שלוש תגובות ואני ממשיכה לא עשיתי הקדמה לא צריך אותה
ביוש:)

אהבה זה קשה פרק 1

06/10/2013 749 צפיות תגובה אחת
שלוש תגובות ואני ממשיכה לא עשיתי הקדמה לא צריך אותה
ביוש:)

היי אני ליהי אני ילדה רווקה בת 13 שיער בלונדיני ועניים כחולות גרה בוילה בתל אביב מול הים יש לי חברה נוי כמוני בדיוק רק צבע השיער הוא שחור והעניים ירוקות ושתינו גרות אחת ליד השניה עם מדרות שמחבר בין שתי הבתים.
היום אני וחברה שלי הלכנו לטיול קצר שמתי גופיה ארוכה בצבע כחול טייצ כחול עם נעלי סירה תכלת ופונפון נוי שמה חולצת בטן לבנה ומכנסון ג'ינס קצר בצבע סגול עם נעלי סירה סגולות ופונפון.
התחלנו ללכת ולפתע שמענו מכיוון התיק ברטניה שלי צלצול ראיתי שקיבלתי הודעה מהבית ספר הקראתי בקול:מחר בשעה 9-12 יש מסיבה שנתית לכבוד בית הספר נא להגיע בלבוש מתאים.
רצנו מהר לחנות השמלות הקרובה וכל אחת הלכה למדוד שמלות אני בחרתי שמלה לבנה ארוכה ונעלי עקב לבנות ונוי שמלת מיני ורודה עם נעלי עקב ורודות הלכנו לכיוון האביזרים וראינו כול מיני דברים יפים נוי נדלקה על איזה פפיון ורוד חמוד ואני אהבתי דווקה את הכתר הקטן הזה.
שתינו קנינו את הכול שילמנו ויצאנו לכיוון הבית נכנסנו לבית שלי ולפתע שמענו צלצול פלפון עניתי:שלום מדברת ליהי גולן הייי ליהי שמעתי את קולה של רווית אמא של נוי עניתי היי היא אמרה:התפנצר לנו האוטו ואנחנו תקועים אצל תודה של נוי זמן מה מחרותיים בצהריים נחזור היא תוכל להישאר אצלכן כן אמרתי תוך כדי חייך בשמחה סיפרתי לה שיש מחר בערב מסיבה והיא אמרה שזה בסדר טוב תודה ביי אמרתי וניתקתי. נוי!!! מה1אמרה בבהלה את לא מאמינה מה מה קרה אמא שלך נקעה עם האוטו שלה אצל דודה שלך ולכן את שארי עד יום ראשון (שהיה עוד יומיים)יששש!! קראה.. מישהו דופק בדלת פתחתי אמאאאא!! חזרת וגם גיא הוא היה בן 14 אמרתי לה מה קרה היא חייכה ואמרה טוב לכו לשחק למעלה ותבואו עוד חצי שעה לאוכל טוב?טוב חייכתי והתקדמתי לכיוון המדרגות עלינו וכעבור חצי שעה של דיבורים הלכנו לאכול ואז חזרנו לישון בשש בבוקר התעוררתי למשמע קול חורק מלמעטה ירדתי בזהירות הסתכלתי וראיתי משהו מניח פתק על השיש היי!! קראתי מי אתה? ומה אתה עושה פה? הוא הסתובב ובא לעברי ואז…


תגובות (1)

ואז המשכת זה מושלם תמשיכי אבל מי זה גיא ?

06/10/2013 07:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך