Osher Azaria
היי אז פרק חדש מקווה שתאהבו!!!! הפרק מוקדש לכל הקוראות שלי!!!

אהבה אסורה למימוש!!! פרק 16- תתעוררי

Osher Azaria 15/06/2015 1288 צפיות 3 תגובות
היי אז פרק חדש מקווה שתאהבו!!!! הפרק מוקדש לכל הקוראות שלי!!!

לורן טסה מהשירותים בבהלה.
קורל עדיין לא התעוררה, היא כבר מעולפת חצי שעה.
ליטפתי את פנייה, היא כל כך רגועה שלווה עדינה יפה אני מאוהב בה אני לא יכול לחשוב על זה שהיא לא תהיה איתי בגלל שהיא חושבת שאני בגדתי בה עם לורן הזונה הזאתי…
אין מצב שאני מאבד אותה בגללה אין מצב כשהיא תתעורר אני יספר לה הכל!
דמעות הצטברו בעיני והתחילו לנזול על מורד לחיי.
סידרתי את שערה אחורה וחיבקתי אותה חזק חיבוק אוהב וחם.
לקחתי מים והשפרצתי על פנייה מקווה שזה ירענן אותה והיא תתעורר אבל סתם קיוותי זה לא עזר.
לקחתי את הטלפון של קורל מהתיק שלה ורשמתי לאבישג הודעה
'אבישג אני צריכה אותך בואי לשירותים דחוף' ושלחתי לה
הרמתי את הראש של קורל מהידים שלי והנחתי על התיק שלה.
קמתי לכיוון הדלת בןדק שאף אחד לא רואה אותנו ונועל אותה.
חזרתי לקורל והנחתי אותה על החזה שלי בין ידיי.
דמעות חדשות מילאו את עיניי, בחיים לא בכיתי כל כך הרבה.
" יפה שלי בבקשה קומי" אמרתי וליטפתי את עיניה ואת הלחי שלה.
" אני לא בגדתי בך אני נשבע באמת לורן איכשהו גילת והיא איימה עליי לפגוע בך ולספר לכולם ולאח שלך שאנחנו יחד, ידעתי שאת אוהבת את אח שלך מאוד אז בגלל זה לקחתי סיכון למרות שחשדתי שזה מה שייקרה וכשבאתי לפה היא התחילה לנשק אותי ניסיתי להתנגד אבל היא נעצה בי ציפורניים" יללתי לה בזמן שאני בוכה.
לפתע נשמעה שלוש דפיקות על הדלת חשדתי אם זאת אבישג או סתם איזה ילד.
ניגבתי את הדמעות מהלחיים שלי הורדתי את הראש של קורל ממני והנחתי על התיק שלה סידרתי את החולצה וניגשתי לדלת
" מי זה " שאלתי
" נו יא מפגר תפתח" אבישג אמרה עם קול עצבני ומבולבל
פתחתי את הדלת ואבישג הייתה בשוק שאני בשירותים ולא שמה לב לקורל.
" מה אתה עושה פה" שאלה , סבבתי את ראשי לכיוון קורל ובחזרה לאבישג ועיניה נפתחו
" מה קרה, מה עשית לה"היא שאלה והתיישבה לייד קורל.
סיפרתי לאבישג הכל בזמן שהחזרתי את קורל לבין זרועותי
"ואוו ומה היא עד עכשיו ככה" אבישג שאלה והנהנתי אבישג קמה מהריצפה וניגשה לקורל והרימה את הרגליים שלה ללמעלה ישרות.
" זה מה שלימדו אותנו בקורס לעזרה ראשונה" היא אמרה
" מי שהתעלף אז צריך להרים לו את הרגליים למעלה כדאי שיתחיל לזרום לו דם לראש" היא המשיכה ואמרה בטוחה בעצמה. הסתכלתי על קורל ועייניה התחילו להפתח חייכתי חיוך ענק לאבישג והיא הורידה בעדינות את רגלייה והתיישבה לידינו על ברכייה . אבישג לקחה מים ונתנה לקורל בזמן שקורל הופכת ממצב שכיבה למצב ישיבה.
קורל שתתה את המים והסתכלה עליי בחיוך.
לפתע החיוך ירד מפנייה והיא והיא התיישבה לייד אבישג. דמעות הופיעו בעינייה
" הוא יכול ללכת" היא שאלה כשדמעה בוגדנית הופיעה על פניה
"קורל זה לא מה שאת חושבת" אמרתי לה
" אז אתה רוצה להגיד לי שאני פנטזתי את הכל" היא שאלה בזמן שהדמעות יורדות על פנייה
" תקשיבי לו" אבישג אמרה לה כשהיא מחבקת אותה
" לורן הזונה הזאתי איכשהו גילת עליינו באמצה השיעור היא שלחה לי הודעה לבוא לכן אם לא היא מספרת לכולם ופוגעת בך לא רציתי לסכן אותך כי ידעתי שאם היא תגיע לאח שלך אתם תריבו ואז את תישברי כי את אוהבת אותו מאוד אז לקחתי את הסיכון ובאתי לפה כשבאתי היא התחילה לנשק אותי וכשהתנגדתי היא נעצה בצוואר שלי את הציפורניים שלה והינה תראי" הראתי לה את הסימנים ואת הדימום הקל שהיה לי" היא הכניסה אותי לשירותים ואז המשיכה לנשק באמת שלא רציתי אבל אז את באת. " אמרתי לה היא התקרבה אליי ונישקה אותי כשהיא נישקה אותי כל הכאב נעלם מהחזה שלי כל האש שבערה בי נעלמה האהבה פרצה בי והשטלתה עליי.
אחרי שתיי דקות התנתקנו והיא לטפה את הלחי שלי.


תגובות (3)

מושלם!! תמשיכי!

15/06/2015 12:27

מושלם :) בבקשה תמשיכי!!!!

15/06/2015 15:22

פרק מושלם!!!כמו תמידד את מלכה מלכה מלכה!
מקווה שתמשיכי כמה שיותר מהרר פשוט באמת קשה לי לחכות

16/06/2015 08:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך