תודה על התגובות המשמחות , אני מאוד שמחה לראות שבאמת נהנתם לקרוא את הסיפור שלי !

אהבה זה מסובך … חלק 2

15/04/2012 741 צפיות 2 תגובות
תודה על התגובות המשמחות , אני מאוד שמחה לראות שבאמת נהנתם לקרוא את הסיפור שלי !

בסוף אור וויתר הוא ראיתי על הפנים שלו שהוא הבין שזה לא הולך לצאת לי מהפה ..
והאמת שאני החזקתי חזק את הלב .. שבטעות לא ייפלט לי : "אור ! זה אתה ! אני אוהבת אותך ! איך אתה לא עולה על זה ?! "
אבל כרגיל .. הוא המשיך להצחיק אותי ואני המשכתי לדחוק את האהבה עליו ..

הגיע הטיול השנתי איזה כיף ! נוסעים לגליל !
הגעתי מוקדם ביחד עם מיטל כדי לתפוס מקום באוטובוס , שיהיה לי תצפית על אור .. אפילו בנסיעה נהנתי לראות איך הוא נרדם .. פשוט לבהות בו .. לראות את העיניים, השפתיים , האף , את תווי הפנים ואיך שהוא נראה כל כך מלאך .. זה פשוט מדהים כמה רגש ואהבה אפשר לפתח לבן אדם אחד !
הגענו לאכסניה .. היא הייתה מראית סבירה.. שמתי לב שאור הביא את הצעיף של מכבי חיפה שהוא אוהב .. ביקשתי ממנו שיביא לי את הצעיף למשך היום , הצעיף היה ספוג בריח של הבושם שלו ! אמאלה !
כל הטיול .. אפילו שהיה כל כך חם הייתי עם הצעיף .. הוא עזר לי מאוד (:
ועכשיו כשאני חושבת על זה אפילו לא שמתי לב לידיד הטוב שלי – בן ..
כל הזמן הוא ניסה להתקרב עליי ואני רק חפרתי לו כל כך הרבה על אור ..
אני זוכרת , שבוע לפני הטיול דיברתי איתו בפייסבוק :
"בן ! אתה הבטחת לספר לי מה שרצית ! על מה מדובר ? "
"ענבר .. זה לא כל כך חשוב עכשיו . מה עם אור ? "
" אויש .. אני פשוט אוהבת אותו .. הוא עושה אותי שמחה ! "
" את יודעת .. אני חושב שאני בכל זאת יספר לך .."
"קדימה, דבר ! "
"אממ .. יש ילדה אחת שאני נורא אוהב ואני רוצה לנסות איתה .. אבל אני לא חושב שיצליח לי .."
"מה ?! וואי איזה חמוד אתה ! אני חושבת שפשוט תלך על זה ! אתה ילד חמוד ונאה מאוד ..
אני חושבת שכל אחת רוצה להיות חברה שלך ! "
"באמת את חושבת ? "
"ברור ! .. אתה יכול אולי .. לספר לי .. מי זאת ? "
"ענבר אני ידבר איתך יותר מאוחר ביי בינתיים .. "
וככה נגמרה השיחה בינינו .. עד היום השני של הטיול … שעשינו מסלול של שמונה קילומטר ..
כשירדן לקח למיטל את הפאלפון והסתכל הסרטונים שפעם היא ואני צילמנו .. זה היה פשוט מביך !
התחלנו לרדוף אחריו ונפלתי באמצע הריצה , מיטל לא שמה לב והמשיכה .. קיבלתי מכה חזקה ..
והשמש נורא סינוורה אותי .. עד שראיתי יד .. לקחתי אותה והוא עזר לי לקום .. זה היה בן !
הוא שאל אם אני בסדר ועזר לי לחזור לכיתה ולשבת .. ישבנו ביחד 10 דקות ודיברנו שיחה של ידידים טובים .. אבל שמתי לב שמשהו .. שונה . כאילו בן ניסה .. להתקרב אליי ? לא .. אין מצב הרי אנחנו רק ידידים .. לא יכול להיות שהוא מתעניין בי ..איכשהו בזווית העין ראיתי את אור יושב עם כל הבנות המגעילות של השכבה כולן מקיפות אותו והוא מצחיק אותן .. ונטלי יושבת צמוד אליו .. בלעתי את הגוש שעלה לי בגרון .. בן שם לב שלא היה לי נעים להסתכל …
"אל תשימי לב .. הוא לא באמת מתעניין בה .. "
"אני יודעת .. הוא לא ילד כזה .. אבל כואב לראות מישהו שאתה אוהבת ליד מישהי אחרת ..
זה הורג אותי מבפנים .. "
"גם אותי "
בi קם והלך .. לקח לי כמה שניות להבין מה בדיוק קרה ? אמרתי משהו לא במקום ?
אבל זה כבר לא היה משנה .. הייתי צריכה לעלות על האוטובוס של הכיתה שלי .. עם מחשבה נוראה שעשיתי משהו לא בסדר ..

המשך בקרוב (:


תגובות (2)

נחמד תמישכיי :)

16/04/2012 06:00

תמשיכי!:)

16/04/2012 06:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך