לא ארוך , אבל מעניין
מקווה שתאהבו ותגיבו !!

אהבה ואכזבה פרק 7

17/09/2013 767 צפיות תגובה אחת
לא ארוך , אבל מעניין
מקווה שתאהבו ותגיבו !!

"את מאורסת?"אבא שובר את השתיקה בחדר . "כן"אני עונה בקצרה ומרימה את היד עם הטבעת יהלום היפה . "מזל טוב"אני שומעת לפתע את קולה של אמא , אני מחייכת בנימוס "אז הוא לא יודע לדבר ?הוא אילם הוא משהו ?"מאור שואל ואני מפנה את מבטי אליו "כן אני עומדת להתחתן עם אילם"אני מסננת אליו בציניות "האא הבנתי אז הוא מפחד מאיתנו " אדם אומר וגיחך יצא מפיו של זיו "ממש לא " הוא אמר בביטחון מלא , זה אחד הדברים שאינ אוהבת בזיו , הביטחון העצמי . אבא מרים גבה בהפתעה , אף אחד לא עונה לאבא שלי הוא תמיד מקבל כבוד חוץ מאמא שלי היא עושה מה שבא לה . הטלפון של זיו מצלצל והוא נאנח בכעס , אמא שלו הוא תמיד נאנח שהיא מתקשרת ,הוא יצא מהחדר שאני מספיקה לשמע אותו עונה בכעס 'מה אמא?' . המבטים מופנים אליי , הטלפון שלי מצלצל ואני מסתכלת על צג ונאנחת .
"כן סמי "אני עונה לאחד מהעובדים של העולם התחתון , הוא עובד עם אבא לפני המקרה ועכשיו הוא עוזר לי. "אדיר "הוא מסננן אליי "מה , מה עם אדיר ?" אני שואלת אותה בבילבול "הוא הודיע לבוסים שלו שאת יודעת איפה ההורים שלך " עונה לי סמי ואני נושכת את שפתיי "תהרוג אותו ,אחרי שאתה משיג מי הבוסים שלו ומה הם רוצים ממני "אני מסננת אליו בכעס ואבא מסתכל עליי בפליאה , הם יודעים שאני שונאת את העסק הזה . "אין בעיה , מצאת אותם ?"בקולו נשמעת תקווה , "למה כלכך רע לך איתי?"אני צוחקת לפתע שסמי משמיע גיחוך "מתה עלייך ימכוערת "הוא אומר ואני מגלגלגת את עיניי "אתה היית מת לרבע מהיופי שלי "סיננתי בביטחון ועכשיו כולם הסתכלו עליי מופתעים , אף פעם לא היה לי ביטחון ביופי שלי .
אחרי ביי ביי עם סמי השיחה נותקה וזיו חזר לחדר . "אנחנו צריכים ללכת "סיננתי אליו , הבוסים האלה יכולים להגיע לפה וזה לא מתאים לי . זיו מסתכל עליי בבילבול ואני נאנחת "אדיר " אני אומרת זה מספיק בשביל שהבעות שלו ישתנו "אמרתי לך שהיינו צריכים להרוג אותו " הוא סינן ואני נאנחתי "צודק הוא בדיוק עכשיו בבפגישה עם אלוהים , בוא צריך להגיד לשוש "סיננתי והוא צחק "ביי אמא , בי אבא "אני אומרת ומחבקת את אימי שמחזירה לי חיבוק אוהב ואחר כך מתקדמת לכיון הדלת אבל קולו של אבא עוצר אותי
"מה איתי ?"הוא שואל ואני צוחקת ומתקדמת לחבק אותו ויוצאת מהחדר יחד עם זיו , להודיע לשחר שאסור לנו להיות פה , לא עכשיו לפחות .


תגובות (1)

תמשיכי

17/09/2013 11:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך