זה כמו סיפור בהמשכים אם יהיו שתי קוראים אז אני אמשיך לפרק הבא , וככה עד שנגיע לסיום הסיפור .
מקווה שאהבתם את הסיפור , אני די חדשה בעניין הזה של הניקוד ושל השפה הגבוהה אז אני אשמח אם תתקנו טעויות שלי .

אהבה זה לא רק בסרטים

18/04/2012 603 צפיות 8 תגובות
זה כמו סיפור בהמשכים אם יהיו שתי קוראים אז אני אמשיך לפרק הבא , וככה עד שנגיע לסיום הסיפור .
מקווה שאהבתם את הסיפור , אני די חדשה בעניין הזה של הניקוד ושל השפה הגבוהה אז אני אשמח אם תתקנו טעויות שלי .

" מעיין !!! נו כבר תקומי !! " צעקה ירדן-אחותי הקטנה , כדאי להעיר אותי , "אבל למה לצעוק ?! אני מעירה אותך בצעקות ?!" שאלתי אותה וקמתי בעצבים מהמיטה . ירדן ענתה לי :
" א את אף פעם לא מעירה אותי אני כמה לפנייך חתיכת ישנונית !
ב כי אני שעה מנסה להעיר אותך ואת לא קמה …"

אה נכון …שחכתי לספר על עצמי … אתם בטח לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלכם !
קוראים לי מעיין אני בת 17 בכיתה יא , אני בלונדינית עם שיער חלק וארוך ועיניים כחולות . רזה וגבוהה "דוגמנית" כמו שכולם אומרים לי …למרות שאני נראית זוועה לדעתי ! אני מכוורה לסמיילים לפייסבוק ולנוטלה (יאמי) .
יש לי שני אחים , ירדן ושי .
ירדן -בת 11 בכיתה ו עוד מעט בת 12, סיפור בת מצווה וכאלה אני עוזרת לה עם השמלה והבוק . היא גם בלונדינית ויש לה שיער גלי , העיניים שלה הן כחולות-אפורות והיא רזה ונמוכה , אני חושבת שהייא ממש יפה ומושלמת . אני מקנאה ביופי שלה למרות שכולם אומרים לי שאני יפה בדיוק כמוהה ואפילו יותר .
שי- שי הוא האח הגדול שלי ושל ירדן , הוא בן 19 בכיתה יב .
יש לו עיניים ירוקות (מוזר כי לאמא שלי ולאבא שלי יש עינים כחולות)
יש לו שיער חום קצוץ ועור שחום .
עדן – הBFF שלי … היא פשוט נסייכה !
יש לה שיער חום עיניים חומות והם ממש יפות לדעתי . היא רזה מקל והיא לא נמוכה ולא גבוהה ,
ממוצעת . היא צריכה להיות סטייליסטית , יש לה טעם מושלם בכל מה שקשור לאופנה .


תגובות (8)

נחמד תמשיכי

18/04/2012 11:09

כן, זה חמוד :) תמשיכי :)

18/04/2012 11:23
lil lil

https://www.tale.co.il/my_articles/ סיפור על הלהקה המצליחה וואן דירקשן

אהה…והסיפור שלך מדהים תמשיכייי…!

18/04/2012 11:31

יפה מאוד אני זו הילדה מהפייסבוק שהציעה לך את האתר :)

18/04/2012 11:35

נחמד …
תמישכייי :)

18/04/2012 11:54

ישששש…הולך להיות עוד סיפור מהמם!
תמשיכי מהר!
הכתיבה שלך ממש ממש טובה בתור התחלה!(חחח….אין טעויות!)
תמשיכי,וברוכה הבאה לאתר:)

18/04/2012 12:33

תממשיכיייייי ((:

18/04/2012 14:23

תמשיכיי (:

04/05/2012 09:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך