פרק מעפןןן מצטערת שלא העליתי מלא זמןן , לא היה לי זמן בגלל הלימודים והכול והחלטתי שהיום אני פשוט יושבת וכותבת
עוד היום העלה את ההקדמה לסיפור החדש !!
מקווה שתאהבו ותגיבו!!

אהבה ואכזבה פרק 11 ואחרוןןןן

06/10/2013 852 צפיות 4 תגובות
פרק מעפןןן מצטערת שלא העליתי מלא זמןן , לא היה לי זמן בגלל הלימודים והכול והחלטתי שהיום אני פשוט יושבת וכותבת
עוד היום העלה את ההקדמה לסיפור החדש !!
מקווה שתאהבו ותגיבו!!

עמדתי מול המראה הגדולה שבסלון , מולי עמדה אישה עם שיער בלונדיני ועיינים כחולות שלבשה שמלת כלה , צמודה בחזה ונפוחה ומחזה ומטה . שיערה נופל על כפתה בקפידה וסדר ,מתלתל בצורה מושלמת.
לצידי עומדת שחר ובצד השני עומדת ליאל , חברה טובה של שנינו . הם לבושות בשמלות ומחייכות אליי .
'החתן פה ' אני שומעת את אחד העובדים מלמל אל המעצבת והיא מהנהנת ומתקרבת אליי , מושיטה לי זר פרחים לבן "מזל טוב "היא אמרת ואני מחייכת "תודה " מלמלתי והתקדמתי אל עבר היציאה מהסלון , שלוש ימים שלא ראיתי את זיו , בגלל איזו מסורת של המשפחות שלנו .
עמדתי מולו , הוא חייך אליי ואני התקדמתי אליו במהירות . כרכתי את ידיי סביב צווארו וחייכתי אליו , הוא השיב לי חיוך ונישק את שפתי .

ידיי היו כרוכות סביב צווארו של זיו וידיו של זיו היו סבי במותני , שיר רגוע התנגן ברקע שרקדנו את ריקוד הסלואו שלנו . "עדיין לחוצה ?"שאל בחיוך שסיבב את גופי "יותר מתרגשת "צחקקתי בקלילות , הוא חייך אליי ונירכן אל שפתיי "אני יכול ?"שאל ושפתינו היו במרחק של סנטימטר "אתה עוד שואל ?"מלמלתי ובמילים אילו שפתיו נחתו על שלי .
פלשים וכפיים נשמעו מכל עבר והתנתקתי משפתיו של זיו , מחייכת אליו "אני אוהב אותך "הוא אמר וחייך אלי , גם אני אוהבת אותך מלמלתי ושתפיו נחתו על שפתיי . כבר הזכרתי שאני אוהבת אותו ???

**זיו**

"אבא אבא תראה " קול ילדותי נשמע ומיד לאחר מכן נשמע צחוק ילדותי אחר . הפניתי את מבטי מן הטליוזיה אל כיון הקולות וחייכתי "מי קטנים של אבא ?"שאלתי וקמתי מהמיטה מתחיל לרדוף אחריי הילדים הקטנים שלי , התאומים היפים שלי ושל אהובתי . "אבא איפה אמא ?אלה הילדה הקטנה שלי ,נעצרת מהריצה המעיפת ושאלה בקולה הילדותי "פה " קולה של אהובתי נשמע והפניתי את מבטי אלייה , היא חייכה והתקדמה אל הילדים הקטנים שלי ומחבקת אותם "לכו לראות טלויזיה גיא, אלה אני ואבא עוד מעט נבוא " היא מלמלה והם התקדמו לכיון הסלון בריצה "היא התקדמה אליי ונישקה את שפתיי , ליטפתי את ביטנה הקטנה והעגולה והיא התנתקה ממני "איך היה בבדיקה ?"שאלתי והמשכתי ללטף את ביטנה "מעולה עומד להיות לנו עוד בת "היא חייכה , חייכתי גם אני "באמת ?"שאלתי והיא הנהנה ואני נשקתי את שפתייה שוב .


תגובות (4)

קראתי את כול הסיפור שלך סיפור מושלם אהבתי

06/10/2013 09:53

מושלם

06/10/2013 13:27

מושלםם

21/10/2013 12:51

ממשש אהבתי את הסיפור ;-)

06/10/2014 22:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך