Sivann
תגיבוווו :-)

אהבה אסורה- פרק7

Sivann 06/08/2015 700 צפיות 7 תגובות
תגיבוווו :-)

היה קסם בחדר, קסם של אהבה.. עיניהם התאחדו, ידיו מייבשות את דמעותיה..תמונה רומנטית מושלמת.. אבל פתאום היא ראתה משהו, משהו מפחיד! ממש מפחיד! היא רצתה לשכנע את עצמה שזה לא אמיתי..שהיא רק מדמיינת..אבל למרבה הצער זו הייתה האמת..
"יש משהו ביד שלו..מה זה?! יש טבעת בידו!! טבעתתתת!!! הנסיך שלי נשוי?!!! מההה!! אני לא מאמינה!! איך לא שמתי לב לטבעת מקודם ? איך אפשר לא לשים לב לדבר חשוב כזה? אני סתומה! החלום שלי נהרס..הנסיך שלי נשוי, נשוייי !" חשבה לעצמה..

היא הרחיקה את ידיו, קמה מהכיסא נתנה לו מבט של מישהי עם לב שבור ומאוכזב ואמרה לו "למה? למה עשית את זה? למה נתת לי הרגשה שאני מיוחדת? למה נישקת אותי? למה גנבת את ליבי? למה דווקא אני? ".
הוא היה בהלם, "מה הבעיה שלה?! מה עוד עשיתי?! " הוא חשב.
"אתה נשוי! אתה גבר נשוי! למה דווקא בחרת בי? אני אף פעם לא התאהבתי במישהו! החלום שלי היה ממש פשוט! רק רציתי גבר שיאהב אותי ואוהב אותו, רציתי אהבה קסומה ופשוטה שתגרום לנו לחיות מאושרים ומרוצים, נשמור אחד על השני ונחיה בשלום, זהו! לא חלמתי על משהו נוסף! למה גנבת את ליבי כשהלב שלך לא פנוי? איך הרשה לך לבך לעשות דבר כזה, איפה המצפון שלך?.."
הוא היה שקט, רק הקשיב לה עד עכשיו. אבל פתאום הוא התחיל לצעוק "את חושבת שזה בשליטתי? את חושבת שאני החלטתי להביא אותך לדרכי כי סתם בא לי לטעות? את חושבת שזה קל מבחינתי לבגוד? למה לא המשכתי להתנשק איתך אתמול? למה הפסקתי למרות שהייתי מת על לטעום את שפתייך יותר, הייתי מת על לטעום את האישה המיוחדת שמצאתי, את המלאך שגילית..? ברחתי כי המצפון שלי התחיל להציק לי, כי זה לא פייר שאני אהנה מאישה מושלמת כמוך כשאני לא פנוי, כי זה לא פייר שאשבור את לבך ואת הלב של אישתי, כי זה לא נכון..אסור לי לטעות טעות כל כך גדולה..אסור לי" הוא הוציא את כל מה שהיה בלב שלו כשנוצרה בעינו דמעה שהתחילה לרדת לאט ..

בלי להפעיל את מוחה, הלב שלה השתלט על גופה והתקרב ממנו וייבש את דמעתו.. ובלי ששניהם יחשבו הוא החזיק אותה ושניהם התנשקו, התנשקו בלי לחשוב על המחיר, התנשקו בלי לחשוב על מה אסור ומה לא, התנשקו ונתנו ללב שלהם להשתלט ולעשות את מה שטוב לו כי זה טוב לו, פשוט כי טוב לו ככה..


תגובות (7)

אויייי זה מושלםםםם

07/08/2015 01:50

זה מושלם ולא טוב בו זמנית , לא באלי שהוא יבגוד אבל זה מה שעושה את העניין בסיפור אז תמשיכי :)

07/08/2015 02:29

אהבתי את הרעיון של הסיפור אבל יש לך מקומות שמשפה גבוהה את יורדת ישר לשפה נמוכה. לדוגמא : לפי דעתי יותר מתאים במקום "הייתי מת לטעום את שפתייך "
" השתוקקתי לטעם שפתייך " או משהו כזה. אבל סכ"ה אהבתי ;)

07/08/2015 03:56

    תודה רבה על ההצעה לשיפור אני אנסה להשתמש בשפה באותה רמה כל הזמן בהמשך.. :-)

    07/08/2015 10:20

הווו!!!! זה כלכך מושלם!^-^

07/08/2015 11:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך