sweet stories
סוריי שלא העלתי פרק כבר הרבה זמן יש לי קצת לחץ מקווה שתהנו ;)

אהבה כפולה- פרק 10

sweet stories 27/12/2014 1078 צפיות אין תגובות
סוריי שלא העלתי פרק כבר הרבה זמן יש לי קצת לחץ מקווה שתהנו ;)

אנחנו שלוש שבועות ביחד וזה הריב הראשון שלנו,אני לא יודע אם אנחנו עדיין ביחד או שאליסון גמרה את זה בנינו אבל יש לי רעיון.
בבוקר למחרת קמתי והתארגנתי לבית ספר והלכתי לבית ספר מוקדם מהרגיל.
נכנסתי לכיתה של אליסון ומילאתי לה את הלוקר במכתבים של סליחה ותסלחי לי על הטיפשות שלי, שמתי לה שוקולד על השולחן ואפילו רשמתי על הלוח 'אני מצטער אליסון שהייתי טיפש' כשסיימתי הלכתי לכיתה שלי.
בהפסקה אליסון נכנסה לכיתה שלי, בהתחלה חייכתי ואז ראיתי שהיא מחזיקה בכל המכתבים ששמתי לה בלוקר והיא החזיקה גם את השוקולד, היא באה לשולחן שלי "כך" היא אמרה ויצאה.
קמתי מהמקום והחלטתי ללכת לחדר של המנהל, "המנהל ווילסון אני צריך שנייה לומר משהו ברמקול של בית ספר אני יכול בבקשה?" שאלתי אותו והוא ענה "לא מה זאת השאלה הזאת?" ועניתי "כשאתה היית בתיכון אהבת מישהי?" וענה "כן" "נכון היית עושה הכל בשבילה?" שאלתי "כן" הוא ענה "אז אצלי זה אותו דבר אני רבתי עם מי שאני אוהב ואני רוצה להתנצל בפניה." אמרתי לו "טוב, בוא תדבר ותעשה את זה מהר" ניגשתי למיקרופון
ואמרתי "אליסון וויליאמס, את שומעת? זה ליאם אני רוצה לומר לך משהו, אני מצטער שהתנהגתי כמו אידיוט וטיפש אבל מה לעשות אהבה גורמת לך לעשות דברים טיפשיים, אני לא יודע מה לעשות כדי לגרום לך לסלוח לי. ואם כבר אני מדבר בפורום גדול כזה מול כל בית ספר אז אני רוצה לומר 'אליסון אני אוהב אותך' ואני לא יודע מה הייתי עושה בלעדייך וכן אנחנו ביחד רק שרבנו קצת והיא לא מוכנה לסלוח לי, אליסון סליחה סליחה סליחה סליחה כמה פעמים אני צריך לומר כדי שתסלחי?" לפתע היא נכנסה לחדר של המנהל ואמרה "פעם אחת" היא התקרבה אליי ונישקה אותי "את סולחת לי?" שאלתי "איך אפשר שלא?" ונישקתי אותה עד שהמנהל הפריד בנינו. שנינו יצאנו מחובקים מהמשרד של המנהל וראיתי את כל השכבה שלנו עומדת בחוץ ומוחאת כפיים, הרגשתי קצת לא נעים אבל סוף סוף אני יכול לנשק את אליסון או לחבק אותה או ללכת ולהחזיק ידיים מבלי הפחד שיתפסו אותנו, זו הייתה הקלה כל כך גדולה.
"אני מצטער שלא האמנתי לך ושלא חשבתי בהגיון" אמרתי לאליסון, והיא ענתה "תפסיק כבר להתנצל, התנצלת מלא פעמים וסלחתי לך כבר הכל בסדר" היא אמרה ונישקה אותי "רק יש לי שאלה אחת, מה זה היה בהפסקה, מה שעשית עם בן?" היא התחילה לגמגם ולומר "אממ.. זה היה משחק?!!?" היא אמרה לא בטוחה "מה רצית לגרום לי לקנא? איזה חמודה" אמרתי וחיבקתי אותה "אהה ומה עם התכנית לשדך בין מאיה וגיא?" שאלתי אותה, "יש לי רעיון, אפשר לשים אצלי בבית מצלמות ונגיד אני אזמין את אליסון אליי ואני "בטעות" יצאתי לריצה=אלייך ושם נראה את אליסון וגיא" היא אמרה לי "אוקיי" עניתי, החלטנו לעשות את זה ביום חמישי(היום יום שלישי).

-נקודת מבט של אליסון-
יום חמישי הגיע וסידרתי הכל, השעה עכשיו שלוש ועוד חצי שעה מאיה באה אליי, בדקתי שהכל עובד, המצלמות עובדות והרמקול הכל עובד.
לבשתי בגדי ספורט עשיתי קוקו גבוה ויצאתי "ביי גיא אני הולכת לרוץ אני אחזור עוד מעט" אמרתי ויצאתי בהתחלה רצתי אבל כשהתרחקתי מהבית הלכתי והאטתי את קצב ההליכה שלי, עד שהגעתי לבית של ליאם לקח לי 20 דקות, השעה הייתה כבר שלוש וחצי.
נכנסנו מהר לחדר שלו ופתחנו את המחשב שלו וחיברתי את זה למחשב.
ראינו את גיא יושב בסלון מול הטלוויזיה לפתע נשמע צלצול בדלת, אני ידעתי שזאת מאיה כי מי עוד זה יכול להיות .
"היי" שמעתי את מאיה אומרת לגיא, והוא ענה לה "היי מאיה, אממ.. אליסון יצאה לריצה היא עוד מעט חוזרת, אם את רוצה את יכולה בינתיים לשבת איתי בסלון, זאת אומרת את לא חייבת איתי את יכולה סתם לשבת." איזה חמוד גיא, הוא מגמגם ליד מאיה זה כל כך חמוד! ומאיה ענתה לו "טוב אני אשב איתך בסלון ואחכה לאליסון" שניהם נכנסו פנימה "רוצה מים? או משהו?" גיא שאל אותה "אמ… מים תודה" איזה חמודים הם ביחד, אף פעם לא שמתי לב לזה כמה הם חמודים ביחד, הם כל כך מתאימים, שניהם ביישנים ומצחיקים ונחמדים.
"תגיד גיא, מתי אליסון יצאה לרוץ?" מאיה שאלה "לא יודע נראה לי לפני עשרים דקות או משהו כזה, תמיד כשהיא רצה זה לוקח לה הרבה זמן נראה לי היא לא שמה לב לשעה"
גיא ענה לה "אהה חח זה מזכיר לי בספורט כל דבר לוקח לאליסון שעה" ראיתי את גיא מסתכל על מאיה בוהה בה ואז צרחתי על המחשב "תנשק אותה כבר!!" ליאם נבהל הוא קפץ, לא הבין מה קרה לי זה היה מצחיק חיבקתי אותו, ותוך כדי הוא צחק, לא שמנו למחשב וראינו את גיא מנשק את מאיה, זה היה כזה חמוד גיא החזיק למאיה בצוואר, ומאיה החזיקה בגיא זה היה כזה חמוד ורומנטי, סופסוף הזוג יונים הזה כבר מתנשקים, וסופסוף גיא כבר לא יעבור מבת לבת.
סגרנו את המחשב הרטבתי קצת את החולצה שלי ואת הפנים כדי שיראה כאילו אני הזעתי ובדרך חזרה אני רצתי הביתה, לא הלכתי אני רצתי.
דפקתי בדלת הבית שלי ושמעתי כל מיני לחשושים מבפנים, שמעתי מישהו רץ למעלה ואז נפתחה הדלת, גיא עמד בפתח, הוא נראה מחויך מתמיד "על מה אתה מחויך כל כך?" שאלתי "סתם.. אהה ומאיה הגיעה,היא מחכה לך שנה בחדר" הוא אמר ושמתי לב כשהוא אמר את השן מאיה האישונים שלו התרחבו קצת וצץ לו חיוך קטן, הם כזה זוג מאוהב בהכחשה שזה מצחיק.
נכנסתי לחדר שלי ומאיה חיכתה שם כמו שגיא אמר "תגידי קרה משהו למטה כשהייתי בריצה?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך