דולב12
מה התוכנית של מלי?תגלו בקרוב. ומה יקרה אחרי שנורית תשמע את ההקלטה? העל תגלו בקרוב. שאלתי כמה וכמה פעמים ואני שואל שוב כי זה חשוב לי, מי הדמות המועדפת עליכם?? מקווה הצלחתי להשאיר אותכם במתח.

אהבה אפשרית זה שקר פרק12

דולב12 20/11/2014 698 צפיות 2 תגובות
מה התוכנית של מלי?תגלו בקרוב. ומה יקרה אחרי שנורית תשמע את ההקלטה? העל תגלו בקרוב. שאלתי כמה וכמה פעמים ואני שואל שוב כי זה חשוב לי, מי הדמות המועדפת עליכם?? מקווה הצלחתי להשאיר אותכם במתח.

מה הבחורה הזאת מנסה לעשות חשבתי לעצמי בלחץ, תוך כדי שאני מסתובבת חדרי ומנסה למצוא סיבה למה שהיא עשתה.

-יוני-
ראיתי את רועי והתקרבתי אליו לומר לו שלום.
"מה קורה אחי?"
"ככה, אני יודע" נשמע רועי מבואס.
"למה אתה נשמע ככה?" שאלתי למרות שלא היה חשוב לי לדעת.
"נפרדתי אתמול מנורית" דיבר בייאוש.
התאפקתי שלא לשמוח ואמרתי, במבט תמים"זה מה שרצית לא?"
"כן" נשמע מיואש." אבל לא רציתי שזה יסתיים איך שזה יסתיים."
"לפי איך שאתה נשמע, אני מבין שזה נגמר לא טוב" חייכתי.
"אתה מבין נכון" העלה רועי חיוך קטן על פניו.
"ואיך זה נגמר?" הסתקרנתי.
"בוא נגיד ככה, אף פעם אל תיתן למישהי כוס קולה שאתה נפרק ממנה" אמר רועי בציניות וחייך.
צחקתי ואמרתי"נו לפחות למדת משהו חשוב בחיים, לא נותנים קולה לבחורה שנפרדים ממנה" חייכתי ושמתי את ידי על כתפו וחיוך נוסף הועלה מפני של רועי."ומה עכשיו? שאלתי במבט תמים אך סקרן מאוד.
"מבחינת מה?"
"מבחינת, אתה עכשיו אם דנה" קיוויתי לשמוע כן, ושאני לא יצטרך את ההקלטה בשביל להשיג את נורית.
"אם כבר אתה לא עושה מזה סיפור.."
"אני לא עושה מזה סיפור בכלל" אמרתי בהתלהבות.
"טוב" אמר במבט חושד, והורדתי את חיוכי."אז אם אתה באמת רוצה לדעת אז אנחנו ביחד" חייך רועי.
"ואתה מרוצה מהסידור הזה?" שוב קיוותי לשמוע כן.
"אם אתה מתכוון לזה, שאני מרוצה שאני אם דנה, אז כן" חייך רועי והכניס את ידיו לכיס המכנס.
"אני שמח בשבילך אחי" חייכתי שעכשיו לא תהיה בעיה אם נורית, וחיבקתי את רועי מהשמחה שלי, והוא אמר"אני שמח, שאתה שמח בשבילי."
"כן בשבילך"דיברתי בקצב איטי ובשקר.

-דנית-
"איזה שיעור משעמם, לפחות סוף סוף הולכים הביתה" אמרה מלי במבט משועמם.
"אה" חייכתי. שחכתי להגיד לך, הטלפון שלך אצלי" אמרתי תוך כדי הליכה ליציאה משער בית הספר.
נראה מלי לחוצה, אך ניסתה לא להראות את זה"ואללה, בגלל זה חיפשתי את זה כל הבוקר" חייכה מלי."יאו איזה מזל, זה פה אצלך?" חייכה מלי חיוך לחוץ.
"לא.."
"מה לא?" ניסתה מלי לא להילחץ.
"זה בבית שלי שחכתי לקחת את זה מהמדף" שיקרתי.
"בסדר עיקר הוא לא הלך לאיבוד, והוא אצלך" שיקרה מלי ואמרה היה עדיף שהוא נאבד, וקייותה שדנית לא ראתה כלום."ומה כאילו.."
"מה?" חיכיתי שתשאל משהו, או תחשוד.
"וזה כאילו" דיברה מלי מוזרה.
"כאילו מה" שיחקת אותה לא מבינה, וסידרתי את שערי.
"ראית שם את הזה" בדקה מלי את דנית, ומהלחץ התחילה לגעת לשחק אם אצבעותיה.
"את מה?" המשכתי לשחק אותה לא מבינה.
"לא, סתם לא משנה" נרגעה מלי.
"טוב, בואי טלי עכשיו תקחי את הטלפון."
"סבבה" חייכה מלי.

ניגשתי אל המדף, לקחתי את הטלפון הבאתי למלי ואמרתי"קחי הנה הטלפון שלך."
"סבבה, תודה."
באה ללכת מלי ואני תקפתי ואמרתי"אה בקשר לשאלה שלך אם ראיתי משהו" נלחצה מלי."רק ראיתי איזה הודעה, משהו אל תיתני לה דיסק" התעצבנתי.
נשמה מלי ואמרה"חיטטת לי בטלפון."
"מזל לא" הרמתי את הטון.
נהמה מלי ואמרה"באיזה זכות, עשית את זה בכלל?"
"זה באמת מה שמשנה" צעקתי בחוזקה.
נרגעה מלי.
"למה עשית, את זה?"גם אני נרגעתי.
שתקה מלי.
התרגזתי ושאלתי בטון גבוה"למה עשית את זה?"
"אני לא יכולה להגיד לך, את לא תקבלי את זה."
"כבר את מה שעשית אני לא מקבלת" התרגזתי.עכשיו דברי למה עשית את זה" הסתכלתי לפניה, בפרצוף עצבני.
"עשיתי את זה כי…" נלחצה מלי.
"כי מה?" צעקתי.
"עשיתי את בשבילך" אמרה מלי בשקר.
"בשבילי?" התנשאה דנית.
אמרתי באלתור"פחדתי שהדיסק לא יעזור, ואז תהיי שבורה, דאגתי לך" המשיכה מלי לשקר.
דנית הייתה המומה ושאלה"אז למה לא אמרת לי את זה?" נרגעה קצת דנית.
"את צודקת, אני מצטערת" שיקרה מלי."את סולחת לי."
"ממש לא" התחילה לאט לחייך דנית ואמרה"יש לי ברירה את החברה הכי טובה שלי."
"וגם היחידיה" התנשאתי.
"חבל, עד שסלחתי לך" הייתה דנית צינית.
התחבקנו ומלי חשבה אני מצטערת שדווקא את זאת שתיפגעי מהתוכנית שלי.

-יוני-
הקשתי על הדלת בעדינות, ודנה קמה ופתחה הסתכלתי עליה היא הייתה נראית נוראית, שיערה מפוזר, נראית לא מטופחת, אם כתמי צבע על החולצה, לא פלא שהיא לא באה היום לבית הספר, היא פתחה את הדלת והלכה לספה.
"את נראית קצת עצובה" אמרתי בציניות ניסיתי לשנות את האווירה.
העלתה חיוך קטן נורית ואמרה"אני לא מבינה, איך הכל התהפך ביום אחד."
לא היה לי מה לומר, אמרתי באלתור"לפעמים נפרדים, את יודעת."
"כן, אתה צודק" הרגשתי שמח, שנוכל להיות ביחד."אבל אנחנו לא ניפרד.
השמחה ירדה ממני בבת אחד ואמרתי בעדינות"טכנית אתם פרודים."
"זה רק קושי בחברות שלנו, אנחנו נחזור" אמרה נורית שהיא שוכבת על הספה מחזיקה כוס ריקה, ולא מבינה שהיא טועה.אתה תוכל לעזור לי יוני?" שאלה בייאוש.
"לעזור במה" שאלתי בנבט חושד.
"לעזור לי ולרועי לחזור."
"ממש לי" אמרתי בצורה מחשידה.
"מה."
"זאת אומרת, זה עניינים שלך, אל תערבי אותי."
"אתה לא רוצה שנחזור?" הסתקרנה נורית.
"זה לא מה אני רוצה, זה מה רועי רוצה."
"מאיפה אתה יודע מה רועי רוצה?" התעצבנה נורית.
התעצבנתי שהיא כל כך רוצה אותו"עובדה הוא נפרד ממך, חוץ מזה אם הוא לא רוצה אותך, איך זה שאת כל כך רוצה אותו?" שאלתי בעצבים ובסקרנות.
"בגלל שגם שהוא נפרד ממני, הוא תמיד יהיה נאמן" התעצבנתי."הוא אף פעם לא ירות לבחורה אחרת, מה שיש בינינו זה מיוחד, הוא לא יצליח לשכוח אותי בקלות.
התעצבנתי מבפנים וחשבתי לעצמי איזה טיפשה, והבנתי, שזאת ההזדמנות לחשוף את הקלף ששמרתי."ואם תגלי שכבר עכשיו יש לו מישהי, כבר לא תחשבי עליו" סקרנתי אותה.
"מה זאת אומרת, יש לו מישהו" קמה נורית מהספה, היה נראה כאילו חזר הכוח לגופה.
הוצאתי את הטלפון ואמרתי לה"יש משהו שכדי לך לדעת" האטתי את קצב הדיבור.
"לדעת מה" הסתכלה אלי נורית במבט לחוץ.
"תקשיבי להקלטה" לחצתי על הכפתור שמפעיל את ההקלטה.


תגובות (2)

תמשיך דחוף! תראה את ההודעה שהעלתי נראה לי שתאהב אותה :-) תמשיךךךך

20/11/2014 08:27

וואו תמשיך דחוף

20/11/2014 18:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך