מקווה שתאהבו ותגיבו , המשיך בקרוב !!

אהבה ואכזבה פרק 6

17/09/2013 790 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו ותגיבו , המשיך בקרוב !!

ישבנו במטוס , טיסה לנוירק , ידו של זיו הייתה כרוכה סביב מותניו וראשי נח על החזה השרירי שלו . יכולתי לקלוט דיילת קורצת לו ומחייכת חיוך פלרטטני , זיו גילגל את עיניו והסתכל עליי , שנאתי שבנות מתחילות איתו ועוד ככה , שאני לידו , הוא כאילו מחבק אותי למען השם !! אין לך שכל ?
סוף סוף נחתנו ,זה עדיין לא נתפס שאני הולכת לראות אותם , את המשפחה שלי .
נכנסו למלון שזיו הזמין לנו חדר , והתקדמנו לעבר הקבלה גם שם הפקידה התחילה עם זיו מולי פרצופי . כבר סיפרתי לכם כמה אני שונאת בנות כאלה ??
החדר היה גדול מפואר ויפה , אהבתי לטוס לחו"ל בעיקר עם זיו .
"זוזו אני במקלחת "הודעתי אל הגבר שלי ששכב במיטה וראה טלווזיה . הוא הנהנן וחייך אליי והחזיר את מבטו אל הטלווזיה . נאחנתי ונכנסתי למקלחת . שיצאתי מהמקלחת כרכתי סביב גופי מגבת לבנה ורכה .
יצאתי מהמקלחת והתקדמתי אל המזוודה השחורה והגדולה שלנו , הוצאתי שמלה פרחונית צמודה בחזה ומהחזה משתחררת , שמלה מיני כמובן . עשיתי מחליק למרות שהשיער שלי חלק ואז ביבילס .
"טוב אני מוכנה זזנו ?"שאלתי והתקדמתי אל הדלת .
נכנסו לבית החולים שאדיר אמר לנו והתחלנו ללכת אל החדרים שאדיר אמר לנו .
נכנסתי לחדר הראשון 234 שם חיכה לי הפתעה .
"שקד ?"שמעתי את קולו המוכר של אחי אדם , 'הוא יתעורר ?' זהו השאלה שהתורוצצה בראשי .
ידיו של זיו היו כרוכות סביב , כאילו מיצבות אותי על הקרקע .
הסתכלתץי על החדר הגדול והלבן . אדם ומאור ישבו ליד מיטה שבה הייתה אימי והסתכלה עליי , במיטה השנייה היה אבא שלי , זה שכל כך התגעגעתי אליו , בעצם התגעגעתי לכולם .
"הרבה זמן לא ראיתי אותכם "אמרתי בקול שקט , החטיפה הזאת הרסה לי ולהם את החיים .
"איפה היית למען השם ?"שמעתי את קולו של אבי .
"מישהוא היה צריך לשמור על העולם שלך לא ?"שאלתי והפניתי את מבטי אליו . הוא שתק והסתכל עליי , אבא והאחים שלי תמיד לא האמינו בי , שהצליח בעולם התחתון ,גם לא רציתי להתקרב לעולם הזה אבל אחרי שאבא ואמא יחד עם האחים שלי והמשפחה של שוש נעלמו , הבנו שקרה משהו , ומאז אני בעולם הזה , נכון עוזרים לי ויש כאלה שאחראים על דברים שפעם אבא והאחים שלי היו אחראים , אפילו זיו עוזר לי. אני לא יכולה לעשות הכול לבד , אפילו אבא שלי נעזר באחים שלי .
"את ?את ניהלת את העולם לבד ?"אדם שאל וגיחך "לא אמרתי שניהלתי אותו לבד ,בדיוק כמו שאבא לא ניהל אותו לבד"סיננתי בקול קר , שנאתי שמזלזלים בי .
"השתנת "מאור קבע והסתכל עלי ואז על זיו , האחים שלי היו שונאים שאני מסתובבת עם בנים ובכלל חברה שלהם "ומי זה ?"הוסיף בשאלה וישר את מבטו הקר אל זיו , שהסתכל עליו באדישות .
"אנשים משתנים מאור "סיננתי בקול ללא הבעה ורגע "וזה זיו תכירו , הוא הארוס שלי "סיננתי ופה בדיוק כמו במשפחה של זיו , שקט הזדחל אל חדר בית החולים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך