חג שמחח :))
פרק קצר אני יודעת , פרק הבא זה פרק סיום
מקווה שתאהבו ותגיבו !

אהבה ואכזבה פרק 10 העלה שנייה

25/09/2013 836 צפיות 2 תגובות
חג שמחח :))
פרק קצר אני יודעת , פרק הבא זה פרק סיום
מקווה שתאהבו ותגיבו !

*שקד*

שפתחתי את עיניי , אור לבן וחזק גרם לי לסגור אותם ביאוש , נזכרתי בהכול , היריה , הכאבים שחשתי בשבוע האחרון , זי-רגע איפה זיו עכשיו ? שאלתי את עצמי במחשבות והפניתי את מבטי אל הכיסא בו זיו ישב בשבוע האחרון , הוא היה שם והסתכל עליי במבט רך "איך את מרגישה שוש?"שאל והרים את ידו מלטף את פניי בעדינות "מתפוצץ לי המוח"מלמלמתי בעייפות וסגרתי את עייני ,שמעתי אותו מגחך בשקט .
"זה יעבור עוד מעט "הוא אמר ומנשק את ראשי , אני זזה במיטה ומפנה לו מקום לצידי . "בוא לידי "ביקשתי בקול שקט וזיו עשה כדברי . "המשפחה שלך דאגה לך ושחר בכלל "הוא מלמל ושיחק בשיערי ."הדאגת אותי עד מוות "הוא הוסיף בשקט וגיחוך נפלט מפי "מצטערת אדון אובוטבול , פעם הבא אני יודיע לך מראש"מלמלתי בציניות גלויה והוא נחר בבוז "מצחיקה שוש "מלמל ונישק את ראשי . חייכתי לעצמי אני אוהבת אותו !!

*זיו*
"סוף סוף"קולה של שקד נשמע ברחבי הבית הגדול שלנו , בישראל ,לפני יומים שקד השתחררה מבית החולים וחזרנו לארץ . ההורים שלה חזרו איתנו ועכשיו הם יטפלו בכל העולם התחתון וזה ."התגעגעתי לפה" קולה של אהובתי הוציא אותי ממחשבותי על השטיות האלה "גם אני "מלמלתי ונעמדתי מולה , היא חייכה אליי והניחה את ידיה הקטנות על כתפיי הרחבות , נעמדת על קצת האצבעות ומנשק את שפתיי באהבה .
הרמתי אותה והיא כרכה את רגלייה סביבי . הובלתי את שנינו לחדר השינה שלנו והפלתי אותה על המיטה שלנו בעדינות . היא צחקה ומשכה את גופי אליה וביחד צללנו אל לילה ללא שינה


תגובות (2)

מה?! לא לא ולא יותר ארוך

25/09/2013 15:28

יפההההההה!!! תמשיכייייי

26/09/2013 01:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך