אהבה זה מסובך … חלק 3

16/04/2012 797 צפיות 2 תגובות

הגיע הערב באכסניה הבנות בחדר שלי החליטו לעשות ערב "אמת או חובה "
עד כמה שזה נשמע מטומטם ..
הגיעו מלא אנשים כל הבנים של ח'2 הרבה בנות של השכבה ואז בן נכנס …
לא יודעת למה .. נכנסתי ללחץ … חשבתי שהוא לא ידבר איתי ..
הוא נכנס והתיישב במיטה ממולי ..
המשחק התחיל – היה כל כך מצחיק ושמתי לב שהוא פשוט בוהה בי וכל הזמן ומתלחש עם מיטל …
ואז זה הגיע – מיטל הייתה צריכה להביא לי חובה …
"ענבר , מה נעשה איתך עכשיו .. ? "
"מיטל תזהרי ממני ! "
"אוקיי … חובה עלייך .. לנשק את בן ! "
בתוך הראש שלי היה משהו כזה … " ממממממממממממההההההההההההההההה ?!?!?! "
התחלתי להסמיק .. כמו ילדה בת שלוש .. הוא קם ! ובא לכיוון שלי והתיישב ליידי , בדיוק שהייתי כמה סנטימרים מהשפתיים שלו מיטל הוסיפה "במשך 10 ש-נ-י-ו-ת-! "
יצא לי חצי חיוך … וזה קרה התנשקנו וכולם בחדר צעקו "עשר , תשע ,שמונה, שבע, שש,חמש , ארבע שלוש, … "
התנתקנו אחד מהשניה הוא הסתכל לי בעיניים וחייך את החיוך שלו .. ונשאר ליידי ..
השעה הייתה 2 בלילה .. הרגשתי שאני רק איתו בחדר .. איך זה קרה לי פתאום ?
איך אני מרגישה משהו לבן אחרי שאני כל כך אוהבת את אור ? אני בטח סתם מבולבלת זאת בסך הכל נשיקה קטנה , ותמימה , ונהדרת … אויש מספיק !
… כולם יצאו מהחדר , בן יצא אחרון .. "לילה טוב ענבר.. היה כיף היום .. "
" לילה טוב .. " אמרתי … סגרתי את הדלת של החדר נשענתי על הקיר ולאט לאט החלקתי כלפי הרצפה .. מיטל שמה לב מה עובר עליי …
"ענבר .. אני חושבת שאת מבינה מה הולך פה .. נכון ? "
"אני לא כל כך מבינה … אני רק רוצה ללכת לישון זה מאוחר ומחר צריך לקום מוקדם "
הלכתי למיטה וישר נרדמתי …
בבוקר אחר קם נזכרתי בחלום שהיה לי .. הוא היה כל כך מוזר : \


תגובות (2)

לא זזההה לאאא חלוםם !
תמשיכיייי ♥

16/04/2012 10:34

תממשיכיייי <3

17/04/2012 06:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך