אהבה חזקה-פרק 2

10/01/2013 685 צפיות 2 תגובות

עברו 16 שנים מאז המקרה.ג'ף טיפל בניקול כמו שצריך.אבל,ניקול לא הייתה ילדה רגילה,היא הייתה סקרנית,אמיצה,נהדרת ויפה!כמו אימה…היא דמתה לה כמו שתי טיפות מים.יום אחד בא יום הולדתה ה-17."ניקי!בואי לאכול!"אמר ג'ף.(זה היה שם הקיצור שלה)."אני כבר באה!"אמרה ניקי.כשהיא ירדה למדרגות היא נראתה ניפלא,בדיוק כמו באותו היום עם ורוניקה וג'ף."וואו…." הוא אמר."את כל כך דומה לאמא שלך…." זה מה שאתה אומר בכל ימי ההולדת שלי!" אמרה ניקי.והתיישבה לאכול את החביתה."שתיהיה מאושרת כל ימי חייך ותדעי,אני ואמא תמיד שומרים עליך…."ניקי חייכה אליו וחיבקה אותו חזק כלכך! "תודה שכל הזמן הזה טיפלת בי כמו שצריך ונתת לי את כל מה שאני רוצה…אבל,היום זה היום הגדול!וונדי מחכה לי!ביי!!!" והיא רצה כמו צ'יטה.וונדי היא חברתה הטובה של ניקי.את הכל הן שופכות הכל לאחת השניה."הינה את!"אמרה וונדי."כבר חשבתי שנאחר,כמו תמיד…." "אבל היום לא שכחתי!" אמרה ניקי."חוץ מזה זה לא רק יום חשוב בישבילי,זה גם יום חשוב בשביל אמא שלי….זה היה נס!איך שנולדתי ביום הולדתה,אבל הייתי גם צריכה להפרד ממנה…." "אני מצטערת…."נאנחה וונדי ונגבה את הדימעה של ניקי."היא צופה בך בשמיים!היא שומרת עליך!אני בטוחה!" ניקי חייכה את חיוכה המקסים,והמשיכה ללכת עד המכונית של וונדי."דרך אגב," אמרה וונדי "תבקשי מאבא שלך לקנות לך מכונית,המלצה שלי:הכי כדאי אדומה." "אוקיי!"אמרה ניקי בשימחה.כשהן הגיעו לביה"ס,זאק בא אל ניקי.זאק הוא הילד העשירי המקובל בתיכון,אבל בשביל ניקי הוא מ'ס 1.מכיתה ב' היא הייתה כל כך מאוהבת בו.אבל,היא תמיד הייתה צריכה לשמור את סודה בכאב,כשראתה אותו מתנשק עם אחרות."ניקי,רוצה היום לבוא לפארק,רק שנינו?נפרדתי מסטייסי כבר ממזמן…." אמר זאק והסמיק. "כן!אני מאוד רוצה!" ענתה ניקי בצעקה."טיפשה שכמותי…."חשבה בליבה."טוב אז…נתראה…." נופף לה זאק לשלום,והיא כמעט התעלפה!היא כל כך אהבה אותו!וסוף סוף,אחרי כל השנים האלה,הוא הזמין אותה לצאת!


תגובות (2)

קצררר!!
תמשיכיייי

10/01/2013 12:22

קצר. מאוד!
תמשיכי

10/01/2013 12:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך