דולב12
מעניין איך רונית תגיב?והכי מעניין, איך מלי תמשיך לפגוע בדנית? תהנו.

אהבה אפשרית זה שקר פרק13

דולב12 21/11/2014 740 צפיות 5 תגובות
מעניין איך רונית תגיב?והכי מעניין, איך מלי תמשיך לפגוע בדנית? תהנו.

-תחילת הקלטה-
"איזה דנה, דנה ש.."
"כן דנה." לחש רועי.
\"מה איתה?\"
\"אבל אתה מבטיח לי שהפעם אתה שומר על הפה שלך, לא משנה מה\" לחש רועי.
\"אני נשבע, יאללה דבר.\"
\"אתמול ראיתי אותה.\"
\"מה זאת אומרת ראית אותה?\"
\"היא באה אלי.\"
\"ומה קרה?\"
\"עשית את הטעות הכי גדולה בעולם.\"
\"חוץ מזה שהכרת אותי.\"
\"יותר גרוע מזה\" סקרן רועי.
\"מה יותר גרוע מזה שהכרת אותה\" דיברתי ברצינות.
\"שנכנעתי לה.\"
\"מה\" שאלתי בחוסר הבנה.\"מה זאת אומרת נכנעת לה?\"
\"נתנתי לה שוב לשלוט בי\"
\"איך?\"
\"התנשקתי איתה\" לחש רועי בלחץ.
\"אתה מה?\" עשיתי את עצמי כאילו אני לא שומע, ונשענתי על הקיר.
\"אתה יכול לחזור על זה שוב פעם?\" אמרתי כאילו לא הבנתי.
\"התנשקתי איתה\" הוריד רועי את ראשו מעט.
\"שאני יבין, אתה התנשקת עם דנה זאת שהרסה לך את החיים, ואני מדגיש את החיים\"
-סוף הקלטה-
הסתכלה עלי נורית ואמרה\"מה איך זה יכול להיות, מי זאת הדנה הזאת?\"
התחלתי לספר\"בחורה שהוא התאהב בה פעם, וכמעט נהרסו לו החיים בגללה מסבר שהם עדיין אוהבים מאוד.\"
הסתכלה עלי נורית והביאה לי סטירה כל כך חזקה, שהתחלתי לשמוע צלצולים באוזן, ואמרה בכעס\"איך יכולת לעשות, את זה?\"
\"את מה\" עניתי בכעס.\"את זה שאני עוזר לך להבין מיהו\" המשכתי לכעוס.
\"מה האינטרס שלך בזה?\" שאלה בכעס.\"איזה מין חבר אתה של רועי, שאתה גורם לו לדבר כזה אה?\" המשיכה לכעוס יותר.\"ומה זה ענייניך שאתה, משמיע לי את ההקלטה הזאת?\"
\"לפחות עכשיו את יודע מיהו\" אמרתי בקול מרגיז.
ניסתה נורית לתת לי עוד סטירה, תפסתי את ידה, היא משכה את ידה ממני ואמרה\"עוף מהבית שלי, ואל תחזור לפה, אנחנו סיימנו, לא רק כידידים\" כעסה נורית.
\"ומה זה אומר בדיוק?\" שאלתי בפרצוף כועס.
\"זה אומר שאפילו, אם אני יראה אותך ברחוב, אני לא ינופף לך לשלום\". שתקתי והיא הוסיפה\"עכשיו תעוף מפה.\"
הסתובבתי סגרתי את הדלת בחוזקה, והתחלתי ללחוץ על האוזן שלי, כדי לנסות לעביר את הכאבים מהמכה, תוך כדי אני מלמל לעצמי\"טיפשה, במקום שתגיד תודה\" המשכתי לחשוב לעצמי, אולי הקלף הזה היה הקלף הלא נכון.

-מלי-
\"נו אולי, די אם זה\" אמרתי בקול מתנצל.
\"די, אם מה\" שאלה דנית כאילו לא יודעת.
\"אנחנו מדברות, את אומרת שסלחת לי, ועדיין יש אווירה, של מריבה באוויר\" אמרתי והנחתי את כוס המים שהייתה בידי על השולחן.
\"אז מה את רוצה שאני פשוט ישכח בשנייה\" אמרה דנית והזיזה את כוסה תוך, כדי שהיא מדברת והעיפה מים על פניה.
התחלתי לחייך, ניסיתי לעצור את עצמי ולא הצלחתי, התחלתי לצחוק שאני מחזיקה בבטני, מכאבים של צחוק, גם דנית החלה לצחוק, תוך כדי שהיא מנגבת אם אם מגבת, את פניה.
לאחר שצחקנו כמה דקות אמרתי בחיוך\"זה כל מה שהיינו, צריכים בשביל לשבור את המתח, כוס מים שתעוף לך לפנים\" המשכתי לצחוק.
\"כנראה שכן, מהדברים הכי שטותיים אנחנו צוחקים\" חייכה דנית.
\"מסכימה איתך, לגמרי.\" המשכתי לחייך.
שתקה דנית כאילו רוצה לומר משהו.
\"מה, מה את רוצה להגיד\" שאלתי בפרצוף רציני.
\"אני מצטערת שאני מעלה את זה שוב..\" אמרה בפרצוף אשמה.
חשבתי לעצמי עד שהפסיקה האווירה שוב, היא מחזירה אותה.
המשיכה דנית\"אבל משהו לאף לא מסתדר לי אם ההודעה שלך\" דיברה בפרצוף חמוץ.
\"מה לא מסדר לך?\" שאלתי בלחץ.
\"אם כל כך דאגת לי שאני לא יפגע למה לא עצרת אותי, מהתחלה\" דיברה בחוכמה.
\"אמרתי לך, כי לא חשבתי, שזה רעיון טוב אם המצלמה\" דיברתי באלתור ובלחץ, אבל ניסיתי שלא להראות לחוצה.
\"לא, אני מתכוונת לפני המצלמה, למה הסכמת אם התוכנית שלי, ואחרי זה לא\" המשיכה דנית להשאיר אותי ללא תשובות.
\"בגלל ש..\"
-פלשבק-
דחפה אותי מישהי מאחור, הסתובבתי ושאלתי\"מה אתה עושה?\" התעצבני.\"נורית, מה את רוצה?\" שאלתי בהפתעה.
\"תגידי את חושבת שאני טיפשה..\" אמרה נורית בעצבים.
\"אממ, את בטוחה שאת רוצה שאני יענה על זה?\" שאלתי בהתנשאות, לגלוג ועצבים.
\"תגידי לחברה הכלבה שלך, שתתרחק ומהר, מרועי\" כעסה נורית, והציעה אם היד הצידה, ללא שום היגיון.
\"קודם כל, היא לא כלבה\" אמרתי בכעס.\"תשמרי על הפה שלי, ודבר שני, תחלימי לפני שאני יגיד לה להתרחק רק בגלל, שאת אמרת, עכשיו פרנציף, רק כדי לעצבן אותך,אני יעזור לה במה שהיא תצטרך\" אמרתי בקול מתגרה, והסתובבתי.
\"ואללה, לא נראה לי שתרצי לעשות את זה\" אמרה נורית כאילו יודעת משהו.
עצרתי במקומי הסתובבתי במקום, ששערי כיסה מעט מפני, ושאלתי תוך כדי שאני מזיזה את שערי, רק אם הראש\"ולמה שאני לא, ירצה בדיוק?\" שאלתי בקול לא מתעניין.
\"אממ, אולי בגלל ש, לא כדי שהילדים בבית ספר ידעו, שאבא שלך בכלא, ועוד על שוד, במיוחד לא החברה הכי טובה שלך, נכון?\" חייכה נורית חיוך מרגיז וניצחון.
חשבתי לעצמי זה הדבר, שפחדתי שיקרה.
\"מה\" שאלתי בהפתעה.\"איך את יודעת את זה?\" המשכתי להיות מופתעת.
\"דוד שלי שוטר\" חייכה חיוך מרגיז.
\"את לא מבינה הוא לא באמת, שדד בנק פשוט..\" נלחצתי.
\"ששש, זה לא באמת מעניין אותי\" התקרבה אלי נורית.\"פשוט, עם את רוצה, שאף אחד לא ידע מזה, אז אני יעזור, לזה שאף אחד, לא ידע על אבא שלך, ואת תגרמי לזה שבחיים לא יהיה סיכוי שרועי ודנית יהיה ביחד, וכל צעד שהיא תנסה לעשות אליו, אני ידע מזה, הבנת אותי?\" נראתה נורית מפחידה.
\"איך, אני יעשה את זה?\" נלחצתי והרגשתי חסרת אונים.
\"תהיי יצירתית\" חייכה חיוך מרגיז, התחילה נורית ללכת.
\"רגע, איך ידעת שהיא מנסה משהו?\" הסתקרנתי.
\"ראיתי אותה מדברת, איתו היום, ואני לא טיפשה הבנתי שהיא, מנסה לעשות משהו\" חייכה חיוך ניצחון.\"צאו.\"
שתקתי התיישבתי על הרצפה, והצמדתי את גבי לקיר, והתחלתי לבכות, שאני מצמידה את ראשי לברכי, ומלמלת\"הוא לא אשם.\"
-סוף פלשבק-
המשכתי\"לא ידעתי בהתחלה, איך להגיד לך את זה\" שיקרתי.
הנהנה דנית אם הראש, כסימן לזה שהיא מצדיקה אותי.

-נורית-
התחלתי ללכת לביתו של רועי, תוך כדי שאני מזמזמת לעצמי\"שאני יתפוס אותו, אני לא יודעת מה אני יעשה לו.\"
חשבתי לעצמי אולי אני קודם יקלל אותו ואז יתחיל להרביץ לו, או ההפך
המשכתי למלמל לעצמי\"אני חייבת להיות רגועה שאני יגיעה, לגרום לו להיות מופתע, להיראות לא צפויה.

הקשתי על הדלת.
הוא פתח, הוא ראה אותי ומבטו הפך, למופתע.
\"אני יכולה להיכנס?\" שאלתי בעדינות.
\"מה\" המשיך להיות מופתע.\"אה, כן, כן, כנסי, אה את רוצה לשתות משהו?\" נלחץ רועי.
\"לא, יש לי שאלה אליך יש לך חברה?\" שאלתי ישירות, לא יכולתי להתאפק.
היה אפשר לראות שכן רועי רעד בידיו ושפך מעט מהמים, שמזרג לעצמו.
\"מה פתאום, נראה לך, אני לא כל כך מהר מוצא, חברה\" נלחץ רועי.
\"ואללה?\"
השיב רועי\"כן\" חייך רועי חיוך לחוץ.
\"אז מי זאת, דנה?\"
פתאום יצאה בחורה מאחורי קיר, אם שיער חום , חלק ויפה עיינים ירוקות מעט נמשים על לחי שמאל, ואמרה\"אני דנה.\"


תגובות (5)

איך אני אוהבת אקשן!
תמשיך בדחיפות

21/11/2014 16:04

פאקקק תמשיייך דחוףך

21/11/2014 20:03

    אני חושבת שכדי לך לראות את ההודעה שדולב העלה

    21/11/2014 20:04

אני חוזר על זה פה חשוב לי שתראו אני לא עוזב את האתר בבקשה תגידו לי שראיתם, חברים שלי פרצו לי אבל החלפתי סיסמה.

21/11/2014 20:29

ממשמממשממשממשממשממשממשממשממשממש יפה!! מחכהה להמשךךךך -אאה ויצא לך בפרק הזה כאלה סלאשיים ( \ ) זה קורה לפעמיים.. אני מציעה לך לעשות ערוך סיפור ולתקן את זה, כי הסיפור ממש יפה.. והסלאשיים סתם מפריעים.. :) –

21/11/2014 21:38
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך