בלה
אז אתמול העליתי פרק אחד מסיפור שנקרא אהבה וכאב ואמרתי לכם להגיב אם כדאי לי להעלות את כל הפרקים של הסיפור. ואני המצאתי את הסיפור. הפרק שהעליתי היה משהו שפשוט הוצאתי מהראש וחשבתי לעשות כקטע קטן אבל אז חשבתי שכדאי שאתן לו המשכים. בקיצור, אף אחד לא הגיב אבל לא יכולתי להתאפק אז זה הפרק הראשון! ;)

אהבה וכאב – פרק ראשון

בלה 17/08/2014 797 צפיות 5 תגובות
אז אתמול העליתי פרק אחד מסיפור שנקרא אהבה וכאב ואמרתי לכם להגיב אם כדאי לי להעלות את כל הפרקים של הסיפור. ואני המצאתי את הסיפור. הפרק שהעליתי היה משהו שפשוט הוצאתי מהראש וחשבתי לעשות כקטע קטן אבל אז חשבתי שכדאי שאתן לו המשכים. בקיצור, אף אחד לא הגיב אבל לא יכולתי להתאפק אז זה הפרק הראשון! ;)

—————
אהבה וכאב – הפעם הראשונה שהם נפגשו
—————

מרינה טיילה ברחובות לונדון וניסתה להירגע אבל היה קר מדי, לא משנה עד כמה הידקה את המעיל שלה. לבסוף מרינה נכנסה לבית קפה קטן וחם. היא ישבה מול שולחן עגול וקטן, והזמינה תה עם לימון. באותו הרגע נכנסה חבורה רעשנית שהרסה עוד יותר את המצב רוח של מרינה. היא הצטערה שהיא ברחה מהפנימייה – ההורים שלה בטח יתאכזבו ממנה אבל באותו הזמן הרגישה יותר משוחררת. זה כבר לא חדש שמרינה לולאין עושה צרות.
פתאום ניגש אליה מישהו והיא הרימה את מבטה. עיניו היו שחורות ועמוקות ושיערו היה שחור כפחם, ואפו היה אדום מקור.
"סליחה?"
"כן?"
"הזמנת תה עם לימון?"
"כן. תודה." היא התאפקה לא לצחוק ממבוכה אבל עדיין גיחוך וחיוך קל יצא.
הוא חייך בחזרה – ספק מנומס, ספק משועשע. "משהו קרה?"
"אני מצטערת, אבל אתה דומה לשדון חמוד." היא רצתה שהאדמה תבלע אותה! האם היא כרגע אמרה את זה?!
היא ניסתה להשאיר חיוך שליו בפניה.
הוא צחק. "תודה. די נחמד לשמוע ממישהי שיש לה שיער ירוק." אוטומטית היא הרימה את ידה לפקעת השיער שעשתה. "אולי יום אחד נהיה זוג שדונים." הוא הוסיף פתאום.
ליבה פעם כל כך בחוזקה שכבר קיבלה סחרחורת אבל מיד התאכזבה שהוא הלך.


תגובות (5)

אמג. זוג שדוניםם פיציים ומוציםם :<
כשכתבת 'למה משנה עד כמה הידקה את המעיל שלה.'
לדעתי היית צריכה לכתוב למה משנה… המעיל שלה… הרוח הקרירה חדרה [או משהו כזה]

טוב. תגןבה נדושה ביותר, אבל:
תמשייייככככיייי הםםם השדונוושיםם שלייי [אכן. מחליא ביותר]

17/08/2014 08:32

זה ממש קצר. תאריכי פי ארבע לפחות [לא מגזימה. אפילו אז זה יהיה קצר].
כתיבה יפה אך הייתי מוסיפת תיאורים ומחשבות נוספים במהלך השיחה. עם זאת, זה מעט מהיר, איך הם נפגשים כל כך מהר?
אני אשתדל לעקוב, בהצלחה. מצפה להמשך:)

נ.ב
תה עם לימון זה טעים!!!

17/08/2014 10:03

אותו דבר כמו מילים,
בכל אופן מצפה להמשך :)

17/08/2014 10:13

מסכימה עם אלו שלפני.
תמשיכי!

17/08/2014 13:38

אני כבר כתבתי שהפרקים יהיו קצרים כי זה ממש קשה לעשות אותם ארוכים ונכון אני באמת צריכה לפרט יותר ולהאט.

17/08/2014 23:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך