא או הקצר ?
מגיל 14 אני גרה במחסן נטוש אחרי שאמא שלי זרקה אותי מהבית וטסה לארץ אחרת או משהו בסגנון לא באמת מעניין אותי , גנבתי מחנויות אוכל , וככה הצלחתי להסתדר די טוב .
לפני חודשיים המשטרה תפסה אותי גונבות מכמה חנויות והכניסו אותי למקום החרא הזה , אני ממש לא סובלת את כל הנערים שפע , אז אני פשוט לבד.
לפני יומיים רבתי מכות עם שני שרמוטות , אז יש עכשיו משפט מה הולך לקרות איתי .
השיער שלי מגיעה לי עד קצת לפני הטבור והוא בצבע בלונד/לבן כזה וחצי בצבע תכלת/כחול , העיניים שלי כחולות עמוקות ואני רזה , גובה 1.74 .
יש לי נזם באף ,עגילים באוזניים ,הליקס וטראגוס .

גל הורקה –
גל הורקה זה מותג , כסף אף פעם לא חסר .
בנות שמכבדות את עצמם מכבד אותם , ילד טוב אבל חבל על מי שיריב איתי .
הורים שניהם עובדים בהייטק , אז אני לבד בבית הרבה פעמיים .
אני אוהב מסיבות וכאלה אבל אני לא אוהב להתשגע תאמת אני די שקט .
לבן עם שיער שחור , מארינס , עגיל באוזן רזה .
בן 17 עולה לי'ב
אפיק הררי אח יקר .

אפיק הררי –
בן 17 , עולה לי'ב, ניימאר תספורת, שזוף , עגיל בגבה ,פס בגבה , עגיל באוזן , שיער בצבע שטני עיניים ירוקות בהירות , רזה , יש קוביות וקצת שרירים .
בא משוכנה טובה , משפחה טובה וכסף לא חסר ברוך השם .
מכבד את מי שמכבת את עצמה , מזרחית זה בדם .
יש לי בעיה לשלוט בעצבים שלי, אוהב לצאת ,אוהב להשתולל לעשות בלאגן וצחוקים .
אמא שלי כפרע עליה , מפרנסת אותי ואת אחי הקטן חייםשלי הם שניהם .
אבא לא יודע מה איתו וזין עליו שעזב את אמא שלי ככה.
הזמן הכי ארוך שלי במערכת יחסים היה חודש כל השאר סטוצים מין הסתם .
גל הורקה אחלה גבר .

גל נורמן –
בת 16, קפצתי כיתה אז אני עולה לי'ב .
שיער בצבע חום כהה ועיניים אפורות , רזה גובה 1.65 גמדהההה .
אני שקטה , לא אוהבת לצאת למסיבות לשתות או משהו כמו זה .
אני אוהבת לקרוא ולהוציא הכל בכתיבה , מה שעושה אותי חנונית .
בבית הספר יורדים עליי בגלל זה ואין לי חברים , אבל אל תרחמו עליי בגלל זה .
אף פעם לא היה לי חבר , אני גם בחיים לא אהבתי מישהו חוץ מילד אחד בכתה ג'2 .
תמימה זה השם השני שלי , גרה עם אבא שלי אחרי שאמא שלי נפטרה הייתי חותכת אבל הפסקתי אם זה .

יקיר סולון –
היי נשמות , יקיר סולון הגיע .
בן 17 עולה לי'ב , מארינס , עגיל באוזן + טראגוס , פס בגבה , רזה חטוב ושרירים יש .
עיניים דבש , אוהב לחיות תחיים ושם על כולם זין .
גר עם אבא שלי אמא נטשה אותי שהייתי קטן והוא גידל אותי.
אני מתעצבן מהר אבל יודע לשלוט בעצבים שלי , שקט פחחח ממש .
מזיין וזורק , סיגריות ואלכוהול זה אהבה .


תגובות (1)

זו אותה הקדמה עם אותו ערס סטוציונר מהתחת שהיא תשנא הם ידברו יתאהבו בגידה ואללה קיבינימט היא תסלח לו…
אני אגיד לך את האמת? לא מעניין אותי איזה עגיל יש לו או איזה פס בגבה או אם הוא סטוציונר ומה המערכת יחסים הכי ארוכה שלו.
אני עוד מעט אשב על המחשב ואתן ביקורת ארוכה ומפורטת.

יאמר לזכותך שאת יודעת לשפר, כל הכבוד ניסית לשפר ולקחת ביקורת ואת ראויה להערכה על זה יש כאן דמויות מעניינות ומלאות בתוכן…

31/08/2014 22:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך