אהבה זה זין

this.is.me 17/01/2019 578 צפיות תגובה אחת

אהבה זה זין. באמת. בשיא הרצינות.
כל העבודה הזאת של להכיר עכשיו מישהו, ללמוד להכיר אותו ולגרום לו להפיל את כל החומות שהצלחת להקים במשך כל כך הרבה שנים כדי להגן על עצמך ולשמור שלא תיפגעי שוב. אבל הוא הצליח לשבור הכל.
זה להיות פגיעה ולהרגיש סבבה עם זה. זה לבוא לבנאדם ולהגיד לו "רואה את זה? זה הלב שלי, מעכשיו הוא בידיים שלך. כרגע הוא במצב די טוב אז תשתדל לא להיות בן זונה ולשבור אותו, סבבה?" כשעמוק בפנים את יודעת שהסיכוי שזה יקרה הוא ממש נמוך, כי מה שונה עכשיו משאר הפעמים?

זה כזה דפוק שכל הגברים שאת נמשכת אליהם הם נכים רגשית, גם אתה. אבל את לוקחת את הסיכון הזה כל פעם מחדש, מחפשת אטרקציות בחיים המשעממים שלך. זה מוסיף לך צבע ופרפרים, איך כל דבר שהוא עושה גורם לך לחייך בהגזמה. ואיך בבוקר כשאתם מתעוררים יחד הוא זורק לך "איזה יפה את" ואת אף פעם לא מאמינה, כי את יודעת שהשיער שלך נראה כאילו לא הסתרקת שנה והפה שלך מסריח כמו אני לא יודעת מה. אבל הוא באמת מתכוון לזה שאת יפה, הוא אוהב אותך בדיוק כמו שאת.

זה לריב עכשיו כל שעתיים, לבכות, להתעצבן, להילחץ ולהשלים. לא בא לך להילחץ מכל ריב, לחשוב שאולי זאת הפעם האחרונה שתדברו. לכי תסבירי לו שזה מפחיד אותך כי הבן זונה האחרון גרם לך לחרדת נטישה.

אבל נפלת. הכרת בחור, התאהבת בו. את מכירה אותו כמו את כף ידך והוא אותך, והוא נשאר איתך למרות הכל. למרות שאת משוגעת, מטורפת, מטורללת. הפחדים שלך סוף סוף נרגעו ואת מרגישה שלווה ובטוחה. את מסתכלת עליו ישן, עם חיוך קטן ורגוע וזה עושה לך טוב בלב. וזה מפחיד אותך בטירוף, הטוב הזה שמרגיש לא אמיתי מרוב שהוא כזה טוב.

והבועה הזאת מתפוצצת הרבה יותר מהר ממה שדמיינת. אתם תיפרדו, ותחזרו, ואת תבכי ותיפרדו. והוא יתקשר ותחזרו והוא יגיד לך שזאת הפעם האחרונה, אבל אתם שוב פעם תיפרדו. החיים שלך יהיו באון אנד אוף והוא יזיין לך את השכל על האהבה שלכם במקום לזיין אותך.

ככה או ככה את תישברי. הוא שכח שהוא הבטיח. הוא שכח שהבאת לו את הלב שלך במתנה. שכח שכתוב עליו 'זהירות שביר' ושאין פתק החלפה. חשבת שהפעם יש סיכוי, אבל שוב יצאת המטומטמת שעדיין מאמינה באהבה. ונכון שככה זה בחיים, אבל זה כל כך מעייף הרוטינה הזאת של לתת במישהו אמון עד שהוא שובר לך כל חלק בגוף. זה לא באמת כזה נחמד להתאהב.


תגובות (1)

איזה כתיבה כנה! תודה רבה!
גם אני חושבת ש"זה לא באמת כזה נחמד להתאהב" וזה נחמד לחשוב שעוד מישהו גם מרגיש ככה…

19/01/2019 01:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך