אהבה כפולה- פרק 1

sweet stories 18/12/2014 1172 צפיות אין תגובות

השעה הייתה 7:30 בבוקר, שמעתי את גיא צועק לי "אלי קומי כבר אמא לא תסיע אותנו לבית ספר ואז נצטרך ללכת ברגל או ליסוע באוטובוס של בית ספר" כששמעתי אותו אומר את זה קפצתי מהמיטה התחלתי להסתדר מהר, שמתי טייץ וחולצה קצרה נעלתי סנדלים, שמתי מעט איפור קונסילר ומסקרה , ציחצחתי שיניים וירדתי למטה לקחתי את התיק צד עליי והסנדביץ' בפנים ורצתי לאמא שתסיע אותי ואת גיא.
הגענו לבית ספר ובפתח ראיתי את זואי ומאיה רצה לכיווננו חיכינו לה, ועלינו ביחד לכיתה, לפנינו הלכו הפרחות של השכבה אבל אני עדיין לא מבניה איך הן מקובלות עד כדי כך הן לובשות מכנס דפוק אותי וחולצת "ציצי" ככה אני זואי ומאיה קוראות לחולצות שהן כמו גוזיה כי הן מכסות רק את הציצי.
לפתע נשמע הצלצול הוצאנו היסטוריה והשעמום התחיל לו…
אחרי שעמום של 45 דקות נשמע לו הצלצול הגואל שבישר על הפסקת אוכל, הוצאתי את הסנדביץ' ובדקתי מה אמא הכינה לי, ראיתי שזה הסנדביץ' של גיא הודעתי למורה שאני מחליפה איתו בסנדביצ'ים וחוזרת, יצאתי מהכיתה שלי לכיוון הכיתה של גיא נכנסתי פנימה ושמעתי מהצד כל מיני לחשושים הרגשתי שזה עליי כי ראיתי מהצד את המבטים הנעוצים בי,ומפינת הכיתה שמעתי הנה אחותו הקטנה של גיא זה לא מזיז לי כי אני רגילה לכל זה ואפילו ליותר מזה זה נחשב כלום למה שאני עוברת כמעט כל יום-יומיים, הגעתי עד למקום של גיא וראיתי אותו מדבר עם איזה פרחה של השכבה, אמרתי "גיא…. התבלבלנו בסנדביצ'ים."
אמרתי לו והתחלפנו בהם, יצאתי מהכיתה שלו לכיוון הכיתה שלי כשלפתע נתקלתי בילד אחד הסנדביץ' שלי נפל, הוא אפילו לא טרח לעזור לי להרים את הסנדביץ' הוא פשוט צרח עליי "תסתכלי לאן שאת הולכת מטומטמת", ואני שאני מרגישה מספיק נורא עם מה שאני עוברת כל יום אמרתי בתקווה שהוא לא יעשה לי כלום " סליחה זה היה בלי כוונה, לא שמתי לב" והמשכתי לדרכי.
אחרי כמה שעות של מתמטיקה מדעים ואנגלית בית ספר נגמר ואני חזרתי הביתה.
"אליסון חכי דקה!!" שמעתי מישהו צועק מאחורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך