קצר ולעניין , מקווה שתאהבו :))

אהבה ואכזבה פרק 5

16/09/2013 831 צפיות 2 תגובות
קצר ולעניין , מקווה שתאהבו :))

הפעם זה יהיה פרק שונה , מנקודת מבט של זיו .

עמדתי לצידה של האהובה שלי , בין ידייה היה אקדח שחור ומבריק ידעתי שכל מה שהיא רוצה לעשות היה להעיף את האקדח הזה ולצאת מהעולם הזה , אבל היא תעשה הכול בשביל ההורים שלה והאחים שלה .
"תענה כבר " צעקתי עליו ובעטתי ברגלו בחוזקה , הוא התקפל והחזיק ברגלו בזמן שהחלפתי מבט מיואש עם האהובה שלי . בזמן הזה שהורים של שקד נכנסו לקומה . לימדתי את העסק הזה רק בשביל מטרה אחת , להחזיר את ההורים והאחים של שקד ולצאת מהעסק כמו שקד .
"לא יודע " הוא צווח והרים את מבטו אליי , מבטו היה זועם שאני גיחכתי . "אתה יודע " קבעתי עבודה והוצאתי את האקדח שלי מהחגורה , הטענתי אותו וירתי ברגלו . הוא לא ימות מזה . היינו בחדר החקירות של אבא של שוש בבית הישן שלהם , זה היה חדר בדיוק בשביל זה .
"בניורק " הוא סינן בקול חלש שאני נאחתי והתקדמתי אליו , שקד כבר מזמן לא החזיק את האקדח פשוט עמדה בשקט והסתכלה עליי .
"איפה בניורק ?" שאלתי והרמתי את ראשו אליי . "בבית החולים חדר 234 235 כולם נמצאים שם "אמר והסיט את מבטו ממני נעמדתי והסתכלתי על שוש היא הנהנה ואני הרמתי את גופו מהכיסא השחור .
"ביי " סיננתי והוצאתי אותו מהבית הגדול והריק .
עברתי את מבטי אל שוש שחר ורון ואז נאנחתי . "תתארגנו טסים לניורק" אמרתי ופתחתי את דלת הבית.


תגובות (2)

יפה תמשיכי

16/09/2013 13:32

תמשיכייי

16/09/2013 14:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך