סיפור קצרקצר מקווה שתאהבו :)
אשמח לקבל תגובות והערות לשיפור :)

שנייה אחת

17/08/2013 785 צפיות 4 תגובות
סיפור קצרקצר מקווה שתאהבו :)
אשמח לקבל תגובות והערות לשיפור :)

"ניב תנסה מה אכפת לך? כולם אומרים שאתם מתאימים ואתם ממש דומים היא יפה חכמה מצחיקה ויהיה לכם טוב ביחד" אמרה מאי לניב."אני אף פעם לא חשבתי עלייה ככה. את יודעת בתור החברה שלי היא ידידה טובה שלי זה הכול" אמר ניב והסתכל לרצפה. "תמיד יש פעם ראשונה אתה יכול לגלות רק שיכול להיות לכם טוב ביחד תנסה ואם לא ילך תחתוך" אמרה לו מאי ושמה את ידה על כתפו. "יכול להיות. היא באמת חמודה אבל אני לא יכול לתת לך עכשיו תשובה" הוא אמר והסתכל בעיניים של מאי. "אתה לא צריך לתת לי תשובה אתה צריך לתת לעצמך תשובה" מאי אמרה ויצאה מהחדר. ניב אחז בראשו והוציא אוויר תוך כדי הוא מהלך בחדר. לפתע יובל נכנסה לחדר. "אתה נראה מבולבל הכל בסדר?" היא שאלה אותו והוא נעמד מולה. "אני מצטער אני לא יכול לעשות את זה" הוא אמר. "את מה?" יובל שאלה מופתעת. "מה שביקשת ממאי להגיד לי" הוא אמר. "מה היא אמרה לך?". "לנסות להיות איתך" הוא אמר והתיישב על המיטה."לא ביקשתי ממאי לדבר איתך בכלל אבל תעשה מה שאתה רוצה חבל שסיפרתי לך שאני אוהבת אותך" אמרה יובל ויצאה מהחדר. "נו מה עשיתי" אמר ניב וחבט במיטה. יובל ניגשה למאי ולקחה אותה הצידה. "את דיברת עם ניב?" שאלה יובל. "כן . מה הוא סיפר לך?" שאלה מאי. "כן הוא אמר שהוא לא יכול לעשות את זה" אמרה יובל ועינייה התמלאו דמעות. "אני מצטערת הכל באשמתי" אמרה מאי וחיבקה אותה ואז עיניהם של יובל וניב שהגיע מהחדר נפגשו. ניב הרגיש כאילו חץ פוגע לו בלב. הוא לא הצליח להבין איך עד עכשיו הוא לא שם לב אלייה. היא הסיטה את מבטה ממנו, נפרדה לשלום מחבריה והלכה מוקדם מהצפוי. ניב לא יכל להפסיק לחשוב עלייה. הוא נזכר בעיניים המדהימות שלה. היא תפסה את ליבו בשנייה אחת. הוא חשב עליה בלי הפסקה והבין שעשה טעות. למחרת בבית הספר הוא ניסה לדבר איתה אבל היא לא הסכימה לשמוע אותו. היא לא רצתה להיפגע עוד יותר. בסוף יום הלימודים ניב חיכה ליובל מתחת לביתה. היא הגיעה והופתעה לראות אותו. היא שאלה אותו "מה אתה עושה כאן?" והוא ענה "אני אוהב אותך". היא הייתה בהלם. היא לא הבינה איך זה צץ לו פתאןם."איך פתאום זה קרה? אתמול היית בטוח שלא יקרה כלום" היא אמרה והוא התקרב אליה. "את חיבקת את מאי והעיניים שלנו נפגשו. בחיים זה לא קרה לי אבל מאז הבנתי שאני אוהב אותך" הוא אמר ואחז בפניה. היא הסתכלה עליו והוקסמה. "אני אוהבת אותך" אמרה יובל שהתחילה לבכות והוא נישק אותה. זה היה מדהים. היא הרגישה שכול העולם נעצר ורק שניהם נמצאים בו. "מחר נספר לכולם?" הוא שאל אותה. "לספר מה?" היא שאלה. "לספר שאנחנו ביחד" הוא אמר וחייך אלייה. "אוקיי" היא אמרה חייכה והוא נישק אותה שוב.


תגובות (4)

ואוו ממש יפה ♥ אהבתי

17/08/2013 07:26

תודה! :)

17/08/2013 07:38

מאוד אהבתי סיפור יפה 3:
אין לי עצות לשיפור כי לא צריך שיפור XD
תמשיכי ככה :)

17/08/2013 13:42

תודה רבה איזה כיף לשמוע!! :)

17/08/2013 13:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך