Osher Azaria
היי בננות אני ממש מצטערת שלא העלתי אני פשוט לא הרגשתי טוב אז הינה פרק חדש אני יעלה עוד פרק או היום או מחר!!! מקווה שתהנו תגיבו ותדרגו!!!

אהבה אסורה למימוש !!! פרק 15

Osher Azaria 12/06/2015 941 צפיות 6 תגובות
היי בננות אני ממש מצטערת שלא העלתי אני פשוט לא הרגשתי טוב אז הינה פרק חדש אני יעלה עוד פרק או היום או מחר!!! מקווה שתהנו תגיבו ותדרגו!!!

היי אז הרבה זמן לא העלתי פרק בפרקים שעבר קורל ונהוראי נהיו ביחד הם היו בים בבוקר ושם קורל סיפרה לו שהיא התנשקה איתו והוא היה הראשון שלה וגם שהיא בתולה.
בפרק אחרי היו להם שני שיעורים וקורל הלכה לשירותים כשהיא נכנסה היא שמעה קולות של נשיקות אבל היה לה פיפי דחוף כשהיא יצאה היא שלפה את הטלפון שלה הכניסה מתחת לדלת של השירותים צלמה את מי שמתנשק וגילתה שזה היא נהוראי, היא פתחה את הדלת בסערה ועיבדה את ההכרה.
:\אני יודעת שלא ספרתי את זה פרפקט אבל זה מה שיצא…
מקווה שתהנו מהפרק!!!
הפרק מוקדש ל-לולה, Ntaliyad,story story, נויה.

*****נקודת מבט של נהוראי*****
באמצע השיעור שני הטלפון שלי רעד לי בכיס. הוצאתי אותו וזה היה מלורן( לורן זאת עוד אחת מהזונות שמציאות את עצמם).
'לורן':"אם אתה לא רוצה שאליאב ידע על זה שאחותו חברה שלך או שיקרה לה משהו כדאי לך לבוא בסוף השיעור לשירותים של הבנות."
לא ידעתי מה לעשות לא הבנתי איך היא יודעת, לא ידעתי אם לכת או לא, אם לסכן את קורל בגלל אליאב או לא ללכת, ואם קורל תגלה??
אני ימות אם היא תפרד מימני, אני לא יכול לחיות בידיעה שהיא כבר בחיים לא תהיה שלי, אני מעדיף למות אם זה ייקרה.
אבל אין מצב שהיא תריב עם אח שלה בגללי, היא מאוד קרובה אליו, היא לא יכולה בלעדיו לשנייה.
החלטתי ללכת ולקחת סיכון.
בזמן שחשבתי הטלפון כבה אז הדלקתי אותו פתחתי והקשתי את הקוד, נכנסתי לווטסאפ וראיתי שלורן מחוברת
'אני':"אני לא יודע איך את יודעת על זה או הגעת לזה אבל אני יבוא, אני בא בתנאי, התנאי הוא שאת לא פוגעת או נוגעת בקורל למה אם את תעשי אתזה אני מבטיח לך את לא תצאי מזה חייה אני נשבע לך!!!!!"
אחרי שרשמתי לה את זה כיביתי את הטלפון, וכל השיעור בהיתי בקורלל שהייתה שקועה בשיעור.
היא כל- כך יפה, שלווה, רגועה, עדינה אני מאוהב בה, אני מת עלייה, אם ייקרה והיא תגלה שאני נפגשתי עם הזונה הכי גדולה, ועוד בשירותים, היא תחשוב שקרה משהו שם, ואת האמת אני בטוח שלורן רוצה שיקרה משהו למה היא זונה!
השיעור נגמר ומצאתי את עצמי אוסף בטיל את הדברים ויוצא מהכיתה לשירותים, לורן כבר חיכתה לי שם. היא לבשה שורט גינס קצר מאוד, וחולצת בית ספר שהפכה אותה לחולצת בטן וסנדלים…
"מה את רוצה אני ממש לא מבין על מה את מדברת" שאלתי אות בקול תוקף רציתי כמה שיותר מהר לצאת מפה וללכת לאהובה שלי.
"אתה בטוח או שאתה רוצה לראות את התמונות צהדשא אתמול כשנישקת אותה באוויר" היא שאללה בקול ערסי מעצבן, שדורש כפה אבל כפה חזקה. ברגע הרגשתי את הפרצוף שלי בוהר מעצבים.
לפתע מצאתי את עצמי מתנשק עם לורן ניסית להדוף אותה אבל היא הכאיבה לי, היא נעצה את הציפורניים הגדולות שלה בצוואר שלי ככה שאם אני יזיז אותה ילך לי על הצואר…
היא פתחה את הדלת של השירותים הושיבה אותי התיישבה עליי סגרה את הדלת והתחילה לנשק אותי. דמעות עיקצצו בעיניי אני לא מאמין שזה קורה לי עכשיו, אני לא מאמין שאני עושה את זה לקורל, לזאת שאני הכי אוהב זאת שממלאה לי את הלב כל פעם שאני רואה אותה.
פתאום הדלת נפתחה בסערה לורן התנתקה מימני, קורל עמדה שם עם עיניים דומעות, כואבות, עצובות, מאוכזבות. לפתע היא הטלפון שלה נפל והיא איתו, העפתי את לורן מימני והרמתי את הראש של קורל וקראתי בשמה אך היא לא ענתה לי, היא עיבדה את ההכרה, היא התעלפה בגללי, בגללי!!!!!


תגובות (6)

ואוו קראתי את כל הפרקים וממש אבל ממש אהבתיי♥ תמשיכי

12/06/2015 21:32

    אני מתחיל להמשיך עוד מעט כי עכשיו אני בטיול ערב עם הכלבים שלי חח…. בכיף אני ימשיך ותודה שקראת!!!

    12/06/2015 21:46

תמשיכי במהירות ! קורל המסכנה :(

12/06/2015 23:52

מסכנה קורל! מושלם תמשיכי!!

13/06/2015 21:00

מושלם!!!

14/06/2015 09:56

וואייי אני כל כך מאושרת לראות שהמשכת את הסיפור את לא מבינה בכלל!!!
הפרק יצא מושלם!!!
קורלי המסכנההה ולורן הזונההה!!! בא לי לחנוק אותה!!!פשוט לחנוקק!!!

16/06/2015 08:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך