הפרק השני הוא קצת יותר קצר מהראשון ... אני מעוניינת לראות תגובות והמלצות !!!
ותודה לכל מי שקורה את סיפורי ..
ואל תדאגו ! יהיה המשך מרתק ... :-)

אהבה אסורה ( פרק שני )

הפרק השני הוא קצת יותר קצר מהראשון ... אני מעוניינת לראות תגובות והמלצות !!!
ותודה לכל מי שקורה את סיפורי ..
ואל תדאגו ! יהיה המשך מרתק ... :-)

הייתי מהופנטת לגמרי . ״ אני צריך שתגנבי את המפתחות של האוטו ואת האוטו של אבא שלך , תעשי זאת היום בלילה ״ , הוא העביר לי זאת בפקודה . ואני הלכתי ופשוט עשיתי זאת . אני עד עכשיו לא מבינה כלום . איך התאהבתי בו , פשוט הסתבכתי . האהבה עיוורה אותי .מההתחלה הייתי צריכה להבין שיש בו משהו מוזר . כעבור זמן האוטו והמפתחות היו בידיי והייתי בדרך לביתו של נייט . כשהגעתי לביתו של נייט , הוא העביר לי פקודה חדשה : ״ היום בלילה אנחנו הולכים לשדוד בנק ואת תהיי הנהגת שלנו ״ . ״ כך אעשה ״ , עניתי . ובלילה יצאנו לדרך …
כאשר הגענו לבנק אני הייתי זאת שצריכה לפרוץ אותו וכך גם הייתי צריכה לפרוץ את הכספת שלו .
אני בחיים לא חשבתי שזה מה שאעשה .
נייט והחבר׳ה שלו נכנסו לכספת והתחילו להזרים את כל הכסף לשקים שהבאנו איתנו כשלפתע הופעלה אזעקה . התחלנו לרוץ לכיוון היציאה של הבנק , התיישבנו בתוך האוטו ונסענו במהירות לכיוון בית הספר , חשבנו שהמקום הכי מוצלח להחביא בו את הכסף הוא בית הספר .כשפתאום שמענו צליל מוכר , הסתובבנו לאחור וראינו שהמשטרה בעקבותינו . אני שנהגתי באוטו דפקתי מהירות לכיוון בית הספר והמשטרה לא נחה … היא השיגה תגבורת וכולם בעקבותינו .
כשהגענו לבית ספר זה קרה …


תגובות (2)

אוקיי אהבה עיוורת לגמריי O__O
תמשיכייי =,=

30/07/2012 13:45

הסיפור הזה הוא חלום שחלמתי .. ניסית להעביר לכם את ההרגשות שהרגשתי ואת מה אני חושבת שראיתי .. אבל ,כנראה שאני לא ממש הצלחתי אם אין לי קוראים . אז בכך אני מסיימת לכתוב וכנראה שלא אגיע לסופו . תודה בכל זאת למי שקרא אותו וקצת התעניין בהמשך ! להתראות וכול טוב !

03/08/2012 05:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך