אהבה זה אהבה, זה מה שהלב בוחר לך פרק 7

סוואגית סלינטור 27/02/2015 1039 צפיות 3 תגובות

-אור-
״אחחח מתפוצץ לי הראש״ מלמלתי בכאב.
הסתלכתי סביב מבחינה שאני כבר לא בבית של אורן, אלא בחדרי, שעל גופי סווטשרד שהיה נראלי של עומר ומכנס טרנינג של אדידס שהיה שלי.
חיפשתי את הפלאפון שלי רואה שהשעה כבר 12 בצהרים. קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת. הסתכלתי במראה וראיתי את שיערי המבולגן, וישר פשטתי את בגדיי ונכנסתי אל המקלחת. המים היו חמימים ונעימים, והתחלתי לחשוב ולנסות להבין איך הגעתי לפה, הרי הייתי אצל אורן, והייתי אמורה להשאר שם. טוב לפחות זה היה התכנון.
יצאתי מהקלחת, שמה על גופי טרנינג של אדידס בצבע שחור לבן, וגופייה לבנה.
אספתי את שיערי לקוקו גבוהה ומתוח, ומרחתי קונסילר על השקיות השחורות שעיטרו את עיניי.
״בוקר אור״ אמרתי כשהלכתי לכיוון המטבח מחפשת אחר כדור אופטלגין.
״את מוכנה להסביר לי מזה היה אתמול?״ שאל אותי בעצבים עומר.
״אתה חמוד אתה יודע?״ אמרתי לו, ממשיכה בחיפושים. ״חמוד?״ שאל לא מבין.
״כן חמוד! חמוד שאתה חושב שיש לך את הזכות לקבל ממני הסברים״ אמרתי את תחילת המשפט בהתלהבות מזויפת שתוך שניות הפכה לקול אדיש וקר.
״לא שאלתי אותך אור, מה קרה פה את אתמול״ אמר מדגיש כל מילה, ומילה.
״לא עניינך״עניתי לו באותו טון. לקחתי את כוס הקולה שלי, ואת חבילת הכדורים עולה לכיוון חדרי. אך תוך שניות יד עצרה אותי.
״כוסאמאק עומר תתחיל להפנים! החיים שלי ההחלטות שלי, וזה ? זה לא עניינך״ אמרתי משחררת את ידי, עולה לחדרי.
״בוקר טוב לפרה ולדוב״ אמרה לי אורי כשעניתי לה.
״איפה הטוב בכל הבוקר הזה תגידי לי?״ אמרתי ממורמרת.
״נו אורצי די עם הגישה השלילית הזאתי, אני התקשרתי מסיבה אחרת לגמרי״ אמרה לי
״ נו אז מה הסיבה?״ הייתי כבר חסרת סבלנות רק מהבוקר הזה.
״יש מסיבת חוף בנתניה זורם לך לנסוע שתינו? אני צריכה דחוף עידוד…״ אמרה שבקומה עצבות.
״היי אורי מה קרה נשמה שלי?״ דאגתי.
״ישלנו נסיעה ארוכה לנתניה שם את כבר תשמעי את הכל, בינתיים טוסי להתארגן באחד יוצאים״ ניתקה.
״זין מה אחת? עכשיו שתיים ורבע״ מלמלתי בעצבים הולכת לארון לחפש בגדים.
הוצאתי בגד ים סטרפלס שחור, ותחתון ברזיליאי עם ציור של עצים בצבעים סגול שחור כחול וכאלה (נשמע מכוער ידוע, פשוט אני לא יודעת לתאר את זה לאחותי יש), ומעל שמתי שמלת חוף קצת שקולה בצבע לבן, שהיא סטרפלס, צמודה בחזה ואז מתרחבת, שמתי איפור עמיד במים, וזרקתי את שיערי, מפזרת אותו על גבי וכתפיי. לקחתי מגבת, כסף, פלאפון אוזניות ומים בתיק צד יפה, והייתי מוכנה, ירדתי למטה, כשעומר לא מוריד ממני את מבטו העצבני, כשלידו בחורה עם בגדים מינמליים אפילו יותר משלי, מדברת ומדברת…
לקחתי מהמקרר 4 בירות וכמה פחיות XL ובלו. מחכה שאורי תשלח לי הודעה לצאת.
״אני בחוץ״ כתבה לאחר עשר דקות, ויצאתי לכיוונה.

-אסי-
״אחי!! הולך להיות מטורף״ אמר לי לירון בהתלהבות. ״כן..״ אמרתי מבואס עוד מהפרידה מאריאל. נפרדנו… היא זרקה אותי, והקטע הןא.. שיש לה מישהו חדש, והיא נראית איתו כלכך מאושרת, וזה פשוט שובר אותי …
״היי אסי, אין מה לעשות. אלה החיים. ולהפך אתה צריך לשמוח שטוב לה! גם אם זה עם מישהו שהוא לא אתה״ אמר לי לירון בנימה מעודדת, והנהנתי בראשי כשאנחנו ממשיכים לנסוע.
״איי איי כמה כוסיות במקום אחד״ מלמל לירון, כשהתקדמו אל המסיבה. וישר בחנתי את הסביבה, כשבחורה בעלת שיער ברונטי תפסה את עיניי.
״אחי!!״ לירון צעק לי באוזן. ״בן של זונה מה נראלך שאתה עושה?!״ הייתי עצבני. ״בן אלף אין לי עור תוף״ אמרתי לו בעצבים ״עור התוף״ תיקן אותי מנסה לסתום תפה.
״יאללה סתום גם כן אתה בוא כבר״ אמרתי לו מתקדם אל תוך המסיבה, שם את המגבת שלי מקום המיועד לכל הדברים, משלם לשמירה ונכנס עם לירון למסיבה, והלכתי ישירות אל הבר, מבחין בבחורה הברונטינת יושבת שם, והתיישבתי כמובן לידה.
״בירה״ אמרתי לברמן, ממשיך לבחון את הבחורה.
״צריך נייר?״ שאלה אותי. ״מה… למה?״ לא הבנתי את כוונתה.
״לנגב את הריר״ אמרה בחיוך מתגרה, ומשכה את שפתה התחתונה בגיחוך.
״אסי״ אמרתי לה.
״אור״ טמרה לי בחיוך. ״ישלך חיוך יפה את יודעת?״ אמרתי לה, והיא השפילה את מבטה. היא לא נראית מהאלה שמתביישות.
״לא האמת שלא… אבל החמיאו לי על דברים אחרים״ אמרה בחיוך שובב.
״רוצה שגם אני יחמיא לך על זה?״ שאלתי באותו חיוך״ מסתכל על מחשופה שהיה בטווח הראיה שלי. ״בשמחה״ לחשה באוזני, מתקרבת אליי יותר ויותר. ותוך שנייה טרפתי את שפתיה.
הלכנו אל עבר השירותים, לא עוזבים את השפתיים זה של זו.

״תקשיבי אור… אני לא רוצה שזה ייגמר פה, יעני זהו שכבנן אין קשר״ אמרתי לה סוגר את הכפתור החרון בחולצתי.
״ב…באמת?״ גמגמה באי הבנה.
״למה את כלכך מופתעת?״ שאלתי. ״כי… אני פשוט לא רגילה שמישהו רוצה אותי באמת, ולא רק בשביל סקס שהוא רק סטוץ״ אמרה בשקט, כשפניה פונות כלפי מטה.
״האמת היא, שלא מזמן יצאתי ממערכת יחסים, והייתי בטוח שהולכת להיות לי החצי שנה הכי קשה שיש, ואני אפילו לא יודע למה פניתי אלייך, אז איך שזה הולך להימשך גמאני לא יודע״


תגובות (3)

מגניבבבב!!!!!!! תמשיכי!

27/02/2015 16:35

מושלםםם תמשיכי את השלמות הזו מידדדד
אוהבת אותך❤️

09/03/2015 17:33

תמשיכייי עכשיוו במידיותתת
אוהבת המונים❤

14/03/2015 21:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך