אהבה כפולה- פרק 11

sweet stories 28/12/2014 1171 צפיות אין תגובות

נכנסתי לחדר שלי ומאיה חיכתה שם כמו שגיא אמר "תגידי קרה משהו למטה כשהייתי בריצה?" שאלתי את מאיה למרות שאני יודעת את התשובה "לא אין לי שמץ" ענתה ואני ידעתי שהיא כן יודעת "טוב אני עושה מקלחת זריזה, ואז אני אצא אלייך".
יצאתי מהחדר לכיוון המקלחת, השארתי קצת חריץ קטן כדי לראות מה יקרה, ראיתי את מאיה יוצאת מהחדר שלי לכיוון החדר של גיא, ואז לא הצלחתי לראות יותר.

-נקודת מבט של גיא-
ישבתי לי בסלון בשקט ובנחת עד שהייתה דפיקה בדלת, קמתי מהספה בדקתי בעינית מי בדלת, ראיתי את מאיה, זו חברה של אליסון, רצתי מהר למראה, וסידרתי קצת את השיער פתחתי לה את הדלת והצעתי לה להיכנס לשבת איתי בסלון, איזה דפוק יצאתי אני גמגמתי, למה לידה אני מתנהג כמו דפוק!!
ישבנו בסלון וחיכינו לאליסון שתגיע לפתע מאיה אמרה משהו ואני בהיתי בה ופשוט כל מה שרציתי לעשות זה לנשק אותה והלגיד לה שאני אוהב אותה, אבל אין לי את האומץ, אווף למה לשלוש מילים קטנות יש עוצמה כל כך גדולה ביחד? למה זה כל כך קשה לומר את המשפט/ שלוש מילים האלו 'אני אוהב אותך' למה זה כל כך קשה.
בסוף עזרתי אומץ ונישקתי את מאיה, החזקתי לה במותניים והיא החזיקה לי בצוואר, זו הייתה הרגשה כל כך נעימה, לא רציתי שהרגע הזה יפסק אפילו לא לשנייה אחת, אבל חוקי מרפי המעצבנים האלה באמת עובדים ושמעה דפיקה בדלת, בהתחלה התעלמנו מהדפיקות ואז דפקו יותר חזק, מאיה ישר התחילה לגמגם" אממ… אני עולה למעלה, זאת בטח אליסון" והיא עלתה לחדר של אליסון, אני הסתדרתי קצת ופתחתי את הדלת וכמובן שזאת הייתה אליסון, מי זאת יכולה להיות אם לא אליסון "מאיה בחדר מחכה לך" אמרתי.
עשר דקות אחרי שמאיה עלתה לחדר עליתי גם לחדר וראיי את מאיה בחדר שלי, "מאיה, מה את עושה פה?" שאלתי בגמגום והיא ענתה "אליסון עכשיו מתקלחת, אני חשבתי אולי שאני אשאל אותך מה זה היה למטה לפני שאליסון הגיעה" היא אמרה והתחלתי להילחץ "אממ…. אני לא יודע איך לומר את זה" אמרתי ומאיה קטעה אותי "פשוט תגיד.." היא אמרה לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי "אני אוהב אותך" הסתכלתי על מאיה ופשוט רציתי להתאבד, אני לא רגיל למצבים כאלה אני לא יודע מה עושים במצבים כאלה, ראיתי את מאיה מתקרבת אליי, היא התקרבה עוד יותר עד שהשפתיים שלנו נגעו אחת בשנייה והתנשקנו שוב פעם עצרתי ואמרתי " לא שאני לא נהנה" וראיתי על מאיה חיוכון קטן "מה זה אומר עלינו?" המשכתי ואמרתי, הסתכלנו אחד על השנייה ופתאום "מאיה? איפה את?" מאיה קמה מהמיטה שלי והלכה, ואני נשכבתי על המיטה של מביט לתקרה וחושב, מה היה קורה אם אני לא הייתי עוזר אומץ ומנשק את מאיה, לפחות עכשיו אני יודע שמאיה מרגישה כמוני וזו הרגשה כל כך טובה לדעת שמה שאני מרגיש כלפיה זה הדדי.

-נקודת מבט של אליסון-
יצאתי מהמקלחת, והחדר שלי היה ריק קראתי למאיה ואחרי כמה רגעים היא באה "קרה משהו?" שאלתי אותה והיא אמרה "לא.. לא כל כך, אני לא יודעת איך לומר ואם לומר" עניתי לה "את יודעת שתמיד את יכולה לומר לי הכל!!!" והיא אמרה "טוב, אז כשאת היית בריצה, ישבתי עם גיא אצלכם בסלון, והיה רגע שהוא פשוט בהה בי ואז נישק אותי" אני שמחתי שמאיה הרגישה פתוחה כל כך בשביל לספר לי את זה "ו…. בטח יש לזה המשך שהוא…." אמרתי "וכשהתקלחת אז הלכתי לשאול את גיא מה זו הייתה הנשיקה למטה, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי, ושוב פעם התנשקנו, וואי וזה היה קטע מצחיק גיא קטע את הנשיקה ואמר 'לא שאני לא נהנה אבל מה זה אומר עלינו?' וזה היה כל כך מצחיק החלק הראשון ממה שהוא אמר ואז את המעצבנת קראת לי" היא אמרה "אז עכשיו את הולכת לגיא לסגור ביניכם, מה אתם עכשיו, מה זה אומר עליכם" קמתי וגררתי אחריי את מאיה, דפקתי על הדלת של גיא "מההה!!!???" שמעתי את גיא צורח מהחדר, פתחתי את הדלת ואמרתי "יש לך אורחת, אני מבינה שהפרעתי לכם באמצע משהו חשוב אז אתם לא תצאו מפה עד שתדברו ותיישבו את מה שהולך ביניכם כי זה ברור שאתם מאוהבים אחד בשני, אז עכשיו אתם מדברים עליכם ומה הנשיקות האלו אומרות/אמרו" אמרתי וסגרתי אחרי את הדלת.
הלכתי לחדר שלי,פתחתי את הטלפון וראיתי מלא הודעות מליאם, 'ליייאאאאםם זה עבד, כשבאתי לקח לגיא המון זמן לפתוח לי את הדלת, וכשהתקלחתי הם שוב פעם התנשקו, הם סופסוף ביחד, נראה לי, אני מקווה, ואני מתגעגעת אלייך למרות שלא מזמן התראינו' ושלחתי לו את ההודעה הזאת.
בזמן הזה, שהם דיברו ביניהם לא היה לא מה לעשות וכבר היה נראה לי שמזמן הם לא מדברים והם סתם מתנשקים, עם גיא הכל יכול להיות, אני צריכה להשאיר את כל האפשרויות פתוחות. אחרי 30 דקות שהם בחדר סגורים ואני הייתי בחדר משועממת, נכנסתי אליהם, ואני ניחשתי נכון, הם התנשקו על המיטה של גיא, אני גאון "אההממ… רבותיי אני פה" אמרתי והם קפצו ממקומם, הסתכלו אחד על השנייה, הם נראו נבוכים, טוב אם זה היה קורה לי גם אני הייתי מרגישה נבוכה "אני חושבת שסידרתם ביניכם עובדה מה שראיתי עכשיו" שניהם צחקו וראיתי את גיא שם על מאיה את היד שלו ופה בוודאות ידעתי שגיא רציני עם מאיה ושהוא לא יפגע בה בקלות, אני רואה במבט שלו, אף לא ראיתי אותו ככה, שיש לו "אורות" בעיניים הוא נראה שמח לידה, ובעיקר עכשיו כשהם ביחד, אני שמחה בשבילו, ואני מקווה שגם הוא שמח שאני וליאם גם ביחד, ושזה לא מפריע לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך