Sivann
תגיבווו תגיבוו ותנו ביקורת :*

אהבה אסורה- פרק6

Sivann 06/08/2015 647 צפיות 6 תגובות
תגיבווו תגיבוו ותנו ביקורת :*

בלי לחשוב יותר היא החזיקה את ידו, "אני רוצה לדבר איתך" אמרה לו. הוא הסתכל לה בעיניים מבט מאוהב ושאל אותה מה היא רוצה..
ביקשה ממנו ללכת איתה לחדרה, עזבה את החברות שלה והלכו שניהם ביחד ..
הם נכנסו לחדר, היא סגרה את הדלת. ביקשה ממנו לשבת על כיסא וישבה על הכיסא הסמוך לו..
"אוקיי עכשיו הוא לידי מחכה שאגיד לו משהו, אני לא צריכה לפשל, תתחזקי ותראי לו שאת בחורה שלא נשכחת בקלות!" חשבה לעצמה.
"תגיד, אני עשיתי משהו לא נכון אתמול? אני לא מבינה מה קרה? למה הרחקת אותי והלכת בלי להגיד לי כלום? אתה יודע איך גרמת לי להרגיש? למה??" שאלה אותו כשהדמעות התחילו למלא את עיניה..

"רציתי להתעלם ממנה, לא לדבר איתה ולא להסביר לה כלום, התכוותי לעבור לידה לנשום את הבושם שלה ולהמשיך בדרכי, רציתי להימנע מלהסתכל לה בעיניים כדי שלא יחלישו אותי ואעשה מעשים שיגרמו למצפון שלי להעניש אותי אחר כך…אבל היא אשמה! היא החזיקה את ידי, המגע של הידיים האלה שיגע אותי! הסתכלתי לה בעיניים, לקחה אותי לחדרה ואני נכנעתי, פשוט נכנעתי.."

"היא בוכה! הייצור המושלם שגיליתי לא מזמן חש כאב..בגללי! אני שברתי את לבה! איך יכולתי לגרום לעיניים האלה לבכות? איך עשיתי את המעשה הנוראי הזה? איך?". הוא חשב לעצמו כשהדמעות ירדו מעיניה..
הוא הזיז את הכיסא שלו לכיוונה, עכשיו הוא קרוב יותר לפנים שלה. הרים את ידיו והתחיל לייבש את הדמעות שלה..
"הידיים שלו כמו גן עדן, הלוואי וייבש את דמעותי לנצח, אני מוכנה לבכות שעות אם אוכל להרגיש את ידיו על הפנים שלי כמה שיותר.." היא חשבה..
הוא נגע בפנים שלה, בעיניים שלה , בלחיים שלה .. ידיו היו קרובות לשפתיים שלה.. הוא ייבש את דמעותיה והתבונן בחלקי הפנים שלה, כל חלק יותר עדין מהשני, כל חלק יותר יפה מהשני..בחורה מושלמת שאי אפשר להשתעמם מרק להביט בה..

"כיף לי איתה! כשהיא קרובה אני שוכח את הכל ורק חושב על איך להאריך את הזמן שאנו ביחד כמה שיותר! אני שוכח את הבעיות שלי, את כל ההתלבטויות.. אני רק רוצה להישאר איתה, זה עושה לי טוב..היא מרפא לי את הנשמה" הוא חשב..


תגובות (6)

למרות שזה עדיין קצר , השתפרת. תמשיכי :)

06/08/2015 15:37

    תודה רבה :-)

    06/08/2015 23:58

זה ממש יפה,אם תוכלי להאריך מעט זה יהיה נחמד ^-^ תמשיכי !

06/08/2015 17:30

    תודה :-) ואנסה להאריך יותר..

    06/08/2015 23:59

דייי זה מושלםםם אוףףף

06/08/2015 23:17

    חחחח תודה ;-)

    06/08/2015 23:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך