אהבה אסורה- פרק2

Sivann 05/08/2015 683 צפיות 3 תגובות

היא רצה לחדר שלה, סגרה את הדלת מהר וניסתה לעכל את כל הרגשות שחוותה לפני רגע..
הוא היה בשוק מההתנהגות המוזרה שלה. הוא לא היה יכול להתעלם ממה שקרה והלך לחדר שלה כדי להבין ממנה מה הבעיה..
דפק על הדלת ונכנס, כשהיא ראתה אותו הידיים שלה התחילו לרעוד, היא לא יכלה להשתלט עליהם. הוא שם לב שהיא הייתה לחוצה ולא נורמלית. התקרב אליה ושאל בעדינות "אני עשיתי משהו לא בסדר? מה קרה? למה ברחת לי?"

היא הסתכלה על הרצפה, לא רצתה להסתכל לתוך עיניו ולחשוף את כל מה שיש בליבה..
כשהיא לא אמרה כלום הוא התקרב עוד ובמגע עדין על הפנים שלה הרים לה את הראש "תסתכלי עליי, מה הבעיה שלך" הוא אמר. כשידו נגעה בפנייה היא הרגישה אש המתפזרת בכל גופה, היא הסמיקה והרגישה שהפנים שלה כל כך חמות שהם הולכים להתפוצץ..
"מי אתה? ממה אתה עשיו? מה יש בך? מה עשית לי? איך אתה עושה את זה??" הוציאה את כל השאלות האלה מהפה שלה כשהיד שלו הייתה על הפנים שלה והעיניים שלהם התאחדו.

הוא היה בהלם חשב בראשו "גם היא מרגישה משהו, גם היא חושבת שאני מיוחד, אני לא מאמין!! אני צריך לעשות משהו, להגיד משהו ,מה אגיד לה? מה אעשה? "
הם היו ממש קרובים אחד לשני, בלי שהוא יחשוב יותר הוא תפס את ראשה ונישק את שפתייה המלאות, נישק אותה ממש חזק..


תגובות (3)

ואווווו

05/08/2015 20:58

תמשיכייייי

05/08/2015 20:59

    תודה על ההתלהבות :-)

    05/08/2015 21:05
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך