אהבה אסורה – הסיפור הגדול – הקדמה

time machine123 21/08/2016 949 צפיות אין תגובות

הקדמה
בחיים יש הרבה סיבובים ,ברגעים שהכי לא תצפה והכי לא תדמיין יכולים לקרות הרבה דברים שחשבת שלעולם לא יקרו. יש אנשים שרוצים שיהיה להם הכול מבלי להזיז אפילו אצבע.. מה יקרה כשתביני שאת מאוהבת באדם שהכי אסור לך ליתאהב בו? או שעם מבט פשוט את יכולה להגיע ולהאמין במה שלעולם לא האמנת בו?האהבה, החברות, ניפוץ האשליות והקומדיה יתאחדו כדי לקחת חלק בסיפור המשוגע אבל המדהים הזה

אנהי-הילדה הכי יפה,מפונקת,ביישנית,סגורה,ההורים שלה נסעו לנסיעת עסקים ארוכה והיא נשארה לגור אצל סבתא שלה, היא בת דודתו של פונצ'ו, היא ופונצ'ו היו מאוהבים בילדות עד שההורים שלה הפרידו בינהם,היא תתאהב בבן דודה פונצ'ו שנית והאהבה הזאת תעבור המון מכשולים.

פונצ'ו-הילד הכי חתיך,עשיר,מרדן,אוהב לעשות שטויות,גר בבית של סבתא שלו מאז שההורים שלו נפטרו, הוא בן דוד של אנהי , הוא ואנהי היו מאוהבים שהיו קטנים עד שההורים שלה הפרידו בינהם ,הוא פוגש אותה ומתאהב בה שוב והאהבה הזאת תהיה אסורה.

דול-נערה ענייה ומסתורית עם עבר סודי , בעבר קראו לה אנחלה והיא שינתה את הזהות שלה,לומדת בבית הספר אנחלס יחד עם אנהי ואוקר,אנהי היא חברתה הטובה ביותר למרות הבדל מעמדן.

היא אוהבת את אחותה פאולה ותגן עליה מאימן הרעה

היא עובדת כמלצרית בבית הקפה של אח של אוקר והיא תתאהב בבחור הלא נכון

אוקר-נער שאפתן,עשיר,חתיך לומד יחד עם דול ואנני

הוא אחד ממשפחות הטובות ביותר במקסיקו ועומד לגלות את האהבה האסורה שלו

אוריאנה-סבתא של אנהי ופונצ'ו, היא מגלה על האהבה האסורה שלהם ומנסה להפריד בינהם בכל דרך, היא אישה קשוחה חסרת רגשות והיא אוהבת רק את הנכד שלה פונצ'ו.

פאולה-אחות של דול,היא מכירה את פונצ'ו ומתאהבת בו, פונצ'ו משתמש בה כדי לגרום לאנהי לקנא. היא אוהבת כסף ועושה הכל בשביל להרוויח.

גבריאלה-אישה קרה וחסרת רגשות,מתעללת בשני בנותיה דול ופאולה.בעלה עזב ומאז היא נהפכה להיות אישה ממורמרת.

אנה-מלצרית עם דול בבית הקפה

תומס:הבוס של דול מאוהב בה קשות ואח של אוקר


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך