I.L.B
אהבתם? חח מצטערת על הייבוש!

♥ LOVE YA ♥

אהבה בסגנון ספרדי המשך 11

I.L.B 03/01/2013 1065 צפיות 4 תגובות
אהבתם? חח מצטערת על הייבוש!

♥ LOVE YA ♥

תקצירי הפרק הקודם:
"היי" דייגו התהלך בחדר "פביאן מת" דין הוריד את הכובע מפניו והתקרב אל החלון "מה?" דייגו שאל לא מבין כשלוק יצא מן המקלחת במהרה "מה?" לוק שאל גם "כן..המשטרה הרגע בישרה לי את החדשות..הם אומרים שזה היה שוד אבל..קשה לי להאמין.." דין הסתכל הריקנות על השולחן כשידיו מכונסות בכיסי הקפוצ'ון "וזה למה?" דייגו שאל וקטע את בהייתו על השולחן "כי פביאן כבר פרש מהארגון.." דין הסתובב בחדר בבלבול "ו..הוא עבר לצד השני..הוא נהיה שוטר" דין הסתכל על דייגו ולוק והמשיכו "דוד שלי כבר לא המנהל של הארגון ואין לי מושג מי יירש אותו..אבל מה שבטוח..הוא יסודי" דין ישב על המיטה "מסקנה.." הוא החל לומר כשהוא משלב את ידיו ומעביר את מבטיו בין דייגו ולוק "נוסעים לספרד.." הוא חייך חיוך קטן "אתה בטוח?" דייגו שאל "כן..הבנאדם הזה גידל אותי..ומי שרצח אותו..יישלם"

~לפני שלוש שנים,בית החולים "הרינסון" ~
"אני לא בטוח שמה שאתה מבקש ממני הוא חוקי" אמר הרופא מעיין בתיק אישי "ואני לא בטוח שאתה למות כל כך צעיר" אמר גבר בגיל העמידה עם קול עבה ומאיים "או..קיי..מה אתה רוצה שאני יעשה?" הרופא שאל מפוחד "אתה רואה את הנער הזה שם? אני רוצה שתלך לומר לו שהמטופלת שהוא מחכה לה מתה" הוא הסתכל בעניו של הרופא המפוחד וסימן לו לגשת אליו "ו..אל תשכח..זה חייב להיות אמין" הוא קרא לו וסובב את ראשו אל אחד האנשים שלו "הסם אצלך?" הוא שאל "כן אדוני.." האיש הוציא מכיסו בקבוקון קטן "ותשים לה מספיק שהיא תשכח את מה שהיא אכלה לפני שנה" מבטו היה רציני והוא צפה בשתי ההתרחשויות "אדוני מה נעשה איתו? הוא הרי יזכור אותה..מה יקרה אם הם ייפגשו?" האיש סובב את ראשו והסתכל בעיניו של העובד שלו "פשוט מאוד..אתם תשתילו לו באוכל גם סם כזה.." הוא העביר את מבטיו בין שתי האנשים שלמולו והמשיך "ואם הם ייפגשו..הדין יהיה על ראשכם.." הוא הסתובב בחזרה וראה את דין משתולל בכעס "חלק א' הושלם..חלק ב' החל.." הוא מלמל ויצא מן הבית חולים מהיציאה האחורית..
"בריטני!" רוז צעקה כשנכנסה למשרדה "כן גברתי?" היא שאלה "איפה המסמכים של רוברטו?" רוז שאלה מחפשת את הדפים בין כל הבלגן שעל שולחנה "פה" בריטני אמרה ותפסה את המסמכים שהיו על שולחנה "או יופי!" רוז אמרה ותפסה את התיק שלה "לאן את הולכת?" בריטני שאלה "עוד חצי שעה את צריכה להיות כבר בשדה התעופה!" בריטני אמרה מנסה לדבוק אחרי רוז "להחליף בגדים!" רוז נכנסה מכונית הספורט שלה ובשניות נעלמה מן המקום..
Tony Ray ft Gianna – Chica Loca
"הוא כבר פה?" רוז שאלה את השומר שליד השער "כן.." הוא אמר ורוז שחררה אנחה "אוקיי.." היא אמרה והתקדמה " היא בפנים" השומר אמר למכשיר שבידו מסתכל על רוז נכנסת לחנייה "איפה בדיוק?" קול נשמע מן המכשיר "היא עכשיו נכנסת לבית..3..2..1" השומר אמר וצרחה מחרישת אוזניים נשמעה "אני מציע לך לסתום את הפה" גבר כהה עור אמר לה עם מבט רצחני "מי אתה לעזאזל?!" רוז צווחה בפחד "תקשרו אותה" אותו גבר אמר "אתה חולני!" רוז אמרה מנסה להימלט מאחיזתם "איפה הוא?" הגבר תפס בפניה חזק "מי?" רוז שאלה אותו "דין.." הגבר אמר מקרב את פניו אליה "בגן עדן" רוז אמרה לו "ועכשיו את האמת.." הוא העביר את אפו על צווארה "מת!" היא צרחה מנסה להשתחרר מאחיזתו בפניה "אין בעיה.." הוא אמר וסטר לה
מטומטמת) הבנאדם אמר בפרצוף מודאג וכעוס בו זמנית " (estúpido"
(נקבה) רוז סיננה "femenino"
(הדוגמנית מדברת ספרדית..יפה מאוד ) "Modelo hablo español ..muy bien "
(הדוגמנית יודעת גם לקלל) " El modelo también sabe maldición"
רוז הסתכלה עליו בהתגרות "שים אותה באוטו..ניתן כבר לו להחליט מה עושים איתה" הגבר אמר ויצא מן הבית "קדימה!" האחד שתפס את ידיה של רוז צעק לה ולאחר מכן צחק עם חבריו "סליחה?" היא שאלה ומבטה לא התנתק דלת הכניסה,רוז הסתכלה עליהם ונתנה מכה ישירה לאף לאחד "מה לעזאזל?" השתיים האחרים שאלות כשראו את חברם שוכב על הרצפה ללא ההכרה "המשחק מתחיל.." רוז אמרה וקפצה על הכיסא כדי לקחת תנופה ועשתה סלטה לאחור כשהרגל שלה פוגעת בסנטרו של אחד "ואחד נותר.." היא אמרה ותפסה את הכיסא "ביי ביי" היא חייכה ושברה את הכיסא על ראשו "מה לעזאזל הולך שם?!" היא שמעה את אותו הגבר צועק ורצה היישר לקומה השנייה "תיזכרי רוז..תיזכרי.." היא חשבה לרגע ופנתה ישירות אל ארון הבגדים שלה זורקת החוצה קופסאות ומסמכים "הנה זה.." היא אמרה ותפסה בשרשרת שהתליון שלה הוא בקבוקון מברזל כסוף "הנה היא!" היא ראתה אחד מן הגברים צועק ומצביע לעברה וחייכה לו לשלום כשקפצה מן החלון בחינניות וללא מאמץ נחתה במרפסת של הקומה הראשונה "תפסו אותה!" הגבר ירד במדרגות והצביע עליה אך לפני שהספיקו להפעיל את שריריהם רוז כבר הייתה בשביל הכניסה הולכת בחינניות לכיוון מכוניתה "היה כיף לפגוש אותכם.." היא צעקה כשהם התחילו לירות במכוניתה החסינת יריות "אבא תמיד אמר לחשוב צעד אחד קדימה.." רוז מלמלה כשבתוך האוטו מושמעת מוזיקה נעימה ובחוץ יריות מחרישות אוזניים שבקושי יכלה לשמוע "בריטני?" רוז דיברה אל הפלאפון שלה בעודה שמה מייקאפ על לחיה "איפה את לעזאזל?" בריטני שאלה אותה לחוצה "אני מצטערת,נשפך עליי קפה והייתי חייבת להחליף בגד!" רוז אמרה וחייכה אל המראה "אוקיי..אנחנו כבר בשדה התעופה" בריטני אמרה "אנחנו?" רוז שאלה בחשדנות "צוות הצילום רוז..הסיבה שאנחנו נוסעים לספרד..הקמפיין…" בריטני רעננה את זיכרונה של רוז "כן כן היה לי בלקאאוט קטן" רוז צחקקה ועצרה בתחנת דלק רעועה "אני אדבר איתך כבר כשאני אגיע לשם" רוז אמרה וניתקה את הטלפון כשיצאה מן המכונית לכיוון התחנה ולאחר כמה דקות יצאה משם עם שמלת מקסי ארוכה בצבע אפרסק עדין שהבליטה נורא את שיזופה ואת גופה החטוב בדרך אל כיוון מכוניתה "אבא?" היא הצמידה את הפלאפון לאוזנה "אני בדרך אלייך.." היא אמרה ונכנסה למכוניתה "יש לנו בעיה.." היא אמרה והתניעה את האוטו…


תגובות (4)

החלום התגשם ><
עלת פרק סופסוףףףף
ועכשיו תמשיכי אבל מהר ולא לייבש XD

03/01/2013 11:40

לא הבנתיי חציי פרק :OO
הפרק הגואל , סווף סווף עבר מאז שכתבת , חשבתי כבר שחכת !!

03/01/2013 11:51

סופסוףף המשכתת!!
תמשיכי מההר ת'סיפורר הזה!
ואני מתה עלל השיר הזה!!

03/01/2013 23:29

מאכזב להיכנס אחרי כמה ימים ולראות רק שלוש תגובות..התגובות שלכן מעלות לי חיוך על הפנים וגורמות לי לרצות לכתובב עוד!

05/01/2013 09:10
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך