מקווה שאהבת תגידו עם להמשיך :))
בובה :)

אהבה במעמקי הלב .. סיפור על נערות ונערים.

03/01/2012 8391 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבת תגידו עם להמשיך :))
בובה :)

פרק 2 :
פתאום קרה הדבר ….
___________________
הצעקה נשמעה שוב רצנו לעברו של עומרי וראינו אותו עומד ומסתכל בהלם על האוטובוס
באוטובוס ישבה ילדה כנראה בת 6.היא הייתה קשורה לכיסא הנהג,אך לא היה נהג בפנים
הסתכלו על מאחורי האוטובוס וראינו שני אנשים מבוגרים שעמדו לאט לאט הבנתי שאלה היו עבריינים פתאום הם נעלמו.. לא ידענו מה לעשות יובל רצה להתקשר למשטרה וכולנו חשבנו איך לעצור את האוטובוס שנסע במהירות לעברינו.
המשטרה בדרך אמרה יובל.הם אמרו שלא נעשה כלום ורק נחשוב איך עוצרים את זה.
אולי אני ינסה לקפוץ לתוך האוטובוס אמר עומרי.
השתגעת ???? צעקו שובל ואני. פתאום נשמעו מכבי האש , המשטרה ומגן דויד אדום.
הכבאים איכשהו לא ברור איך השתלטו על האוטובוס והוציאו את הילדה.
המשכנו ללכת ולא יכולנו להירגע….
___________________
עידו בוא רגע.צעק תום.
מה אחי ? שמע דויד התקשר לי הוא ביקש שתיקח את גיל ותעזרו לו ולבר
סבבה יאלה גיל בוא, לאן צעק גיל ? בוא תעזוור לי לבר ודויד.
תגיד עידו מה הולך איתך ועם שרון ?
הכול טוב אחי אני רק צריך לדבר איתה … מה איתך מה עם מאי ?
אה כמו כולם לא אמרתי לה .
יודע מה אחיי ? אני הולך לדבר היום עם שרון נמאס לי. אתה הידיד הכי טוב שלה
מה אתה אומר כדי לי ?
אני אומר לך אחי לך על זה למה לא ? אתה חייב לדבר איתה מתישהו…
מה אתם מדברים שם אמר דויד…
סתם עידו החליט לדבר היום עם שרון D:
ווואלה אחי ? כן … פתאום נשמע טלפון. זה היה של בר.
היי היי חברים שקט זאת לירון אני שם על רמקול ..
היי בר אתה לא מאמיין אייפה דולב למה הוא לא עונה ליי ???
הוא לא איתי מאמי ,קרה משהו ??? כן אתה לא מבין עם מי אתה ?
אני עם עידו תום ודויד הלכנו להביא את המזרונים הרי הכול חייב להיות מוכן לל"ג בעומר :))
אז שים על רמקול יש לי ולעומרי ושובל ולינור לומר משהו חשוב.
שמתי דברי , אוקיי שמעו הלכנו אני והבנות פתאום אנחנו רואות את עומרי
פתאום נשמע אוטובוס ראינו אור לבן ובוהק וצעקוות !!!!
הייתה שם ילדה קטנה קשורה לכיסא הנהג יובל התקשרה למשטרה והם באו וזה עם מכבי אש ואמבולנס ועצרו את האוטובוס הוציאו את הילדה וההורים שלה השיגו אותם והם באו כולם בוכים ורועדים מרוב פחד !! אמא אייזה פחד ……………….. ואייי אמא אמרו בר עידו תום ודויד.מלחיץ ברמות !!!
בר תוריד את הרמקול אמרה לירון. הורדתי .. אמר בר.
שמע אני חייבת לדבר איתך דחווף יאלה ביי חיימוש :)))
______________________________
עומרי לאן אתה הולך ? שאלתי
אני חייב לרוץ יש לי ארוחה משפחתית ביי יפות נדבר :))
ביי חיים שלנו :)) אמרנו לו
אחרי שעומרי התרחק , בנות שמעוו אני אמרתי לבר בטלפון שאני צריכה לדבר איתו אני החלטתי לדבר איתו היום .. יוופי קולולולולולו איזה אומץ יש לך אמרה שובל :))
חח יפה שלי תודה D:
הגענו לשם יובל רצה לתום היא הייתה חייבת לדבר איתו ואני הלכתי לדולב שובל ולינור התקדמו לעידו ובר. דולב שמע אני אוהבת את בר ואני מחליטה לדבר איתו היום בדרך הביתה :)) ווואלה ? חחח יפה בהצלחה אני אוהב את דובל רק שתדעי , יפה חיים שלי דבר איתה D: ואיי תראי הנה שרון ומאי תראי איך עידו מתקדם לשרון בואי נראה מה הולך.
לינור שובל ומאי התיישבו לידי וליד דולב אחריהם בא דויד בר גיל ותום. ישבנו והסתכלנו על שניהם.
שמעי שרון אני רוצה להגיד לך ש… אני אוהב אותך ולפני שהספיקה לענות הוא נישק אותה כדי שלא תענה .. כולנו היינו בהלם ….


תגובות (1)

תמשיכיייי מהרר קוראתתחדשהה

11/12/2014 16:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך