dindin8
אוקיי.. אז אני חדשה פה באתר, וחשבתי שאשתף כאן מדיי פעם קטעים/סיפורים שאני כותבת, כי כתיבה היא תחביב מאוד גדול שלי :) (אחד החלומות שלי הוא להוציא יום אחד ספר לאור!) כמובן שאני אשמח לתגובות ולפידבקים, אבל אני באמת מבקשת לא להיות קטלניים כל כך בביקורות/תגובות (כן, אני רגישה בדברים האלה..) אז זה מין סיפור קצר מאוד שאני מתכוונת לפרוש אותו על פני 3 חלקים, ו...כולי תקווה שתהנו ממנו =] וגם, אני אשמח לקרוא דברים אחרים שכתבתם (:

אהבה אסורה- חלק ראשון

dindin8 19/10/2014 1773 צפיות 2 תגובות
אוקיי.. אז אני חדשה פה באתר, וחשבתי שאשתף כאן מדיי פעם קטעים/סיפורים שאני כותבת, כי כתיבה היא תחביב מאוד גדול שלי :) (אחד החלומות שלי הוא להוציא יום אחד ספר לאור!) כמובן שאני אשמח לתגובות ולפידבקים, אבל אני באמת מבקשת לא להיות קטלניים כל כך בביקורות/תגובות (כן, אני רגישה בדברים האלה..) אז זה מין סיפור קצר מאוד שאני מתכוונת לפרוש אותו על פני 3 חלקים, ו...כולי תקווה שתהנו ממנו =] וגם, אני אשמח לקרוא דברים אחרים שכתבתם (:

אביה סובבה את הבקבוק, והוא נעצר על יותם. "אמת או חובה?" היא שאלה אותו.
יותם היסס לרגע. "חובה"
"פחדן," גיחכה אביה וכולנו צחקנו. יותם האדים ומיקד את מבטו בבקבוק. "סתמו כבר.."
"צוחקים, צוחקים," עינב הרגיעה אותו. היא התקרבה לאביה ולחשה לה משהו באוזן. אביה הנהנה ועל פניה עלה חיוך שובב. "אוקיי יותם," אביה הזדקפה קלות במקומה, "לך לשכנים שממול ותעבוד עליהם שאתה אוטיסט שחשב שהוא נכנס לבניין שלו אבל הוא התבלבל..". כל מי שהיה בחדר צחק בטירוף. כולם חוץ מיותם.
"מה?!" הוא נבהל, "אין סיכוי!"
"אין לך ברירה, כבר החלטנו בשבילך!" קראה עינב בניצחון והסיטה לאחור את השערות השחורות הקצרות שנפלו על עיניה כשהיא קיפצה במקומה.
"נו, בחייאת, אביה! משהו אחר.."
"אין סיכוי! יאללה, עוף!"
יותם נאנח בכבדות וקם ממקומו לכיוון הדלת. כולנו קמנו ורצנו איתו לדלת כדי לראות.
אחרי שהוא סיים (דבר שלווה בשאגות צחוק מצדנו ובטרוניות מצד יותם, שהצליח מאוד במשימה למרות שהשכנים די התעצבנו), חזרנו להתיישב במעגל. הפעם ליאל סובבה את הבקבוק והוא נעצר על עומר.
"אמת או חובה?" היא שאלה אותו בחיוך ערמומי. ליאל ידועה בשאלות והמשימות ההזויות והמביכות שלה…
"אמת," עומר ענה בלי להסס.
"מתי ואיך הייתה הפעם הראשונה שלך?" היא ירתה את השאלה מייד.
"אוווווווווווווווו…" כולנו נאנחנו ביחד מה שגרם לעומר להתעצבן. "נו, סתמו כבר! מה יש לכם?!"
"נו, אחי, זרום!"
"בסדר, אבל תנו לדבר!"
"נו?!?" ליאל לחצה עליו.
"טוב, נו.. אז לא הייתה פעם ראשונה עדיין" הוא השפיל מבט כלפי מטה.
"אוווווווו…" הפעם הבנים היו אלו שנאנחו במקהלה ואיתי הוסיף "אחי, אין מצב שאתה בתול!". "וואי, סתמו כבר!" עומר האדים אבל חייך.
"עאלק לא הייתה לך עדיין פעם ראשונה! טוב שאתם הזוג הכי וותיק פה מבין כולם!.." אסף לגלג.
"אווווווווו-"
"-טוב, די! חלאס כבר עם זה, אוקיי?! אני אגיד לכם אבל סתמו ת'פה!" עומר הסמיק עכשיו פי עשר מקודם.
"טוב, אז דבר כבר, אתה מותח אותנו…" ליאל רכנה לכיוונו ולא הורידה ממנו לשנייה את העיניים הגדולות והמאופרות מדיי שלה.
"נו, לפני חודשיים והיה מדהים…" הוא אמר.
"אוקיי, הלאה!" עינב קראה במהירות לפני שמישהו יגיד עוד משהו מביך בנושא וסובבה את הבקבוק. הוא נעצר על אסף.
"אמת או חובה?"
"אמת"
"במי אתה מאוהב?"
"אני גיי.."
"באמת?!" כולנו קראנו ביחד בתדהמה. אסף?! אסף, הילד הכי פלרטטן שאני מכירה, שכל היום מסתובב במרכז העיר, מעשן נרגילה מדרג בנות ומתחיל איתן- הומו?!? משהו פה לא מסתדר…
"אחי, אין מצב שאתה גיי, יא שקרן!"
"פ'חחח, נראה לכם?! כן, כי רק אני גיי!.." אה, יותר הגיוני עכשיו. כולם גלגלו עיניים ועומר הוריד לו כאפה חזקה במיוחד על העורף. "אאח, יא בן זונה!" אסף מלמל כששיפשף את עורפו.
"נו, אז במי?? אסף??"
"באף אחת!" עכשיו היה תורו להאדים.
"שקרן!"
"טוב, הלאה!" קראתי הפעם אני וסובבתי את הבקבוק.
"אבל הוא אפילו לא אמר את מי הוא אוהב!" עינב קראה בעלבון.
"נו, זה כבר לא משנה עכשיו!" אביה וליאל התחילו להגיד בחוסר סבלנות, בדיוק כשהבקבוק נעצר. כשראיתי על מי הוא נעצר, הלב שלי עשה סלטה של התרגשות…


תגובות (2)

אני מתעבת באופן אישי סיפורים מהסוג הזה.
אם אתעלם מעובדה זו, הסיפור כתוב בצורה טובה למדי, ואני מניחה שהרבה אנשים שאינם אני יאהבו אותו מאוד.
אני אשאר בתככים הפילוסופיים שלי ברשותכם:)
סיפור נחמד:)

19/10/2014 21:05

    מכבדת את דעתך, לכל אחד יש סגנון משלו, וזכותך לא להתחבר אליו :) ותודה :)

    19/10/2014 21:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך