אהבה בין אחים – פרק 6

31/08/2018 2546 צפיות תגובה אחת

קמתי בשמונה וחצי תשע בחוסר רצון וכעס, הרי איך אפשר שלא? אנשים זרים עוברים היום לגור אצלנו , יאיי.. ״בסביבות שמונה וחצי תשע בערב חברת הובלות אמורה להגיע ולפרוק את הארגזים של האחים החדשים שלכם לבית שלנו אז בואו נתארגן ונכין את הבית היום, ומחר נעשה ארוחת שישי עם המשפחה החדשה שלנו (היום חמישי) אמא אמרה בעודה מכינה פנקייקים.. נו טוב לפחות אני לא הולכת לבית ספר היום .. חשבתי , והלכתי לסדר את החדר לקראת בואו של אחי החדש.. המשכתי עם אור אמא והמנקה סידרנו גם את החדר של האח הגדול החדש שלנו שהיה וכל הבית היה מתוקתק (בסביבות ארבע – ארבע וחצי ככה) . הלכתי להתקלח וצפיתי בטלוויזיה שליהי התקשרה , היא שאלה ״נו אמי מה עם רוי?״והיו הרבה רעשי רקע , עניתי לה ״מה איתו?״ והיא שאלה ״למה סיננת אותו? את מסכימה?״ . ״למה יש הרבה רעשים ברקע ליהי?!״ שאלתי , ״אנחנו פה כל החבורה במחששה, רוצה לדבר עם רוי?״ היא שאלה ״לא היו היום שיעורים ומיכאל לא הגיע שוב לפני שתשאלי״ היא צחקה ״לא התכוונתי״ עניתי , למרות שעניין אותי החלק על מיכאל.. ״רוי נעלב שסיננת..״ היא אמרה , ״שיתקשר אליי אני רוצה לדבר איתו בפרטיות״ אמרתי לה
״הופה הופה״ נוי צעקה ״סתמי״ ציחקקתי ״רויייי בוא שניההה״ היא צעקה לו שזמן שהוא שיחק עם איתן ושגיא כדורסל במגרש ליד המחששה (ככה היא תיארה) ״נו מה?״ רוי צעק ״בוא שניה , אהובתך רוצה לדבר איתך ״ ליהי צעקה ״בפרטיות״ ציחקק שון ״לא סתם הוסיפה נוי בצחוק .. ״הוא עסוק מידי בשבילה״ ענה שגיא (אוי אני שונאת אותו) ״סתום ימכוער״ ענה איתן ״רוץ לאהובתך ״ קרץ לרוי. רוי בא לקח את הטלפון של ליהי והלך לצד ופתאום הוא חזר להיות הגבר הרגיש והחזק שאני אוהבת שהוא , ״ממ אמילי התגעגעתי ליופי שלך״ הוא לחש בקול הגברי בטלפון ״למה לא הגעת היום יפתי?״ הוא שאל ״בגלל האחים החדשים שלי אתה יודע וזה״ עניתי . ״את לא תהני עם האח שלך במיטה כמו שניהנת איתי..״ צחקנו ״מה את אומרת , את רוצה להיות חברה שלי?״ הוא שאל שוב ״אוי רוי , אני לא חושבת שזה מתאים עכשיו אני עוד בקטע של מיכאל וזה ..״ עניתי ״כוסאומו מיכאל ״(פעם ראשונה שהוא מקלל) ״מצטערת..״ עניתי ״בסדר, אנחנו חברים טובים אני אתמוך בך תמיד נסיכה שלי ..״ הוא אמר ״אבל אם יתחשק לך גבר מסוים ללילה מסוים.. אל תסתפקי באחיך החדש , תתקשרי״ הוא אמר בקול הסקסי שלו שגורם לי לצמרמורת , ״חח מה שתגיד״ עניתי וניתקתי .. בערך בשבע וחצי אכלנו וחיכינו לבואם של האחים החדשים (כלומר צפינו ב״נינג׳ה ישראל״ בטלוויזיה עד שהייתה דפיקה בדלת , סגרנו טלוויזיה ודמנו לפתוח , האבא נכנס והציג את עצמו כאבא החדש שלנו , ולאחר מכן נכנסו שלושת ילדיו עם התיקים .. האח הגדול בן 17 ושמו שקד (וואלה חתיך , אמא לא הזכירה שהם רוסים) עיינים כחולות כקרח היו לשקד , עור בהיר ושיער שטני בלונדיני אה והוא גבוה עם שרירים פשיי חבל שהוא נראה קצת ערס (ודיבר ככה) .. וואלה הוא דיי מוכר לי , אחריו נכנס האח הקטן בן 12 וחצי כזה , נראה דיי חכם דווקא , וחמוד ממש טיפה שרירי וגבוה (יחסית לילד בין 12) עיניים ירוקות יפות ושיער שטני עם משקפיים , קוראים לו טומי וואלה טומי מוכר לי רצח אבל לא זוכרת מאיפה.. ואז נכנס האח האמצעי וישר הבנתי מאיפה זיהיתי .. שיטטט..


תגובות (1)

מושלם מחכה להמשך!

02/09/2018 06:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך