הפרק הזה אינו מכיל תוכן מיני , פרק זה ספציפית קצת פחות מעניין משאר העלילה אך הוא חשוב לקידומה , עמכם הסליחה !

אהבה בין אחים – פרק 2

07/08/2018 3013 צפיות אין תגובות
הפרק הזה אינו מכיל תוכן מיני , פרק זה ספציפית קצת פחות מעניין משאר העלילה אך הוא חשוב לקידומה , עמכם הסליחה !

יצאתי מהכיתה מבולבלת ומפוחדת, עקבתי אחרי היועצת ורכזת שכבתי , לא ידעתי לאן אני הולכת אך הייתי בטוחה שלא עומד לקרות משהו טוב.. שררה שתיקה כל הדרך עד שהגענו לחדר היועצת . התיישבתי על איזה פוך כזה (חדר היועצת אמור לספק ״אווירה טובה״ לתלמידים אז הוא מלא בפופים ותמונות של חתולים) חיכיתי שמישהי תדבר הן פשוט הסתכלו עליי בלי לומר דבר במשך איזה משהו כמו נצח .. ״אמילי חמודה״ אמרה רכזת השכבה , ״ ממש קשה לי לספר לך.. אבל אביך עזב את הבית .. הורייך התגרשו״ הסתכלתי עליה במבט המום , הייתי מרוסקת רציתי לצרוח פשוט!! רציתי לבכות!! איך הם עושים לנו דבר כזה?!? יש להם פאקינג 2 ילדים שאפילו לא בני 18!! אבל האמת ידעתי שזה יקרה אחרי כל הריבים שלהם זה היה ברור שמערכת היחסים הזאת נועדה לכישלון .. הצלצול הגואל הודיע כי ההפסקה החלה יצאתי לחצר האחורית, המקום ׳הסודי׳ שלנו , שם אני ליהי, נוי , שון, רוי ואיתן . (את ליהי ונוי כבר הכרתם אבל אתם צריכים להכיר גם את הבנים שלנו , יש את שון שהוא בכיתה שלי ושל הבנות , הוא חבר טוב שלנו והוא הכי חמוד ומצחיק בעולם הוא היה חבר של ליהי והם נפרדו והוא גילה שיש לו משיכה לבנים, יש לו חבר מחוץ לבית הספר, רוי הידיד הכי טוב שלי הוא ואיתן באותו כיתה הוא ושון היחידים שיודעים על המשיכה שלי למיכאל האומנם שון מנסה לעזור לי עם זה ורק לפעמים צוחק עליי בגלל זה ,ורוי בכללשונא שאני מדברת עליו הוא שונא את מיכאל פשוט .. יש לי הרגשה שרוי קצת מאוהב בי . ויש את איתן, החבר הכי טוב של רוי.) ההורים הגרושים שלי וההורים של איתן חברים כבר שנים ויום אחד שהיינו אצלם ודיברתי עם מיכאל בווצאפ ושלחתי לו מלא לבבות האח הקטן של איתן, עומר הציץ לי בטלפון ומאז איתן יודע שאני דלוקה על מיכאל , כמובן שאני מכחישה זאת. טוב אחרי שחפרתי לכם הגיע הזמן קצת לצאת להפסקה , הייתי עצבנית בגלל מה שקרה עם הוריי , שון ,ליהי ונוי ראו את זה ובאו לשאול אותי מה קרה בשיעור שהוציאו אותי . לא רציתי לדבר על זה אז פשוט שתקתי והרגשתי את לחיי נספגות דמעות .. רוי אמר להם לעזוב אותי ושאני צריכה קצת זמן לעצמי , הוא תמיד יודע מה טוב בשבילי אבל אני לא יכולה להיות איתו… הנחתי את הראש שלי על רוי ובהיתי במיכאל מתאמן , עושה מתח ושכיבות שמיכה יחד עם דניאל ,הראל וכל החבורה שלהם שנאתי את הראל הוא תמיד היה מגעיל אליי הוא דניאל וכל שאר החבורה עשו הכל בשביל שאני ומיכאל לא לא נדבר, עשו הכל בשביל להשפיל אותי .. מה שלא עבד (טוב אולי לא כולם, דניאל דווקא היה ממש נחמד ועזר לי דווקא) , בעודי מסתכלת על יופיו של מיכאל הרגשתי את ראשי מחל כואב והדמעות רצו להתפרץ החוצה ובבטן הרגיש לי כאילו יש מיליון פרפרים עפים וממלאים לי אותה.. והלב? הלב עלא עמד בזה , כל כך הרבה רגשות .. רוי שם לב למבטים שלי לכיוון מיכאל ולכאב שלי והחל ללטף את שיערי על מנת למשוך את תשומת ליבי , מה שלא קרה. פתאום מיכאל הסתכל לכיווני ופשוט רץ אליי , העיף את רוי (דבר שגרם לו לכעוס אך הוא לא הראה את זה , פשוט הרגשתי) וחיבק אותי . הוא שאל אותי מה קרה ופשוט לא יכולתי לומר דבר.. פתאום איתן התפרץ לאחר שדיבר עם מאיה (אמא של איתן) ואמר ״אמילי אל תבכי אני יודע שזה קשה לך שהורייך נפרדו אבל…״ וכולם שם הסתכלו עליי במבט מרחם, פרצתי בבכי ופשוט ברחתי משם..
*כעבור כמה שעות*
הגעתי הביתה ונעלתי את עצמי בחדר , החלל המבודד שלי הייתי כל כך עצבנית .. ופתאום קיבלתי הודעה בקבוצת בווצאפ של החבורה שלנו , בהודעה היה כתוב : ״אמילי חיים שלנו אל תבכי אנחנו כאן תמיד בשבילך… וגם מיכאל״ זה הגיע מליהי ולא ידעתי איך להגיב אבל האמת זה טיפה הצחיק והכעיס אותי בו זמנית .. שלחתי להם ״אני לא אוהבת אותו..״ חח האמת? הם ידעו כולם , ולא כי סיפרתי אלה כי זה היה שקוף .. אני מסתכלת עליו כל הזמן , אנחנו מדברים כל הלילה וכל היום ואני צוחקת מכל דבר שהוא אומר , החלטתי להתקשר אליו. לדבר איתו תמיד העלה לי מצב רוח , חוץ מזה ההורים שלו גם גרושים אז הוא יודע איך זה .. הם התגרשו שהוא היה קטן ואימו עברה לברודווי להגשים איזה חלום שלה או משהו כזה.. דיברתי איתו והוא עודד אותי טיפה, פתאום הרחתי איזה ריח משכר של בושם , פתחתי את הדלת וראיתי את אימי יפה כל כך כאילו היא על השטיח האדום! אותה אותה לאן אתה יוצאת ככה? ״אני יוצאת הערב לדייט״ היא ענתה , הייתי בהלם הסתכלתי עליה במבט כועס וצעקות של איך היא לעזאזל עושה לי דבר כזה!? היא ענתה לי : אמי חמודה שלי, אני מאחרת נדבר שאני אחזור אוהבת… ויצאה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך