וואווווווו , איזה מתחח .
לא חשבתי אפילו לעשות סיפור כזה אבל זה יצא לבד .
מקווה שתאהבו ותגיבו !!

אהבה ואכזה פרק 4

16/09/2013 736 צפיות תגובה אחת
וואווווווו , איזה מתחח .
לא חשבתי אפילו לעשות סיפור כזה אבל זה יצא לבד .
מקווה שתאהבו ותגיבו !!

נכנסו לבית הקפה הגדול והמוכר , באיחור כמובן .
"למה אתם כל הזמן מאחרים ?"שמעתי את קולה של החברה הכי טובה שלי , אנחנו מכירים מגיל 4 שרבנו על בובה הגן הילדים , מאז אנחנו בלתי נפרדות .
"שוש ?"שמעתי את קולו של זיו , יצאתי מעולם המחשבות שבו שעקתי לאחרונה ושמתי לב שכולם מסתכלים עלינו . חייכתי בביטחון וסימנתי ומלצר להגיע אל השולחן .
"כן מה תרצו להזמין ?" המלצר שאל את כולם אבל הסתכל עליי , מחייך חיוך פלרטטני , גיחכתי ביני לבין עצמי שהרגשתי את ידו של זיו עוטפת את מותני . קנאי .
כולם הזמנו את מה שהםפ רוצים ואז המלצר הסתכל עליי , הוא היה נראה לי מוכר להחריד .
"מה בשביל יפה ?"שאל וחיוך פלרטטני נמרח על פניו , כמעט נחקתי שבעלתי את רוקי בכבדות 'זה הוא' מוחי זעק ואני נצמדתי אל גופו של זיו בפחד והסתכלתי עליו , כנראה שהוא זיהה אותי כי הוא הוריד את חיוכו במהירות , העברתי מבט מהיר בשחר חברתי הטובה והיא הסתכלה עליי בעינייה גדולות לא לפחד .
"אדיר נכון ?" שאלתי אותו והוא הנהנן לחיוב מחתרחק כמה צעדים מבטו היה מבוהל גיחכתי ושמעתי את גיחכה של שחר , רק היא וזיו יודעים מי הוא ומה הוא עושה .
"מה את עושה פה ?"שואל בכעס ובקולו נשמע החשש .
"חפשנו אותך הרבה זמן " שחר אמרה ואני הנהנתי אחרי מה שהוא עושה הוא ברח והשאיר אותי ואת שחר לבד . "לא חייב לכם כלום " סינן ואני ושחר גיחכנו . "צודק הוא לא חייב לנו כלום נכון שוש ?"שמעתי את קולה של שחר . "כלום חוץ מאת ההורים שלנו " סיננתי ועברתי מבט מהיר בין כולם על פניהם מסכות הלם,ובצדק אף אחד מהם לא יודע את הסיפור , חוץ מזיו .
"אני לא הרגתי את ההורים שלכם " הוא סינן בכעס . "לא הרגת " סיננתי והישרתי את מבטי אליו . "הכנסת אותכם לקומה " אמרתי והוא הניד את ראשו לשלילה .
"אני צריך לחזור לעבודה " סינן לעברנו והפנה לנו את גבו . העברתי מבט מהיר אל שחר והיא הנהנה ושנינו קמנו . התקדמנו אל אדיר משכתי את ידו אליי במהירות והוא הסתובב . הוא לא בורח לנו שוב !
"לא תפסיקו הא ?" אדיר שאל שעמדנו בדירה שלי ושל זיו . היינו רק אני , שחר , החבר של שחר- רון שמסתבר שגם הוא מכיר את הסיפור וזיו . נשמעתי עמוק והתקדמתי אליו מוציאה את האקחד השחור שלי ומכוונת אליו . "תתחיל לדבר " סיננתי ושחר עשתה כמוני . ככה זה שההורים שלך מנהלים את העולם התחתון , צריך הגנה .


תגובות (1)

מגניב תמשיכי

16/09/2013 13:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך