shoval123
זה סיפור ראשון שעשיתי ממש לבדי יש לי בעיה עם הנקודות והפסיקים כי אני לא ממש מתמצאת בזה אז תגיבו שאני הוכל לתקן אם זה לא מצאה חן בעינייכם.למרות שאני מקווה שכן ואני יודעת שיש לי שגיאות אני מנסה כמה שפחות תודה ותגיבו!!!!!!! :)

אהבה חדשה ש….

shoval123 20/11/2012 697 צפיות 2 תגובות

היי אני מורן אני בת 16 אני גרה בישראל יש לי שער שטני עיניים חומות דבש יפות ואני רזה יש לי 4 אחים אח תאום שקוראים לו מתן אנחנו מדברים על הכל,אח גדול בן 20 שקוראים לו דני אנחנו כל הזמן רבים ו2 אחיום קטנים דניאל היא בת 3 ומור שהוא בן 12.

מתקודת המבט של מורן (נקודת מבט רגילה):
אתמול דודה שלא אמרה לי שהיא רוצה שאני הבוא אליה לצרפת לכל החופש הגדול אך התרגשתי. יש לה ילדה בגיל שלי ככה שלא ישעמם לי שם. ביום של הטיסה נפרדתי מכולם אפילו בכיתי שנפרדתי מאח שלי דני כי חודשים שאני לא הראה אותם. עברתי דרך הדיוטי פרי קניתי לי 4 חולצות, 2 בשמים, 3 מכנסים, זוג עגילים ושרשרת הרבה אהה ההורים שלי נתנו לי כסף לבזבוזים .כשהגעתי לשם לקחתי תמזוודה שלי וראיתי את דודה שלי מחכה לי בחוץ אם מכונית מלמלתי לעצמי מה זאות המכונית המוזרה הזאות כנירא שדודה שלי שמעה את זה היא אמרה שלי שאם כאלה מכוניות נוהגים בצרפת צחקנו לנו. כשהגענו לבית שלה ראיתי את הבת שהיא בת דודה שלי, קוראים לה לוסי בלונדינית רזה עם עיניים תכלת היא היתה ממש יפה.

מנקודת המבט לוסי:
"ששמעתי שאמא שלי מתכוונת לארח את בת דודה שלי מישראל התעצבנתי שהיא לא אמרה שלי כי הבית שלנו גם ככה לא גדול מספיק. יש לי 3 אחיות לילי, מאי ולולה אבא שלי מת שהיתי קטנה. ואבדנו את רוב כספנו במה שנשאר לנו קנינו את הבית. אני ישנה לבד אמא שלי ישנה עם לולה ומאי ולילי שהם תאומות ישנות ביחד ועכשיו ששובל באה היא צריכה לשון אצלי בחדר אוף מעצבנת. ביום שהיא באה לא ממש התייחסתי אליה זה היה בחופש הגדול גם לא התייחסה אליי. אמא שלי בלילה ביקשה ממני ללכת לקנות חלב כי נגמר ואחיות שלי פחדו לצאת בלילה והיא אמרה לי לקחת איתי את מורן. להב דוד שלי בא אליי לפני שהלכנו בא להגיד לי שלום והלך לתחנת דלק הוא אמר שיש שם מכות ובדיוק הינו אמורים ללכת לשם לקנות חלב כי אף חנות לא פתוח ב 12 בלילה. אמרתי בואי נחכה 10 דקות כי ראיתי שהיא פחדה ונלך עברו 10 דקות. אמרתי שבטח נירגע שם והתחלנו ללכת".
נקודת המבט של מורן(נקודת מבט רגילה)
"ביום שהגעתי היא לא התייחסה אז גם אני לא התייחסתי אליה. כשהגיע הלילה בסביבות 12 אמא שלה אמרה לה לקנות חלב ולקחת אותי איתה לא ממש רציתי אבל לא רציתי להגיד לא כדי לא להעליב אותה, לפני שהלכנו להב דוד שלה מהצד השני באה להגיד שלום הוא אמר שיש מכות בתחנת דלק והלך לשם לא ממש התרגשתי עד שהיא אמרה שאנחנו צריכים ללכת לשם כי אף חנות לא פתוחה ב 12 בלילה. היא אמרה לי בואי נחכה 10 דקות ונלך כי היא ראתה שפחדתי עברו 10 דקות והיא אמרה שבטח נירגע אמרתי בסדר והתחלנו ללכת.
התחלנו ללכת לוסי ראתה את לולה ואת חבר שלה מתנשקים אני ולוסי אמרנו להם אוווו לולה אמרה לנו ללכת. גיכחתי לי (לולה בת 19 וחבר של לולה בן 20 ). המשכנו ללכת נהיתה דממה של כמה דקות, שהגענו לשם ראינו שנגמר כבר המכות היא חיפשה את המדריך שלה בזמן שעמדתי בצד. היא מצאה אותו וקראה לי באתי ראיתי אותה מדבר איתו ולידו עמד חבר שלו הוא היה כזה חתיך עם עיניים מהפנטות. לוסי והמדריך דברו ושעמם לי אז התחלתי להסתובב.הלכתי לקנות תחלב וחזרתי ואז זה שעמד לי במדריך התקרב אלי לאט לאט לקח אותי לצד והצמיד אותי לקיר שתי ידיו חוסמות אותי, קוראים לי עמית ולך שאל מורן אמרתי לא ממש ברצון, הוא שאל אותי איפו אני גרה אמרתי לו מה אכפת לך וניסיתי לצאת לא הצלחתי דחפתי אותו והלכתי הוא תפס לי תיד והצמיד אותי אליו ואמר לי ש…..