♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
פרק 20 הוא הפרק האחרון
3+ תגובות ואני מעלה אותו
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

אהבה זה לנצח – פרק 19

10/05/2013 1079 צפיות 3 תגובות
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
פרק 20 הוא הפרק האחרון
3+ תגובות ואני מעלה אותו
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

פרק 19:
אז אבא של כריי המשיך אותה "אבל אתם חוזרים איתנו הביתה חזרה ללוס אנג'לס" ההייתי בשוק, ההייתי כל כך שמחה שאני סוף סוף חוזרת הביתה, לראות את המשפחה שלי כל בוקר ועוד עם כריי שלי כשהוא חיי בריא ושלם, אבל אני גם קצת מבואסת כי הכרתי כן הרבה אנשים חדשים ומדהימים. כריי חיבק אותי חזק חזק ולחש לי באוזן "הכל יחזור להיות מושלם כמו פעם" לחשתי לו בחזרה "אני אוהבת אותך" הוא שיחרר מהחיבוק ואמר לי "גם אני אוהב אותך, את כל החיים שלי" נישקתי אותו ואז שמענו את כולם, פשוט כולם עושים לנו ביחד שיעול מזוייף "אחממ….אחממ" אמרתי להם "לכו תיקחו סטרפסילז או משהו, אתם מפריעים לנו" ונישקתי את כריי כדי להתגרות בהם, מייק משך אותי אחורה מהספה "שתהיה בריאה ילדה, יאללה לכו לארגן את הדברים שלכם".
אחרי שהם הלכו חזרה למלון השעה הייתה כבר 19:30 אני וכריי ארזנו את כל המזוודות שלנו, אספנו את כל החברים הקרובים שלנו למועדון ואמרנו להם שיש לנו הודעה חשובה, בהתחלה הם לא הבינו מה אנחנו רוצים מהם אבל בסוף הם הסכימו לבוא. אני וכריי נכנסנו למועדון וראינו שם את כולם (30 ילדים) עמדנו באמצע, כולם הסתכלו אלינו והתחלתי לדבר "אז ההודעה החשובה שרצינו להודיעה לכם היא ש.." ואז לוקס, ידיד קרוב שלי מכיתה י'1 עצר אותי באמצע ואמר "את בהריון?! כי אם כן אני ירצח אותך כריס!" לא הבנתי מאיפה הוא הביא את זה, מה הריון?! לא נסחף קצת?! וישר אמרתי "לא, לא, לא! אני ממש לא בהריון, מאיפה הבאתה את זה! רק רצינו להגיד שאנחנו חוזרים ללוס אנג'לס" מייגן ישר קמה ממקומה ושאל "את עוזבת אותי?" הנהנתי בראשי ותוך שניות אחדות מצאתי את עצמי מוקפת בחיבוק גדול של 12 החברות הכי טובות שלי במקום הזה.
אחרי שנפרדנו מכולם הלכנו לחדר של כריי, סידרנו לו את כל הדברים במזוודות ובסוף יצאו 17 מזוודות ולקחנו אותן לביתן שלי. כשהגענו לביתן שלי הכנסנו את המזוודות שלו לסלון וארגנו גם את הדברים לי. כשסיימנו לארוז הכול השעה כבר הייתה 11 בלילה (23:00) אז לבשתי שורט שחור קצר וחולצת בטן כי חם פה גם בלילה ונכנסתי למיטה, אחרי כריי נשאר רק עם בוקסר ונכנס גם הוא למיטה חיבק אותי ואמר "חיכית לזה כל כך הרבה זמן" ושאלתי אותו מחוסר הבנה "חיכית למה?" והוא ענה לי "לזה שהכול הסתדר ויחזור להיות מושלם כמו פעם, לזה שכול בוקר אני בא אליך הביתה להעיר אותך, לטיולים שלנו בגן מאחורי הבית שלי, למתיחות שעשינו לאחים שלך ולאחותי, פשוט להכל" הסתובבתי אליו ככה שהפנים שלנו אחד מול השני ואמרתי לו "גם אני מחכה לזה חיים שלי" כריי תפס לי את הראש אמר "אוחח… כמה שאני אוהב אותך, כמה" ונישק את ראשי. גיחכתי קצת ואמרתי "אני אוהבת אותך" תוך כדי שקברתי את ראשי בחזה שלו.
http://www.youtube.com/watch?v=ZEAlgNQ9zq0 התעוררתי בעקבות המוזיקה החזקה בחדר אך עוד לא פתחתי את עיני, כריי ניער אותי בעדינות ואמר ברכות "אליאנה, לאני, לאנוש חיים שלי קומי" ואז הוא כבר התעצבן, משך מעלי את השמיכה ואמר "כוסאמק אליאנה אנחנו נאחר עוד מעט את הטיסה ונתקה פה!" ברגע שהוא אמר שנאחר את הטיסה כמתי במהירות מהמיטה וזינקתי למקלחת להתארגן בזמן שכריי אומר "סוף, סוף את קמה" תוך 10 דקות כבר ההייתי מוכנה, מאופרת קלות שיער חלק עם ביבייליס בקצבות, משקפי שמש על הראש ולבושה ג'ינס ארוך לבן כחול משופשף עם קצת קרעים, גופיה לבנה שמעליה יש חולצת תחרה לבנה ונעלי עקב גבוהות שחורות. נעמדתי ליד כריי שעמד בכניסה אמר "יפיפייה שלי עם כל פעם תתארגני בכזו מהירות אני יגיד לך כל הזמן שאנחנו עומדים לאחר את הטיסה" ונישק אותי קלות על השפתיים ובחוץ היו 4 אנשים עם עגלות שלקחו את המזוודות שלנו.
עלינו למטוס והתרגשתי מאוד, התרגשתי מלפגוש את כל החברים שלי שוב, להיות בבית שוב, לראות את האחים וההורים שלי כל יום כל הזמן שוב, התרגשתי מהכל. ישבנו אחות של כריי, מייק, אני, כריי במשך כל הטיסה אחות של כריי ישנה על מייק ואני ישנתי על כריי. "אליאנה יפה שלי תקומי" שמעתי את כריי, התמתחתי עליו ונישקתי אותו קלות על השפתיים והוא שאל אותי "מה זהו? זה מה שאני מקבל" אמרתי לו עם חיוך מרוצה "כן" הוא שאל אותי מתחכם כשהוא מתקרב אלי "ומה עם אני רוצה יותר?" עניתי לו "אז תרצה" והוא נישק אותי ארוכות עד שאמרו בכריזה של המטוס "נא לשבת ולחגור חגורות, אנחנו נוחתים ברגעים אלו" התנתקנו מהנשיקה, שמנו חגורות ונחתנו בשלום.
יצאנו מהשדה תעופה ותום אמר "כריסטופר ואליאנה זה המפתחות של המרצדס תיסעו לבית שלנו" לקחנו את המפתחות, העלנו את 5 המזוודות למכונית כי את השאר הם לקחו במכוניות אחרות נכנסנו למכונית והתחלנו לנסוע כשהייתי בהרגשה הכי טובה בעולם, שאני כל כך שמחה ושום דבר לא יצליח לשנות את ההרגשה הזאת לעולם!


תגובות (3)

דייי איזה מתחחח תמשיכי מהרררר :-D
ואשמח אם תקראי ותגיבי לי גם בסיפורים שלי <3

10/05/2013 09:20

תמשיכיייייייייייי!!!!!!

10/05/2013 10:18

תמשיכי ותעשי עונה 2 בבקשההההההה

10/05/2013 14:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך