שהסיפור מבוסס על מיקרה אמיתי בחיי היומיום אשר לקחתי מהחיים והפכתי לסיפור השמות אינם אמיתיים רק ממחישים את הסיפור (קורבן הסיפור זו אני!)

אהבה כואבת

22/06/2011 2935 צפיות תגובה אחת
שהסיפור מבוסס על מיקרה אמיתי בחיי היומיום אשר לקחתי מהחיים והפכתי לסיפור השמות אינם אמיתיים רק ממחישים את הסיפור (קורבן הסיפור זו אני!)

"אני אוהבת אותך" לחשה טליה כשליטפה לאלי את הראש שוב ושוב, באותו יום זהו היה חודש לחברות בינהם. טליה הגיעה לבית הספר כולה מאושרת וחיוך עלה מפניה אך אלי היה עצוב ומדוכא מהרגיל… כל הפסקה היו טליה ואלי יושבים מחובקים זה לצד זה מאחוריי חדר ספורט, שם היה להם מקום ריק שהיה רק שלה ושל אלי והפעם כאשר ניפגשו שם אלי ישב מרוחק ממנה, כאשר היתקרבה אליו היתרחק ואמר לה שהוא חייב להיתוודות הוא רוצה להיפרד לא טוב לה איתו הוא אמר לה: "תקשיבי מאמי אני חייבת להיתוודות בפנייך כל הסיפור הזה מרגיש לי מאוד לא נוח, אני אוהב אותך אבל אני לא מרגיש שאת הדבר האמיתי" טליה הבינה שהיא כבר לא רצוייה שם והלכה משם כל עוד נפשה בה. אלי לא באמת אהב אותה לפי איך שראתה טליה את הדברים ולא רצתה לראות אותו יותר כי עכשיו ידעה שזה נכון, כל מה ששירן סיפרה לה נכון … שירן ידעה שאלי הולך להיפרד מטליה היום בגלל ש… הייתה לאלי חברה מהצד כל הזמן הזה שהיה עם טליה. אורלי הייתה עוד אחת מהבנות שאהבה את אלי ולכן לא היה אכפת לה להישאר עם אלי בסתר כי ידעה שהוא הולך לעזוב את טליה בשבילה וכך המשיכו את החברות בינהם עד היום בו ניפרד מטליה .
בערב הרגיש אלי משהו חסר לו מאוד ידע כי הוא עכשיו באמת, ברגע האמת כאשר היה צריך את טליה, טליה לא הייתה עוד לידו, הוא חשב לעצמו היא חסרה לי ולכן היתקשר אליה ואמר לה : "אהובתי אני מצטער על הכל אני לא יכול בלעדייך את החיים שלי ואני ימות בגללך אם לא תסלחי לי" טליה לא רק שהסכימה לו אחריי שידעה שהוא בוגד בה גם לא עשתה כלום בקשר אליהה והחיים המשיכו להם כרגיל. יום למחרת טליה התחילה לדבר על אורלי והעלתה את מה שלא העלתה יום לפניי כן, אלי מאוד היתעצבן על טליה ומאוד כעס וניפרד ממנה שוב ולא הבין כי טליה היא באמת אהבת חייו, וכך קרו עוד מיקרים בהם טליה ואלי ניפרדו וחזרו פעם אחר פעם. טליה פחדה להיפרד מאלי בגלל שידעה שהיא אוהבת אותו ולא תוכל לחיות בלעדיו ולכן שתקה ושתקה אבל בפנים מאוד כאב לה היא מאוד רצתה את אלי ולא יכלה גם להעלות את דעתה או לשתף אותו בריגשותיה. אלי ניצל את זה שטליה אהבה אותו מאוד ושיחק בה בלי די . יום אחד טליה ואלי רבו בגלל שטליה אמרה לו שהם לא ניפגשים מספיק ושהם צריכים לבלות יותר ביחד אלי ניצל את הרגע ורב עם טליה והפעם יותר כעס זילזול וכאב עברו להם יותר מאשר כל ריב שלהם והפעם אלי מאוד השפיל וזילזל בה כי ידע שהיא לא תוכל לעשות כלום וניפרד ממנה. אחרי המון המון שיכנועים של טליה אלי לא חזר אליה וטליה נישארה חסרת אונים ובטוחה שעולמה חרב מעליה. אלי הפעם עשה לטליה את התרגיל הכי הכי גרוע שיכול להיות אליה הפך להיות חבר של שירן אחרי כל מה שעשתה בשבילה שירן אשר עידכנה אותה על כך שאלי בוגד בה לבסוף היא בעצמה בגדה בטליה. לטליה שבוע שלם לא היה מצב רוח לא אכלה כמו שצריך ומיים בקושי שהכניסה לפה. אלי חש בכאב ובסבל של טליה ובכוונה המשיך להיתגרות ולהיתגרות בה בלי סוף, היה מנשק את שירן מול הפנים של טליה, מחבק את שירן ושולח בבט אכזרי אל טליה אשר בסך הכל רצתה אותו. דבר אחד לא הבינה למה שחברה כמו שירן תעשה לה משהו שכזה? על השאלה הזאתי חשבה יום וליל עד שלבסוף אזרה אומץ ושאלה את שירן ושפכה בפיניה כל אשר עובר אליה בשבועות האחרונים, אך שירן לא היתיחסה ולא לקחה ברצינות את כל אשר טליה סיפרה בפניה. אחריי יומיים שירן ניפרדה מאלי כאשר אלי לא היתייחס אליה בכבוד וגילתה שהוא מדבר אליהה מאחורי הגב. לאלי היה חבר מאוד מאוד טוב ושמו היה אלון לאלון הייתה חברה ושמה הייתה מיטל ומה שהיה עם טליה ואלי היה בדיוק מה שהיה עם אלון ומיטל היו ניפרדים וחוזרים כאשר אלי ושירן ניפרדו אלי גרם גם לכך שאלון ומיטל יפרדו ושיחק להם בחברות גרם לכך שיפרדו והפך לחבר של מיטל …. באותו זמן הפך אלון לחבר של שירן וטליה נישארה לבדה ….. עברו להם ימים אחדים אלי ומיטל ניפרדו בעיקבות היתנהגותה של מיטל אשר נתנה לבנים זרים לגעת בגופה והרסה את שמה ושירן ניפרדה מאלון כאשר כולם גילו שהם חברים והתחילולדבר אליהם. אלי הבין שטליה היא אהבתו היחידה והיתוודה בפניי אלון על אהבתו לטליה כך אלי חזר אל טליה ונישאר חבר שלה חצי שנה. לאלון כרגע יש חברה מבית ספר אחר ועדין מפתח קשרים עם מיטל מהצד, ושירן הכירה ילד מאוד חמוד אשר לא שמה לב אליו הוא היה בכיתה המקבילה והיתבייש מאוד להגיד לשירן שהוא אוהב אותה שמו היה בר. כעת אלון חבר של ילדה לא מוכרתת וחבר של רויטל מהצד. אלי חיי עם טליה באושר וגם שירן מצאה את אהבת חייה כעת טליה חשה שמשהוו הולך ליקרות משהו רע מאוד… את ההמשך תיקראו בסיפור הבא….. תקציר לפרק הבא: משהו רע הולך ליקרות טליה חשה את זה מיתקרב רק מה הולך ליקרות? מה יגמר בסוף עם מיטל אלון והחברה מהצד מי זו הילדה הזו? ואיך זה יתנקם בהם?


תגובות (1)

נחמד תמשכי !!:)

23/06/2011 13:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך