פרק זה מכיל תוכן מיני מבקשת לא להיכנס ולקרוא אם אינכם בגיל המתאים לכך , ובבקשה אם אהבתם תגיבו שאני אדע אם להמשיך לכתוב או לעצור

אהבה בין אחים – פרק 4 (מכיל תוכן מיני)

17/08/2018 5704 צפיות אין תגובות
פרק זה מכיל תוכן מיני מבקשת לא להיכנס ולקרוא אם אינכם בגיל המתאים לכך , ובבקשה אם אהבתם תגיבו שאני אדע אם להמשיך לכתוב או לעצור

שרוי שאל אותי היססתי קצת .. בכל זאת . שנינו בתולים, לפתע הרגשתי את ידו של רוי מתחילה לגעת ולחפון את ישבני בעוד ידו השניה מצמידה את גופי לגופו החם . הסתכלתי בעיניו , עיניי הייזל יפות כל כך ופתאום הרגשתי אליו משהו שלא הרגשתי אליו קודם , החזקתי בפניו והתחלנו להתמזמז , הלשונות שלנו התערבלו וכל הרוק כבר מזמן התחלף , שפתותינו נעות בתשוקה אחד על גבי השניה וידיו ממשיכות למשש ולחקור את גופי, פתאום קלטתי מה אני עושה ולאט לאט התרחקתי מרוי , הוא מיד הבין את הרמז ,התקרב ואמר ״אמילי, אני אוהב אותך״ הסתכלתי עליו ״אני יותר מרק אוהב אותך, אני מאוהב בך אמילי!!! אני פאקינג מאוהב בך!!! למה את לא רואה את זה שאני יכול להעניק לך פי מיליון אהבה ממה שמיכאל האפס הזה יעניק לך אי פעם, הוא לא אוהב אותך! אני אוהב אותך אמיליי!!״ הסתכלתי ואמרתי לו , ״רוי , אנחנו רק חברים , אומנם הכי טובים אבל ביינתים לא יותר מזה ..״ הוא שתק לרגע ואז ענה ״אני יודע , ובגלל זה אני אכבד כל החלטה שתבחרי, ורק שתדעי שאני פה מחכה לך לנצח למקרה שתחליטי .. את יודעת אחמללכתלמישהושבאמתאוהבאותךולאלאפסשמתחילעםכלדברשזזאחמ״ צחקתי ״אתה חייב לבדוק את השיעול הזה״ , ״את חייבת לבדוק את השמיעה הזאת״ צחקנו והוא הסתכל עליי ואמר ״את יודעת, זה לא פייר. עכשיו אני כבר דלוק מכל זה״ (בהתייחסות לגוף שלי) ״מה דעתך נעשה לנו קצת כיף הערב ״ הוא קרץ ״באופן חד פעמי ״ , ״סטוץ כאילו??״ שאלתי ״למה כאילו״ הוא ציחקק . היית המומה , ולא מהעובדה שהחבר הכי טוב שלי רוצה שניהיה יזיזים ללילה אחד , אלא מהעובדה שהוא בחיים לא מדבר איתי על מיניות . אנחנו לא אותה כיתה אז בכלל גם אני לא רואה אותו בשיעורי חינוך מיני בדרך כלל אני מדברת איתו על זה , ולרוב בהקשר למיכאל (אני חסרת טאקט בעליל) , הייתי המומה והוא פתאום החל לרכון על שפתיי והמשכנו בנשיקה הלוהטת והרטובה שלנו ,תוך כדי שידיו משוטטות וחוקרות היטב על גופי ובעודנו מתמזמזים בשיא הלהט פתאום האורות נכבו והחלה הפסקת חשמל , מיד נעלתי את הדלת כי ידעתי שאור יבוא להציק לי , וכמו שאמרתי אור הגיע והחל לדפוק ולצעוק לי שהוא לא יכול לשחק בפורטנייט עם החברים (שאין לו) , אז צעקתי עליו ״אור עוף מפה ולך להציק לאמא״ ״אבל היא בדייט״ הוא צעק חזרה , רוי הסתכל עליי באי נעימות (לפחות נדמה לי .. היה חשוך) ״אז תפריע לה ימטומטם״ צרחתי ״מפגרת״ , ״לכי זדייני עם מיכאל״ הוא צעק והלך להציק לאמא (בדרך כלל היחסים בינינו קרובים). רוי הרגיש רע עם המשפט שאור צעק והרגשתי , שמתי אצבע בפיו והלכתי להביא נרות ״פשש אמילי״ הוא הסתכל ״רומנטי אע״ התגרתי בו. הוא החזיק את ידיי ולאחר כמה שניות מצאתי את עצמי בפינת הקיר שרוי נשען על גופי צמוד ,הבהרתי לו שאני לא מוכנה לאבד את בתוליי כרגע , הוא השתיק אותי ואמר אל תדאגי , אני אוהב אותך ואני לא יעשה שום דבר בלי רצונך. ושוב חזרנו לנשיקה הרטובה והמחרמנת שלנו כשגופי כלוא בין גופו השרירי והלוהט לבין פינת הקיר . מידי פעם נפלטו משפתיי גניחות חלשות , פאקק רוי יודע לנשק!המשכנו עוד עד שהוא הניח את ידו השמאלית מעל כתפי במטרה להראות יותר גברי בעוד ידו הימנית מלטפת את שדיי , ״אני אזכה לראות אותם שוב הערב?״ הוא לחש בקול נמוך , גברי וכל כך סקסי שלא שמעתי אותו מעולם משתמש בו , ״לא יודעת , אתה תזכה״ צחקקתי לי . שהוא שמע את התשובה הוא החזיק את השד הימני שלי חזק שנפלטה לי עוד גניחה חלשה ואמר ״אם לא תעני אצטרך לבדוק בעצמי״ .. הסתכלתי עליו , פאק בחיים לא ראיתי אותו מתנהג כזה קשוח וסקסי בדרך כל הוא מתוקי כזה ,פאק!! דחפתי אותו במהירות על מיטתי וזרקתי עליו את הפיגמה והתחתונים שלבשתי , הוא לא הבין מה קורה ובגדים היו על פניו אז הוא גם לא ראה כלום , ובדיוק האורות חזרו דבר שגרם לו ליותר בלבול . סגרתי אותם כי כבר היו הנרות (אור כבר חזר לחדרו) ואיך שרוי כבר הבין מה קורה סביבו והוריד את בגדי מפרצופו כבר הייתי לא הייתה עליי פיגמה חמודה של מיקי . הייתי לבושה בבייבידול רשת ותחרה שחור וורוד פוקסיה – שקוף סקסי בטירוף שהיה מחובר ברצועה לרגל , ראו לי כמעט הכל דרכו , אבל עדיין לא מספיק בשביל לחרמן את רוי רק בשביל להדליק אותו, (לא רציתי לשכב איתו כבר הוא יודע רציתי רק לחרמן אותו) הלכתי לחדר של אמא שלי והבאתי משם שוט ואזיקי פרווה , התלבטתי אם להביא קונדומים ודידלו אבל החלטתי שלא , אני סומכת על רוי . התקרבתי ועליתי עליו , ״פאק אמילי״ הוא אמר ״יהיה לי קשה לקיים את ההבטחה הזאת!״ ששש השתקתי אותו , תוך כדי שהורדתי לו את המכנסיים והוא נשאר רק עם בוקסר , החזקתי במפשעתותיו דרך הבוקסר האדום והיפה שלו ויכולתי להרגיש את איברו החמים והרך רוצה קצת צומת לב הסתובבתי עם הגב אליו והתחלתי לחרמן אותו עם הישבן שלי (שראו את כמעט כולו דרך הבייבידול) הוא הצליף בי עם השוט מספר פעמים , פאק זה היה טוב!! הורדתי את הבייבידול ונשארתי ערומה מולו , הוא היה בהתחלה טיפה המום ואז לקחתי את ידיו והעברתי על גופי, שהוא יצא מההלם יש חייך ואז אותי למיטה כך שלא יכולתי לזוז אז הוא קפץ עליי והחל לנשק את שדיי ולהתחכך עם הגוף שלי המשכנו כך מספר דקות ואז הוא הוריד את הבוקסר ,(היה לו בערך 14 ס״מ ולגיל שלנו זה נחשב הרבה!! ועוד עבה) והמשכנו לעשות סקס יבש שאני מאוזקת למיטה (אבל לא ממש, רציתי עוד להיות בתולה אחרי הסיפור הזה) . המשכנו ואז הוא שיחרר אותי וישר תפסתי באיבר מינו המדהים ועיסיתי לו מעט את הביצים והוא גנח מעט ואז התחלנו לאונן אחד על השנייה, אני אוננתי לו והוא החדיר לי אצבעות לכוס ושיחק לי שם עם הפות והדגדגן , שנינו גנחנו קצת עד שהוא כמעט גמר , הוא ידע שאני עוד לא רוצה ומוכנה למצוץ או לבלוע או בכללי שהוא יגמור בתוכי אז הוא גמר על החזה שלי ואז מצץ וליקק לי מעט את הציצים .. זה היה בערך הזמן הכי ארוך שהיינו יחד ולא דיברנו, ואהבתי את זה , אבל זה לא סיפק אותי , עדיין רציתי את מיכאל .. ״מוכנה לדבר האמיתי?!״ רוי שאל ״לא״ עניתי ״אני לא רוצה לאבד את את הבתולין שלי עוד..״ ״עדיין חושבת על מיכאל אע?״ שתקתי ״זה בסדר כבר הבהרנו שזה היה חד פעמי , נהנתי איתך היום״ הוא קרץ ונשק לי . ״היום עוד לא נגמר ..״ עניתי ״תכנית השעה 00:32 אז היום כן נגמר״ צחקנו . מה אם מקלחת ? מתי התכוונת לעשות את זה? הסתכלתי עליו .. ושנינו נכנסו יחד להתקלח בעוד המים שוטפים את גופנו ואנו מסבנים אחד את גוף השני התקרבו ותהחבקנו מתחת לזרם נישקתי את החזה שלו וליטפתי את הקוביות שלו הוא החזיק לי את הפנים וחייכתי אליו ״אני כמעט לא רוצה להתנשק איתך רק בשביל לא להרוס את החיוך הזה… טוב רק כמעט ״ ושוב התנשקנו בלהט כמו בהתחלה. יצאנו מהמקלחת התנגבנו התלבשנו ואכלנו פיצה . רוצה להישאר לישון פה ? הצעתי לו , ״רוצה מאוד , אבל קבעתי ללכת לישון אצל איתן , גם שגיא ישן אצלו״ (עוד מישהו בחבורה שלנו , אני לא כל כך סובלת אותו . בכיתה של איתן ורוי) , אולי תבואי גם ? תכלס את מכירה את המשפחה של איתן יותר טוב . חח עזוב גם שון בטיול משפחתי בצפון אז אינלי מה לעשות רק בנים חח , ״רק על תגלה על מה שקרה היום אע?״ לחשתי לו באוזן והעברתי את האצבע שלי על גופו ״כן המפקדת״ הוא ענה נשקתי לו על הלחי והזכרתי לו פעם אחרונה שלא יפתח ציפיות !! זה היה חד פעמי! הוא נשק לי ״מה שתגידי״ הוא קרץ לי והלך ..
ואנחנו ?עדיין בתולים ;-)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה