~~לין~~
הי אני חדשה מקווה שתואהבו ותרחמו עלי D:
וכן אני גוטת ואימו בלי לחתוך!!!
ואם זה לא טוב תגידו שאני יערוך

אהבה בבית יתומים פרק1

~~לין~~ 29/11/2012 1226 צפיות 18 תגובות
הי אני חדשה מקווה שתואהבו ותרחמו עלי D:
וכן אני גוטת ואימו בלי לחתוך!!!
ואם זה לא טוב תגידו שאני יערוך

"בוקר כולם יש בית ספר"שלי צעקה קוראים לי לין שלי היא כמו אמא שלנו אני חייה למעלה מארבע שנים כאן בבית יתומים נטוש בלונדון אני בת 17 המקום הזה הוא המשפחה שלי יש לי כאן חבר בשם אדם שהוא כזה מושלם ויש לי כאן חברות ממש טובות ויש כאן הכל בית ספר חוגים טיולים הכל ליפני שש שנים ההורים שלי מתו באונת דרכים וגרתי אצל סבתא שלי שנתיים אך היא חלתה במחלה קשה והיא מתה לצערי."את קמה?"מלאני חברה שלי שאלה אותי"כן שנייה"אמרתי והיתמתחתי וקמתי מהמיטה הלכתי לצחצח שינים לישטוף פנים וליהתכונן לבית ספר כאן מותר ללבוש מה שרוצים!אז לבשתי שורט ג'ינס כהה נעל בובה שחורה וחולצה שחורה חלקה בלי שום ציור שמתי גם עליונית שחורה דקה רק על היידים אני אף פעם לא הולכת עם קצר יש לי תסיבות שלי אספתי את שעירי הג'נג'י הארוך והחלק לקוקו גבוהה וכהרגלי שמתי אודם שחור כן אני קצת גוטית אבל עברתי הרבה בחיים אפילו דברים מוזרים לפתע נשמעה דפיקה בדלת חדרי שהייתה סגורה"אני נכנסת"זיהיתי שזה הקול של שלי"בסדר"אמרתי ושלי נכנסה"שוב שחור?"אז לא"אמרתי בציניות"למה את לובשת שחור כל הזמן?"שלי את תשאלי אותי את השאלה הזאת כל בוקר?"כן עד שתפסיקי"תביני אני גוטית אימו אי אפשר לשנות את זה בי"אמרתי בצעקה"אני מנסה לעזור לך"שלי גם הרימה את קולה"אז תעזבי אותי"צרחתי והיתחלתי לבכות ירדתי מחדרי אייס ישב שולחן וקרא לי הלכתי משם יותר נכון רצתי משם בוכה לא יודעת לאן לא רוצה לדעת נמאס לי פשוט נמאס שלי שאנשים חושבים שמי שאימו וגטי יכול להישתנות למה הם לא מבינים שיש לי תסיבות שלי למה? לשאלה הזאת אין תשובה ניתקלתי באבן"איייייייייייי"יורד לי דם מהר הורדתי את העליונית וחבשתי אותה על הרגל הייתי עודקרובה לבית כן אני קוראות לו בית הייתי קרובה לחצר צלעתי עד לחצר שהשער היה פתוח בה והייתישבתי על הספסל בחום לפתע הרגשתי שנוגעים בכתפי היסתובבתי וראיתי את אדם שפשוט היה מרותק ביידים שלי ולא הפסיק לבחון אותם"את חותכת?"לא ידעת?"לא למה?למה לא אמרת לי או שלי או לאורטל או למישהו למה את חותכת?"אני חותכת כי יש לי חרא חיים אין לי הורים משפחה ויש לי עוד מילון ואחת דברים שלא יודעים עלי אני לא אוהבת את החיים האלה וא…"נקטעתי מנשיקה של אדם"אני איתך ואני יעזור לך בהכל אבל תבטיחי לי שסיימת לחתוך"רק חיבקתי אותו בוכה לא יכלתי לדבר וזאת הסיבה שאני תמיד עם ארוך אני לא רוצה שירחמו עלי אני לא צריכה טובות אבל אני יודעת שאדם אוהב אותי אז אני די שמחה שזה קרה"לין אני צריך לספר לך משהו"אדם אמר והיתנתק מהחיבוק"מה קרה?"אמרתי מבוהלת ותוך כדי מחיתי את הדמעות"גם אני חתכתי פעם בגלל בחורה שבגדה בי עם חבר טוב ליפני שבאתי לכאן בגיל 15 חכתתי הישתכרתי ופעם אחת כמעט היתאבדתי אבל זוכרת את היום שהגעתי לכאן?"כן באת מאוחר בלילה אין לי מושג איך ולמה באת ומי עזר לך אבל תמשיך"אני הייתי על הגג מול של הבניין הנטוש וכמעט קפצתי באמת ואז היסתכלתי מול הבניין לבית יתומים וראיתי אותך היית כזאת יפה ועכשיו את יותר ובגללך לא קפצתי ואז הלכתי לבית יתומים סיפרתי את הסיפור שלי אימתו אותו עם משטרות ולכן אני כאן חייכתי ונישקתי את אדם"אני אוהבת אותך"גם אני אוהב אותך"הוא השיב"מה באמת הסיפור שלך לא סיפרת לי"ההורים שלי לא מתו הם פשוט נשטו אותי יום אחד בבית עם מכתב פאקינג מכתב " אתה זוכר מה היה רשום בו?" אדם הוציא פתק קטן ומקומט מהכיס"אדם יקר שלנו אנחנו עוזבים אותך מהסיבות שלנו נתראה שתראה רק תזכור שאנחנו אוהבים אותך"אני שמרתי את הדבר היחדיי מהם את הבית אח של אבא לקח אמר שאבא אמר לו אני הייתי גר ברחוב וזה יהה באותו תקופה עם הנערה ולכן באתי אחרי שכמעט מתתי מה הסיפור שלך? אני לא יודע את כולו"הסיפור שלי מסובך ואני לא יכולה לדבר עליו"אמרתי"שתוכלי אני איתך"אדם אמר בחיוך"יורד לך דם?"הוא אמר היסתכל על ידי שהייתה בדם מהרגל הפצועה"ניתקלתי באבן אבל אני יכו…."וליפני שסיימתי את המשפט אדם הרים אותי לתוך הבית יתומים והוריד אותי בספה"תודה"אמרתי"על מה?"שאתה כזה מושלם"את יותר"אדם אמר ונישק אותי"תמצאו לכם חדר"אורטל חברה שלי אמרה וצחקנו היתיישבתי על הפסה(כי קודם היא הייתה חצי יושבת עם רגלים על הספה)"שלי סיפרה לי מה קרה ואת תצטרכי לדבר איתה"אדם אמר והחיוך ירד לי מהפנים…..


תגובות (18)

ללין היקרה ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים"

אהבתי את תחילתו של הסיפור ולבטח אהנה גם בהמשך בהצלחה ובברכת שבת שלום בקי ♥♥♥

30/11/2012 02:18

בקי תודה ושבת שלום גם לך ואני עיין לך בפרופיל עוד מעט שאני יחזור כי אני חייבת לעוף חח

30/11/2012 02:54

ברוכה הבאה לאתר סיפורים! :)
אהבתי ממש את הפרק הזה ובכללי את הכתיבה שלך! :)
יש לך שם ממש יפה ^__^ חחח גם לי קוראים ככה ;)
תמשיכייייי

30/11/2012 03:03

ברוכהה הבאהה!!
ואני מסכימה עם בקי גם אני אהבתיי מאוד את ההתחלהה!
תמשיכייי!

30/11/2012 03:04

תודה על התגובות המעודדות :) ואני ימשיך בקרוב מחר או שהיום

30/11/2012 03:11

הא! תני כיף!!!
אחותי!
אני גם גוטית ואימו!!
תני כיף!!!
וכמובן תמשיכי…
~חיוך סולח~

30/11/2012 04:21

חח אני ימשיך ו(Y)

30/11/2012 06:56

כל הכבוד שפירסמת פה סיפור , וברוכה הבאה (:
דבר ראשון- יהיה יותר ברור ויותר מסודר, אם תחלקי את הסיפור לפסקאות, תוסיפי סימני פיסוק (רווח אחרי כל סימן) , ותגידי מי אמר כל דבר בדו שיח, כי זה קצת מבלבל (:
דבר שני- הרעיון של הסיפור מעולה, השמות קצת ישראליים ויש לה הרבה מאוד בגדים יחסית לבית יתומים באנגליה
אבל מאוד מאוד אהבתי
כל הכבוד (:

30/11/2012 12:06

צקווה שלא עפת למעלה למעלה ומקווה כי נחתת בשלום על הארץ ☺☺☺☺ אשמח כשתכתבי סיפורים מבטיחה שאקרא ולבטח אהנה ממני בקי ♥♥♥

30/11/2012 12:59

סיפור מעניין ההתחלה יפה :) וכבר ראיתי שמישהו כבר כתב פה את ההערה הזאת – תחלקי לפסקאות כדי שיהיה יותר נוח לקרוא, תכתבי מי אמר מה כי זה באמת יוצר קצת בלבול, ואולי כדאי לך לכתוב משפטים קצרים יותר.
חוץ מזה, באמת הפצצת, אני מחכה להמשך :P

30/11/2012 15:35

וואו זה ממש יפה תמשיכי , והייתי שמחה אם היית מגיבה על הסיפורים שלי גם (:

30/11/2012 22:55

אז ככה:בקשר לפיסקאות אני יבין ובקשר לבגדים זה בית יתומים רציני שנותנים לכל אחד משהו כמו שבע חולצות ושבע מיכנסיים והיא נולדה בישראל ועלתה ללונדון אבל את זה שהיא נולדה בישראל היא לא יודעת אתם תבינו בהמשך אני יקח לצומת ליבי את הערות וימשיך בקרוב :)ושלי זה גם שם ישראלי וגם לא ואורטל גם נולדה בישראל ואדם זה גם שם לא ישראלי וגם כן חח :)

30/11/2012 23:12

מושלם בהיתחשב שעזרתי לך חחח מואה :* שיפרת את זה ושינית אהבתי המשך ואני יעזור לך אם תצטרכי אני כר יודעת תסיסמא שלך חח המשך דחוף ומעניין מי היציע את השם של הבן בואי נחשוב… חח

01/12/2012 08:09

אעאעעאאעאעעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעא את מחוברת ומואה גם לך חחח נדבקתי ממך או שלא? חחחח וכתבתי את פרק 2 אני מחכה לאישור ומקווה שיואהבו <3 כי עבדתי לבדדדדד :)!!! והוספתי זאבים חחח כע מוזר כמוני וכמוך אה ושחכתי תסיסמא לדואר :-} אז אני לא יכולה לענות לך אם שלחת לי אני צריכה לשים באתר דואר חדש ואז ניתכתב

01/12/2012 08:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחח וטוב ואתם אחותי מחורפנת חחחח אעאעאעאעעאעאע שלחי לי לדואר שתעשי בעצם לו אני יחכה חחחח או שכע מה שבא לךוכע שלחתי לך בבוקר אם את צריכה עזרה ועוד דברים שברחו לי מהראש חחח טוב נדבר אני חייבת לללכת ביוש :)נ.ב על תעני על זה כי אם תעני זה ימשך לנצח עם החפירות שלך בדואר חחח ואיך שכת תדואר שלך מחורפנת חח חפרתי ביוש

01/12/2012 08:17

אני חפרנית אני לא חפרה\נית אלה את כל הזמן בלה בלה בלה אפשר לשמוע אותך מההיתכתבות חחח טוב ביוש נדבר :)

01/12/2012 08:21

תמשיכי!:)

01/12/2012 08:27

קראתי את זה מהרררררר

01/12/2012 08:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך