אביגיל מאליק ס'ההה
סורי שזה קצר

אהבה חשוכה פרק 3

סורי שזה קצר

פרק 3
היי שלחתי לאביגיל בהודעה היי החזירה נו.. איך היה? מה ? שלחתי נו עם אמא שלך… הא זה סתם רבנו דיברנו… כרגיל שלחתי נווו אתה מסתיר משהוא תענה טוב עניתי ההורים שלי לא מסכימים לי לצאת אתך ועם אף אחת איתי? שלחה לי כן אוייי חייבת לעוף ההורים שלעי בבית שלחה בחזרה טוב ביי  ביי♥ שלחתי בחזרה היתי קצת שמח וקצת עצוב שמח בגלל אביגיל יצא לי לדבר איתה ועצוב בגלל הורי אוף.
בינתיים בבית של אביגיל:
מנקודת מבטה של אביגיל :
אביגיל אביגיל ? נשמעה קריאה כן?! מה בואי תעזרי לנו לסדר את הקניות או-קי אמא כבר באה השארתי את הטלפון בחדרי ושכחתי לצאת מההודעות!
טררררטררררר נשמע צלצול מטלפוני אמ.. אבא אתה למעלה? כן השיב לי אתה יכול לענות בבקשה? כן אמר וראה את ההודעות אבא מי זה? שאלתי זאת אלינור אמר וירד אבי ראה את ההודעות מי זה? שאל אמ… זה זה התחלתי לדבר בגמגום זה זאין ומי זה זאין שאל אבי זה זה ידיד שלי כן ידיד בטוחה שרשום פה לצאת איתך אז זה לא ידיד טוב אבא כן זה ילד מהכיתה שלי ואנחנו "ביחד" "ביחד" או-קי?! אבל אבחנו לא מסכימים לך ! מה כ'פת לי אתם לא מסכימים שאצא למה מה קרה ? אני כבר בת 17 ואני רוצה לצאת נקודה.
אביגיל לא מסכימים נקודה ביייייי צעקתי חטפתי את הטלפון מיד אבי ודהרתי לחדרי בכיתי הייתי ממש בוכייה רציתי שמישהו יהיה בעדי .


תגובות (2)

תמשיכי♥

19/03/2013 08:31

מושלם!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייי (:

19/03/2013 13:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך