ליז123
רציתי להמשיך אך זה לא נותן לי .
טוב זה הסיפור החדש שלי מקווה שתאהבו ותגיבו תודה.
טוב איזה שם אתם חושבים שעדיף לסיפור אהבה בהסוואה או האהבה הראשונה שלי או אוהב אותך לנצח.תגיבו דחוף.

האהבה הראשונה שלי פרק 1 +הקדמה

ליז123 19/03/2013 840 צפיות 12 תגובות
רציתי להמשיך אך זה לא נותן לי .
טוב זה הסיפור החדש שלי מקווה שתאהבו ותגיבו תודה.
טוב איזה שם אתם חושבים שעדיף לסיפור אהבה בהסוואה או האהבה הראשונה שלי או אוהב אותך לנצח.תגיבו דחוף.

״ליז את תאחרי ליום הראשון בכיתה י״ב״,אימי צעקה לי מלמעטה.
התעוררתי מצעקות אימי.״אני קמה ״ צרחתי לה בחזרה.
או מיי גאד חשבתי לעצמי היום הראשון בביהס.
כן זה במיוחד מרגש אותי מכיוון שבדיוק עברתי לביהס חדש ולארץ אחרת.
……………………………………………………………………………………
אני ליז בת 17 וחצי ,רזה אוהבת נעלי עקב וכל מה שקשור לאופנה אבל אני ממש לא כמו הפרחות שמתלבשות חשוף,הלוק שלי הוא פשוט אופנתי. יש לי שיער חום בהיר גלי, ויש לי עיניים בצבע כחול אוקיינוס.
השנה עברתי מישראל לארה״ב,אני מאוד מתלהבת אני מתה על אמריקאים.
ועל הארץ עצמה.
הסיבה שעברתי זה מכיוון שאבי נפטר,ואימי חד הורית,ומאוד קשה לה להישאר בארץ הזאת.
אנחנו פשוט מתחילות התחלה חדשה וחיים חדשים.
מחר אימי נוסעת לנסיעת עסקים לשנה שלמה היא עובדת בהיי טק.אז אפשר להגיד שאני סוג של עשירה יש לי בית גדול אבל אני ממש לא מפונקת.אני כל כך ייתגעגע אליה,אך היא חייבת לפרנס אותנו,
בזמן שהיא תלך ,אני יישן אצל חברה שלי, שגם טסה איתי לארה״ב,היא גדולה ממני בשנתיים והיא גרה עם חבר שלה רון.
…………………………………………………………………………………………
המשך…….
קמתי שטפתי פנים וציחצחתי שיניים, לבשתי חצאית קצרה בצבע תכלת וגופייה לבנה שמעלייה ז׳קט עור בצבע תכלת, מעט התאפרתי ,עשיתי מחליק.
וירדתי למעטה .
״ביי אמא אני הולכת לביהס״צעקתי לה כשאני פותחת את הדלת,יצאתי וחיכיתי להסעה לביהס.
האוטובוס נעצר,עליתי עליו ראיתי מלא נערים ונערות משתוללים וזורקים אחד על השני דברים.
חיפשתי מקום פנוי ,היה רק מקום אחד ליד נער בלונדיני חתיך ברמות עם עיניים כחולות כמו שלי,ופוני שמסתיר לו את המצח.
באתי להתיישב, אך פתאום האוטובוס נסע לצד והפיל אותי עליו.(אוקוורד).
הראש שלי היה על הרגליים שלו איזה חמש דקות לא זזתי ורק הסתכלתי על העיניים הכחולות המהממות שלו.ראיתי שהוא התחיל להסמיק,ואז הבנתי שאני שוכבת עליו , ישר קמתי במהירות והתיישבתי לצידו.
״ אני מצטערת,נפלתי ״אמרתי כשהיתיישבתי ליידו ,הרגשתי שהתחלתי להאדים.
״זה בסדר,אמממ את יודעת שהעיניים שלך ממש יפות ״הוא אמר לי בחזרה הסמיק והפנה את המבט שלו מימני כשהוא מובך,הוא חייך חיוך מבויש ,זה כבש אותי.
״תודה ,האמת שגם שלך מהממות.אמממ ,שיניתי נושא אני ליז.״ אמרתי לו איך התביישתי ,היה נדמה לי שהוא מנסה להתחיל איתי.
״ אני ג׳ייסון , את חדשה בביהס?״שאל כשיצאנו ביחד מהאוטובוס.
״ כן,אני בדיוק השנה עברתי מישראל,לפה.״
כשיצאו כולם מהאוטובוס והתנפלו עלינו ,ג׳ייסון אחזלי את הזרוע ואמר:
״בואי אני יראה לך קצת את הביהס"הוא אמר ורץ איתי,וכשהוא נגע בי הרגשתי צמרמורת, וגל של חמימות עוברים בתוך הגוף שלי.
המשך יבוא……..


תגובות (12)

יפה:) תמשיכי♥

19/03/2013 03:34

תודה

19/03/2013 03:41

מהמם תמשיכי!!!!!!!!!

19/03/2013 03:45

תודה מתה עליכם

19/03/2013 03:52

תקראו את הרציתי להוסיף זה דחוף

19/03/2013 03:57

אהבה בהסוואה נשמע לי טוב…
זו דעתי
תעשי מה שבא לך
הסיפור ממש מדהים
תמשיכי;)

19/03/2013 03:59

זה ממש יפה תמשיכיי , ולדעתי אוהב אותך לנצח , אבל זה סיפור שלך מה שבא לך ;-)

19/03/2013 04:03

האהבה הראשונה שלי זה גם יפה ;-)

19/03/2013 04:04

תודה, החלטתי לקרוא לזה

19/03/2013 04:11

התאהבתי זה שם הסיפור לו בטוח זה נראה לכם שם יפה?

19/03/2013 04:12

תמשיכי!!!

19/03/2013 04:24
LOL LOL

תמשיכיי!!!
ולדעתי אהבה הראשונה שלי יותר מתאים (:

19/03/2013 06:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך