sweet stories
כל מי שאוהבת את הסיפור שתגיב ;)

אהבה כפולה- פרק 14

sweet stories 03/01/2015 1138 צפיות אין תגובות
כל מי שאוהבת את הסיפור שתגיב ;)

"גיא?" אמרתי "אליסון אני לא יודע מה עבר עליי בבוקר אבל אני לא מתכנן להיפרד ממאיה, כל מה שאני צריך לדעת זה שאני אוהב את מאיה וזהו , אני לא צריך לדעת משהו אחר" הוא ענה "אוקי, העיקר שלא תעשה משהו מטופש שאחר כך תצטער בכלל שעשית אותו" אמרתי וסיימנו לדבר.
-כעבור שלושה ימים-
אני וליאם עדיין בהפסקה של הריב, אנחנו לא מזכירים את זה ונראה לי זה ישאר ככה עד שלאחד מאיתנו יהיה אומץ להזכיר את זה, בינתיים אני וליאם מנקים את הקפיטריה, לפי העונש של המנהל בגלל "ההברזה" שלנו, המנהל מחשיב את זה בכהרזה למרות שזו לא הייתה הברזה, טוב לא משנ העיקר זה שאני וליאם עכשיו מנקים את הקפיטריה.
"אליסון" ליאם אמר "מה?" הסתובבתי ואמרתי "לא משנה" ליאם אמר "נו מה קרה?" שאלתי קצת יותר עצבנית "לא משנה, כלום לא קרה" הוא אמר וכבר התחלתי להתעצבן לקחתי סמרטוט עם מים ורדפתי אחרי ליאם עם הסמרטוט "מה קרה?" צעקתי כשאני מנסה לתפוס אותו "נו ליאם מה קרה?" עצרתי במקום כולי מתנשפת וצוחקת, "כלום, לא משנה תשכחי מזה בכלל" הוא אמר וזה עיצבן אותי "אני מפסיקה את ההפסקה של הריב" אמרתי והייתי רצינית "אליסון, את באמת רוצה עכשיו להמשיך את הריב?" הוא שאל אותי, בתוכי ידעתי שאני לא רוצה עכשיו לריב וגם אין לי כוח לריב אבל ליאם עיצבן אותי עכשיו ואמרתי "כן" והוספתי "למה אתה לא הקשבת לי? אני הייתי יכולה להסתדר לבד פה" שאלתי את ליאם "אני עשיתי את זה מאהבה כי אני אוהב אותך, כן שכל העולם ישמע אני אוהב אותך ואני עשיתי את רק מאהבה כי לא יכולתי לראות אותך שאת תנקי לבד את הקפיטריה הענקית הזאת לבד" ליאם ענה בעצבנות "אתה…. אתה אוהב אותי?" שאלתי את ליאם "כן, מה הבעיה, אני אוהב אותך כל כך שאין מילים שיכולות לתאר כמה אני אוהב אותך" הוא אמר "אתה הרגע אמרת שאתה אוהב אותי" אמרתי בהתרגשות "כן אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, לומר עוד פעם?" הוא שאל "כן" עניתי תוך כדי שאני מניחה את הסמרטוט ואת הכליי ניקוי על השולחן ומתקרבת לכיוונו של ליאם "אני אוהב אותך" הוא אמר "גם אני אוהבת אותך" אמרתי והתקרבתי לליאם ונישקתי אותו.
"הפסקה" אמרתי כשסיימנו להתנשק וחייכתי לליאם, יצאנו מהקפיטריה החזקנו ידיים והתחלנו ללכת לעבר השער אך שלפתע שמעתי מאחורה את קרלי ואשלי "אליסון!" הם צעקו לי הסתובבתי והסתכלתי עליהן, הן עשו לי סימן עם היד לבוא אליהן, הסתכלתי על ליאם והוא אמר לי בלחש "תלכי עליהן אני אחכה לך" הוא נתן לי נשיקה והלכתי אליהן "אליסון, בגלל שאת עכשיו עם ליאם אז אנחנו מצרפות אותך אלינו" הן אמרו ביחד ובהתרגשות "מה זאת אומרת? מצרפות אותי אליכן?" שאלתי לא מבינה "את עכשיו אחת משלנו" קרלי אמרה ואשלי עמדה וחייכה מהצד כמו מפגרת, טוב מה לעשות שהיא באמת מפגרת, צחקתי לעצמי והן ראו את זה "יופי אז מעכשיו את אחת מאיתנו, אני אעביר לך בווטצאפ מה אנחנו עושות כל יום ולבוש וכל הדברים האלה" קרלי אמרה ולפני שהספקתי להגיד משהו הן כבר הלכו "רגע…" והן כבר לא היו, לקחתי את התיק שלי והלכתי לליאם "מה הן רצו?" הוא שאל "סתם הן מפגרות אמר 'בגלל שאת עכשיו עם ליאם את אחת משלנו עכשיו' מה הן רוצות ממני?" אמרתי.
חזרתי הביתה "אמא?" שאלתי ברחבי הבית, לפתע היא יצאה מהחדר שלה ושל אבא "הוא הלך" היא אמרה "לאן הוא הלך? ומי הלך?" שאלתי "אבא, הוא עזב אותנו, הוא השאיר לי פתק" היא אמרה.
~פתק:~
לג'סי גיא ואליסון היקרים,
אני לא יודע אם אתם יודעים אבל אמא יודעת, אני התמכרתי להימורים ולדברים נוראים, אני החלטתי שיהיה לכם יותר טוב בלעדיי, שאתם לא תאבדו כסף בגללי או שיקרה לכם משהו כי אני לקחתי הלוואות מכל מיני אנשים רעים ואני חושב שהעזיבה שלי זה הדבר הכי טוב שיהיה בשבילכם.
ג'סי אני מצטער בצהריים ההם שצעקתי עלייך ועל הריב אני מקווה שהחיים שלך יהיו יותר טובים בלעדיי, אני הוספתי מסמך גירושין, אני כבר חתמתי עליו, אם את רוצה להמשיך הלאה לגמרי אז תחתמי על זה.
אני רק רוצה שיהיה לכולכם טוב, ובלעדיי יהיה לכם טוב, אז זאת הפרידה שלי ממכם, להתראות.
דניאל
סיימתי לקרוא את הפתק שאבא השאיר, "אבא התמכר להימורים?" שאלתי את אמא כשאני מתחילה לבכות "כן" היא אמרה בוכה, "זה מה שרבנו עליו באותו יום, וששמעת אותנו" אני התחלתי לבכות, ולא ידענו מה לעשות, אמא לא ידעה אם לחתום על המסמך גירושין או לא "אמא את עדיין אוהבת את אבא?" שאלתי אותה "כן… נראה לי, כואב לי שהוא עזב" היא אמרה "אז אל תחתמי על המסמך" אמרתי.
פתאום קיבלתי סמס מקרלי 'היי רוצה להיפגש איתי ועם אשלי בקניון?' היא שאלה, מה היא רשורה פתאום ,זה לא שאני חברה שלהן פתאום, אבל נראה לי שהיא מחשיבה אותי כחברה שלה רשמתי לה 'אממ…טוב?!' והיא ענתה ' אז בארבע תיהי בקניון' אני לא ידעתי למה הסכמתי אבל אני משאירה את כל האופציות פתוחות, ולא לשפוט אנשים מבלי שאני מכירה אותם קודם.
'היי מאיה' שלחתי למאיה משעמום, כבר סיימתי לסדר את החדר, לעשות שיעורים, לאכות ומה לא עשיתי או ניסיתי לעשות כדי להיפטר מהשעמום.
השעה הייתה שלוש והתחלתי להתארגן לקניון, לבשתי ג'ינס ארוך עם חולצת ג'ינס מכופתרת ועשיתי קוקו גבוה, לקחתי כסף ויצאתי "ביי אמא" אמרתי "לאן את הולכת?" היא שאלה "אני הולכת לקניון" אמרתי "עם מאיה?" היא שאלה "לא עם קרלי ואשלי, ביי" ורצתי החוצה מיהרתי לתחנת אוטובוס.
בארבע הגעתי לקניון וראיתי את קרלי ואשלי לבושות בחצאית קצרצרה וגופיה עם עליונית את האמת קצת נגעלתי מהעובדה שאני מסתובבת איתם אבל אני לא שופטת אנשים לפני שאני מכירה אותם "תגידי אליסון מה את לובשת?" אשלי שאלה "אממ… את הבגדים שלי?!" אמרתי בתמיהה "איו" הן אמרו ביחד וקצת נעלבתי "אנחנו הולכות לעשות לך מייקאובר" שתיהן אמרו "סליחה!?!?" אמרתי "בואי את הולכת להנאות מזה" קרלי אמרה היא לקחה לי ביד וגררה אותי אחריה, הן לקחו אותי דבר ראשון למספרה "מה את רוצה שנעשה לך?" הספר שאל אותי "אמ… את האמת שתי אלה גררו אותי אני לא חושבת שאני צריכה להסתפר, אבל אם יש לך רעיון יפה לעשות לי את תעשה" אמרתי ותוך כדי ראיתי את קרלי ואשלי מחייכות, הן שמו לי כיסוי עיניים כדי שתיהיה לי הפתעה, לאחר שעה בערך הן הורידו לי את הכיסוי עיניים וראיתי שלא כל כך הורידו לי אורך מהשיער אבל כן עשו לי פן "אם אני יכולה לשאול, איך סיפרת אותי?" שאלתי את הספר "קודם דיללתי לך את הנפח מהשיער ואז דירגתי את השיער, היו לך מלא קצוות שרופים ועכשיו השיער שלך בריא יותר" הוא אמר וחייך "תודה" אמרתי וקרלי ואשלי גררו אותי החוצה "מה עם לשלם?" שאלתי "כבר שילמנו" אשלי אמרה, עכשיו הן לקחו אותי לחנות בגדים, "קחי זה יהיה לך יפה… אווו גם זה וזה וזה וזה" מבלי ששמתי לב ערימה ענקית של בגדים הייתה מונחת עליי הלכתי להתלבש לפי איך שהן אמרו לי, יצאתי עם חצאית וחולצה צמודה לגוף קצרה "וואוו איזה יפה!" הן אמרו, אני לא כל כך התלהבתי מזה, והחלפתי למשהו אחר יצאתי החוצה ולבשתי ג'ינס קצר וחולצת בטן חמודה, לא צמודה מדיי "את זה אני יותר אוהבת" אמרתי "עכשיו אנחנו יודעות מה הטיפוס שלך בבגדים ונביא לך כאלה" קרלי אמרה וגררה את אשלי אחריה.
אחריי שסיימנו לקנות בגדים אכלנו, וגיליתי שהן דווקא נחמדות קרלי ואשלי ,"תקשיבי, אליסון עכשיו שאת איתנו את לא יכולה להיות יותר עם מאיה" קרלי אמרה "למה?" שאלתי "אוי בבקשה, כאילו שאת לא יודעת?" היא אמרה "אהה בגלל שהיא לא מקובלת כמוכן?" שאלתי "כן בדיוק, או שאת מעדיפה להסתובב איתנו בבית ספר ואחרי הצהריים תעשי מה שבא לך" היא אמרה "טוב" עניתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך