כי רוני זה שמי (:
מקווה שאהבתם את הפרק (:

אהבה בסיכון – פרק שלישי

כי רוני זה שמי (: 12/05/2014 2803 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק (:

" הנשים היהודיות בשואה חוו התעללות מינית ואונס מצד גרמנים ובעיקר מצד משתפי הפעולה. היו גזרות מיוחדות שאילצו את הנשים היהודיות לעבור בדיקות משפילות בעירום, וביניהן בדיקות גינקולוגיות בידי רופא גרמני, חוויה אשר נחקקה בזיכרונן כקשה ביותר. מספרות השואה עולה, כי ההתייחסות אל נשים הייתה כשעשוע וכאל חפץ, וכי הן נפלו באופן זה קורבן לניצול מיני מצד הנאצים. גם בעת שחרור המחנות, נאנסו נשים על ידי חיילים רוסים. "
– נלקח מוויקיפדיה

***

ג'ק לא חדל לרדוף ולהציק לאנה גם בשבוע שאחרי, בעוד פיטר ניסה כמה שיותר למנוע את התיאורים אשר דמיין ג'ק וסיפר לפיטר.
*
זה היה יום בהיר, אם לא הייתה אנה בגטו, הייתה שוקלת להסתנן לאיזו בריכה נחמדה.
או לבקר בשוק השכונתי, ולקנות כמה וכמה ירקות, ולהכין לה סלט עשיר.
" אך שום דבר מזה איני יכולה לעשות.." מלמלה אנה בעצב.
"ילדים ונשים למקלחות! למקלחות! " שמעה את החיילים הנאצים דוחקים בנשים והילדים הקטנים והתמימים.
במבט חשדני, ובספק שלא נתן לה מנוח, התחילה להתקדם אל עבר החדר הגדול, אשר בו הצטופפו עוד עשרות נשים וילדים, וכמובן שלא היו חסרות נערות צעירות, אשר השתוקקו למקלחת חמה ונעימה, אשר תוריד מהן את כל הלכלוך.
לאנה זה לא היה נראה הגיוני כלל.
"איך זה שעד עכשיו עינו אותנו, נתנו לנו לעבוד בפרך, ורצחו המון מאיתנו, ועכשיו נותנים לנו להתקלח?" שאלה עצמה בשקט.
לצידה אמה ואחותה, מחוייכות.
הן היו יותר מדי אופטימיות.
אנה פשטה את בגדיה ללא ברירה, בעוד החיילים הנאצים הסתכלו על גופה בתאווה.
חלק מהם כמעט והזילו ריר, וחלקם בקושי עצרו בעצמם מלטרוף אותה במקום.
בעודה מתקדמת אל החדרון אשר נקרא "מקלחות" , בו תתקלח עם עוד עשרות נשים ילדים ונוער, יד תפסה בידה, ומגבת גדולה ונעימה עטפה את גופה החשוף.
אנה הביטה בפיטר, אינה מבינה.
הוא לא אמר דבר, והיא גם לא שאלה.
היא פשוט נגררה אחריו, יוצאת מן המקלחות הישר אל תוך חדר גדול.
פיטר היה רגוע, מבטו נח על גופה של אנה וידו הושיטה את בגדיה ושמה אותם בידה.
"יש לי דה זה וו " מלמלה והתחילה להתלבש במהירות, אוספת את שיערה השחור לקוקו גבוה עם הגומיה אשר הייתה כרוכה על ידה.
" אלה גזים רעילים" מלמל פיטר, משפיל מבטו.
"ה..מקלחות..?" שאלה אחריי שלבשה את בגדיה.
פיטר הנהן, ומבלי להגיד דבר התחילה אנה לרוץ אל עבר המקלחות.
אך זה היה מאוחר מדי.
"א..אמא.. איזבל " גופה קרס על הרצפה, הדמעות זלגו על לחיה.
פעם שניה שהיא מראה חולשה בציבור.
המקום הזה עושה לה רע.
חייל נאצי אחד התעצבן כאשר ראה אותה מחוץ למקלחות, ידו תפסה בידה בחוזקה והצמידה אותה לקיר, הוא החל להפשיט אותה בכוח.
" לא נכנסת למקלחות? את רוצה שאני אקלח אותך אישית ? " צחק והתחיל מלקק את צווארה.
יד נשלחה אל עבר כתפו של אותו החייל, והזיזה אותו מאנה.
פיטר.
הוא הציל אותה שוב.
"היא שלי." אמר פיטר ואחז בידה של אנה, גורר אותה אל עבר חדרו.
" תודה " חייכה אנה חיוך קלוש, עיניה עצובות.
ידו של פיטר נחה על לחיה של אנה, עיניו הביטו בעיניה.
"אין על מה "
אמר וקירב את ראשו אל עבר ראשה, ובעוד שפתיהם במרחק של סנטימטרים אחדים , נפתחה הדלת.


תגובות (3)

תמשיכיי

12/05/2014 09:41

יש לי רק הערה קטנה, במחנות השמדה ומחנות עבודה היו תאי הגזים, לא בגטאות שהם היו שכונות יהודיות שרוכזו ליהודים בעיר.

12/05/2014 14:59

יואו תמשיכיייי

12/05/2014 19:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך