Sivann
תגיבו ותדרגו בבקשה :-)

אהבה אסורה- פרק8

Sivann 07/08/2015 638 צפיות 3 תגובות
תגיבו ותדרגו בבקשה :-)

"מה אנחנו עושים?!" הוא שאל אותה.. "אנחנו משוגעים! לא מתפקדים טוב… למה דווקא עכשיו מצאתי אותך? איפה התחבאת לי מקודם? למה לא נפלת לי מהשמיים לפני?? אילו מצאתי אותך לפני כמה שנים הכל היה שונה עכשיו, הכל היה יותר טוב.."
היא הייתה במצב קשה, לא ידעה מה לענות לו, האם לבקש ממנו לצאת מהחדר ולא להראות לה את פניו יותר או להודות שהיא רוצה אותו, לא מוותרת עליו ולא אכפת לה מאף אחד..
הסתכלה לתוך עיניו ואמרה לו "בו ניפרד עכשיו ושכל אחד יחשוב טוב לבד על כל הסיכויים והאפשרויות כי שנינו לא חושבים בצורה רציונלית כשאנחנו ביחד, ואחרי כמה ימים ניפגש ונדבר על החלטתנו..

"עזבתי אותה פיזית אבל השארתי את ליבי איתה, השארתי את נפשי איתה, השארתי את כולי איתה וחזרתי הביתה כגופה חסרת לב ורגש, כגופה שלא יודעת מה לעשות עם עצמה, היא צריכה את הנפש שלה כדי לתפקד, היא צריכה את מלאך האהבה שהיא עזבה לפני כמה שעות.." הוא היה במצב שאף אחד לא היה רוצה להיות במקומו..

במוחו יש בלגן של מחשבות, כלום לא מסודר..בלגן גדול שאין בשליטתו לסדר.."מה אעשה? את מי אני צריך לבחור? מי להעדיף? האימא של בני? זאת שהייתה איתי בהרבה מצבים קשים, נשארה לידי ותמיד תמכה בי ? או הלב שלי? הנפש שלי ? כולי? .." מרוב המחשבות הוא הרגיש שהמוח שלו נהיה כבד מאוד, הוא לא היה יכול לזוז, הניח את ראשו על הכרית שלו וישן כמו מישהו שלא ישן כמה ימים..

"הוא עזב, ואני נשארתי בחדר שלי בעבודה..לא רציתי ללכת הביתה, רציתי לשבת עם עצמי ולחשוב, לחשוב ממש ממש טוב.."
היא פתחה את החלון, נתנה לאוויר הקריר להיכנס לחדרה, הביאה את השוקולד האהוב עליה וישבה, נשמה עמוק ואכלה לאט את השוקולד וחשבה..

"אוקיי אז המצב הוא ככה: אני מאוהבת! כן, כן אני מאוהבת! סוף סוף הגשמתי את חלומי ויש לי מישהו בלב.. אבל הבחור הזה, הנסיך הזה, החלום הזה תפוס! לא זמין! לא פנויייי! יש עוד מישהי….עוד מישהיייייי…"
רק המחשבה שיש עוד מישהי שחולקת אותו איתה הייתה מרגיזה אותה, ומכניסה אותה ללחץ גדול.. היא לא רצתה שאף אחד יחלוק איתה את הנסיך שלה! הוא רק שלה רק שלההה..

"אני לא יכולה, פשוט לא יכולה! רק המחשבה שאצטרך לחלוק גבר עם מישהי משגעת אותי! אני בחורה יפה, יש הרבה גברים שירצו אותי, למה שאצטרך לחוות קשר כזה?!!זה יהיה קשר לא בריא! למה שאתן את ליבי, את נשמתי, את כולי למישהו שיתן לי פחות, שתמיד תהיה לו עוד מישהי חשובה בלב שלו? למה?!! לא, לאאאא אין לי כוח ועצבים לקשר כזה.. " חשבה לעצמה..
גם הראש שלה נהיה כבד מרוב המחשבות, הכריחה את מוחה להפסיק לחשוב, אספה את הדברים שלה והלכה לביתה לנוח..

עבר שבוע, בשבוע הזה שניהם השתדלו לא להיפגש.
הוא ניסה לשכנע את עצמו שהיא לא קיימת, שאין מישהי כזאת, שהוא אף פעם לא פגש אותה ושאין בלב שלו מישהי חוץ מאישתו.

כשהיא הייתה רואה אותו בא מרחוק היא הייתה משנה את דרכה כדי לא להצטרך להסתכל לתוך עיניו ולהריח אותו.. היא ניסתה לגרום לרגשות המושלמות שהיא הרגישה איתו למות..

הוא היה קם כל יום, עושה את מה שהוא צריך לעשות, חוזר הביתה מדבר עם אשתו, משחק עם הבן שלו והולך לישון.. אבל משהו היה חסר, משהו כאב לו עמוק בתוך לבו, משהו לא היה בסדר.." אני מת! אני לא יכול בלעדיה!! אני חייב שתהיה בחיי !! היא כמו סם..אם אתה מנסה קצת, אתה תרצה עוד ועוד.. לא תוכל להסתפק.. אני חייב להיות איתה, חייב לדבר איתה, היא כבשה לי את הלב, אני גוף בלי נפש!!"

"אני לא אוהבת אותו! לא אכפת לי מה הוא עושה עכשיו, לא אכפת לי אם הוא חושב עליי או שכח אותי מהרגע שנפרדנו, לא אכפת ליייייי" היא חשבה לעצמה
"אוףףף נוו, את מי אני מנסה לרמות?!! אני מתה לראות אותו, אני מתה להסתכל לתוך עיניו, לגעת בו, להרגיש את חום גופו :( אני חייבת לראות אותו, חייבת לדבר איתו, גופי צמא למראה שלו, אני לא יכולה בלעדיו, הוא הנשמה שלי.."


תגובות (3)

כתבת יפה מאוד את הרגשות שלהם אחד כלפי השני, עם הרבה להט.. אהבתי ומצפה להמשך:)

07/08/2015 11:25

הוו! זה כלכך עצוב!!..(אבל יפה!) תמשיכי ככה!^-^ בהצלחה!!:)

07/08/2015 11:50

אויייייי זה פשוט מהמם! ואיך את מתארת יפההה

07/08/2015 12:07
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך