sweet stories
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות פרק, עברו עליי כל מיני דברים, ובעקבותיהם היה לי מחסום כתיבה, אבל אני עכשיו אשתדל להעלות כמה שיותר פרקים עם הפרשים קטנים בין הזמנים שאני מעלה אותם. ;)

אהבה כפולה- פרק 20

sweet stories 09/02/2015 1413 צפיות 3 תגובות
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות פרק, עברו עליי כל מיני דברים, ובעקבותיהם היה לי מחסום כתיבה, אבל אני עכשיו אשתדל להעלות כמה שיותר פרקים עם הפרשים קטנים בין הזמנים שאני מעלה אותם. ;)

נגמר בית ספר ואני קבעתי עם ליאם בצהריים, שאני אבוא אליו, בינתיים הלכתי עם גיא הביתה, "תגיד אתה ומאיה עדיין ביחד נכון?!" שאלתי כדי להיות בטוחה "כעיקרון כן, היה לנו ריב גדול בגלל שתמיד אני מתנהג כמו דביל, דביל שלא חושב לפני שהוא עושה דברים" גיא אמר "לא נורא אתה תמיד יכול לסדר הכל, כל דבר ניתן לשינוי" אמרתי לו "אז מה איתך ועם ליאם, ראיתי שחזרתם" הוא אמר "לא עניינך" אמרתי וחייכתי "אני שמח בשבילכם שהשלמתם, ככה שאחותי שמחה וגם החבר הכי טוב שלי שמח" הוא אמר "כן, וואי כמה זמן לא דיברתי עם אית'ן, אני הייתי עסוקה במה שקרה בבית ספר ששכחתי ממנו, ולא דיברתי איתו כבר הרבה זמן" אמרתי "אז תקבעי איתו להיום" אמר "לא יכולה כבר קבעתי עם ליאם שאני אבוא אליו" אמרתי ומבלי ששמנו לב כבר היינו בכניסה הביתה, נכנסנו פנימה , זרקתי את התיק בחדר וירדתי למטה לאכול, אני וגיא ישבנו בסלון ואכלנו ביחד שניצל עם אורז, ראינו בטלוויזיה את הסדרה האהובה עלינו "איך פגשתי את אמא שלכם?", כשסיימתי לאכול עליתי לחדר ועשיתי שיעורם, אחרי כמה זמן שעשיתי שיעורים ראיתי שהשעה שלוש וחצי והייתי צריכה להתחיל להתארגן, החלפתי בגדים, וקצת התאפרתי, שמתי את הבושם האהוב עליי של "Lacoste" ויצאתי לדרך "ביי גיא" אמרתי לו וירדתי למטה.
אחרי הליכה של כמה דקות הגעתי לבית של ליאם, דפקתי בדלת ואמא שלו פתחה לי "שלום, את בטח החברה של ליאם, אני אמא שלו סמנתה, ליאם למעלה בחדר שלו, את יכולה להיכנס" היא אמרה "אוקיי תודה" אמרתי וחייכתי אליה, עליתי לחדר שלו ומבחוץ שמעתי נגינות של גיטרה ושמעתי שירה, פתחתי קלות את החדר וראיתי את ליאם, יושב על המיטה שלו, מחזיק בגיטרה ושר, "וואוו אתה שר ומנגן ממש יפה" אמרתי לליאם בזמן שהוא הניח את הגיטרה בצד "שיט איזה בושות, אני בדרך כלל נועל את הדלת כשאני שר ומנגן" הוא אמר "אתה לא צריך להתבייש בכלום, אתה אוהב לנגן ולשיר זאת זכותך ואתה לא חייב לנעול או להתבייש בזה" אמרתי כשאני מתקרבת אליו "טוב, מספיק לדבר על השירה והנגינה, לא מגיע לי משהו?" הוא אמר "מה זאת אומרת?" שאלתי "משהו כמו זה.." הוא אמר ומשך אותי למיטה שלו ונישק אותי, "אחרי שחשבתי על זה, לא מגיע לך כלום" אמרתי צוחקת "אוי שקט" ליאם אמר לי ונישק אותי.
"מה שרת כשנכנסתי?" שאלתי " iris של go go dolls" הוא אמר "וואי זה שיר יפה, למה דווקא אותו בחרת לנגן?" שאלתי "כי בפזמון של השיר הוא אומר שהוא לא רוצה שהעולם יראה אותי כי הם לא יבינו, אני מתחבר לשיר הזה" הוא אמר "אתה יודע יש מדהו שאתה לא יודע עליי" אמרתי לו "מה?" הוא שאל והסתכל עליי "אני גם אוהבת לשיר, אומנם אני לא מנגנת על כלי כלשהו אבל אני אוהבת לשיר כמוך" אמרתי לו "אולי נוכל לשיר מתישהו ביחד" הוספתי "כן אנחנו יכולים.." הוא אמר קצת מדוכא "ליאם קרה משהו אתה נשמע מדוכא, עצוב, מה קרה?" שאלתי את ליאם "כלום, לא כלום לא קרה תודה אבל לא קרה כלום" הוא אמר "טוב, אולי תנגן לי בגיטרה משהו?" שאלתי אותו וליאם קם והביא את הגיטרה שלו, הוא התיישב בחזרה לידי והתחיל לנגן, זה היה אותו שיר שהוא ניגן כשנכנסתי ליאם גם שר ביחד עם הנגינה, ובפזמון אני הצתרפתי ושרנו ביחד "אתה שר מאד יפה, למה את לא רוצה לעשות עם זה משהו?" שאלתי "לא יודע, אני…. לא רוצה לעשות עם זה משהו, זה רק בגדר של תחביב אצלי" הוא אמר "חבל.. אתה שר יפה" אמרתי "גם את שרה יפה" הוא אמר התקרב עליי ונישק אותי, "אבל אתה בסדר עכשיו נכון?! אתה לא מדוכא או משהו נכון?!" שאלתי כדי להיות בטוחה "כן, הכל בסדר" הוא ענה לי "וואי מתחיל להיות לי קצת קר" אמרתי וניסיתי לחמם את עצמי "בואי" ליאם קרה לי והרים את השמיכה שלו כדי שאני אכנס מתחת לשמיכה לידו, התיישבתי לידו מתחת לשמיכה והיד של ליאם הייתה על הכתפיים שלי, הדלקנו טלוויזיה וראינו סרט, מה שהיה בערוץ של הסרטים היה רק ג'יימס בונד, למזלו של ליאם אני מתה על סרטי אקשן ובכללי על סרטים של ג'יימס בונד.
אחרי שהסרט נגמר ראיתי כבר שהשעה מאוד מאוחרת, ופחדתי לחזור הביתה, ליאם הציא ללוות אותי הביתה אבל בחזור הוא ילך בחושך לבד ואני לא רוצה שהוא יחזור לבד "אולי תשני אצלי, רק חד פעמי להיום?" הוא שאל ואני לא הייתי כל כך בטוחה שאני מוכנה עדיין לזה "אני צריכה בכלל לשאול את אמא שלי אם זה בסדר" אמרתי והתקשרתי לאמא, "היי אמא אני יכולה להישאר לישון אצל ליאם, אני מבטיחה שלא נעשה כלום, אמא שלו נמצאת חדר ליד" אמרתי לה בטלפון "טוב, בתנאי שאת לא עושה שום שטויות בערב ומחר בבוקר את באה הביתה" אמא אמרה "מבטיחה, תודה אמא" וניתקתי את השיחה "נו?…" ליאם שאל, "אמא שלי מרשה בתנאי שלא נעשה שטויות ומחר בבוקר אני חוזרת הביתה" אמרתי לו וליאם כל כך שמח, ראיתי על הפנים שלו , אחרי שהודעתי לו שהוא שמח "אבל לא נעשה שטויות כי הבטחתי לאמא שלי" אמרתי "כן, ברור, לא נעשה שום שטויות" הוא אמר וחייך.
ליאם הוציא לי מגבת למקלחת, הוא הראה לי הכל השמפו ועם המים "את תצטרכי עזרה?!" הוא שאל מחויך, ואני צחקתי לו מול הפנים, שמתי לו יד ודחפתי אותו החוצה "לא תודה" אמרתי וסגרתי את הדלת, ונכנסתי להתקלח, חשבתי שעד לפני יומיים אני וליאם לא היינו ביחד, ועכשיו אנחנו שוב פעם ביחד, הכל קורה כל כך מהר, וצריך לדעת איך לנצל את הזמן יותר טוב, יצאתי מהמקלחת ונכנסתי לחדר של ליאם, הוא כבר הכין הכל, את המיטות והוא אפילו הפריד אותן כדי שאני ארגיש יותר בטוחה, "איזה חמוד" אמרתי וניגשתי עליו וחיבקתי אותי "אתה לא צריך להפריד את המיטות אני יודעת שכלום לא יקרה" והצמדתי את המיטות בחזרה הסתכלתי בשעון והשעה הייתה שתיים עשרה, ואני וליאם נכנסנו למיטה, הדלקנו את הטלוויזיה בחדר שלו, אני הייתי מלפנים וליאם היה מאחורי הוא חיבק אותי מאחור והיינו בצורת כפיות, ראינו קצת טלוויזיה עד שנרדמנו.
בלילה באיזשהו שלב אני הרגשתי את השמיכה שוב עליי, כנראה היא נפלה לי וליאם הרים אותה, ואחרי זה הוא חזר למיטה לישון, אבל הוא היה "מקופל" לצד השני, ואני התקרבתי עליו וחיבקתי אותו מאחורה, "אהה את ערה?" הוא שאל "כן, אני הרגשתי את השמיכה" עניתי, וחזרנו לישון.
למחרת בבוקר, אני קמתי וראיתי את ליאם ישן, אני הסתכלתי בשעון והשעה הייתה אחת עשרה בבוקר, למזלנו היום יום שישי ואנחנו לא לומדים, אני קמתי מהמיטה והתחלתי להתארגן, אחרי שסיימתי להתארגן, אני נתתי לליאם נשיקה ופתחתי את הדלת ובאתי לצאת רק שליאם התעורר "את כבר הולכת?!" הוא שאל "אני ממהרת הביתה" עניתי "טוב א לפחות תביאי לי נשיקה" הוא אמר "אתה עדיין לא צחצחת שיניים" עניתי צוחקת "אז אני עכשיו אלך לצחצח שיניים" הוא אמר והלך לצחצח שיניים, אחרי כמה דקות הוא חזר "ציחצחתי" הוא אמר "יופי, עכשיו אין לי בעיה לתת לך נשיקה" אמרתי והתקרבתי ונתתי לו נשיקה, ליא תפס אותי וגרר אותי שוב למיטה "אל תלכי" הוא אמר "אני חייבת, אמא שלי אמרה לי לחזור" אמרתי ובאתי לקום אבל ליאם החזיק לי ביד כדי שאני לא אלך "אני צריכה ללכת, אתה צריך לשחרר את היד שלי" אמרתי "אווף" הוא אמר ושיחרר " ביי" אמרתי ונישקתי את ליאם והלכתי.
-נקודת מבט של ליאם-
בסוף היום אני וגיא הלכנו למבחנים של הנבחרת כדורסל, חיכינו שם חמש,עשר, חמש עשרה דקות וראינו שהמאמן לא מגיע, אחד הילדים עלה למזכירות לחפש את המאמן, כשחזר הוא אמר שהוא ראה את המאמן אבל המאמן לא יכול לבוא לעשות מבחנים היום ולכן הוא יעשה מבחנים ביום ראשון.
הלכתי הביתה, אני קבעתי היום להיפגש עם אליסון, וזה היה יותר מאוחר אז בינתיים אכלתי והכנתי את השיעורים למחר, אחרי שסיימתי הכל, פתחתי את הארון, ובתוכו ראיתי את הגיטרה שהרבה זמן אני לא נגעתי בה ולא ניגנתי בה, לקחתי את הגיטרה ושלפתי אותה מהארון, התישבתי על המיטה וניקיתי ממנה את כל האבק שהיה עליה, "נראה לי שנים אני לא נגעתי בגיטרה" חשבתי לעצמי, וניזכרתי בשיר שלמדתי לנגן, התחלתי לנגן ולהיזכר באקורדים, ולאט לאט הכל חוזר אליי, הצליל של הגיטרה הנעים לאוזן, אני התגעגעתי לנגן זה היה חסר לי, התחלתי לשיר עם השיר, זה השיר שאני הכי אוהב ומתחבר אליו, בפזמון הוא אומר שהוא לא רוצה שהעולם יראה אותו, וגם אני אוהב לשיר ולנגן אבל לא רוצה שישמעו אותי או ידעו עליי, לפתע שמעתי "אתה שר מאד יפה" הרמתי את ראשי וראיתי את אליסון עומדת ליד הדלת, וואוו הזמן עבר מהר, אני הרגשתי מובך כי אני בדרך כלל לא רגיל לנגן מול אנשים, אני ואליסון דיברנו קצת ואז שכבנו מכורבלים במיטה שלי, ולא רציתי שהרגע הזה ייגמר אפילו לא לשנייה אחת, "ליאם אני צריכה ללכת" היא אמרה ואני התאכזבתי, לא רציתי שאליסון תלך "אז אוליי תשני אצלי?" שאלתי, אליסון דיברה עם אמא שלה ואני ישבתי במתח על המיטה שלי… אחרי כמה רגעים היא סיימה את השיחה "נוו..?" שאלתי "אמא שלי מרשה רק בתנאי שלא נעשה משהו מטופש" היא אמרה ואני כל כך שמחתי.
אליסון הלכה למקלחת ובינתיים אני ארגנתי בשבילנו את המיטות, פתחתי את המיטה שלי ואפילו הפרדתי אותה קצת משלי כדי שהיא תרגיש בטוחה, הבאתי לה כרית ושמיכה חמה שלא יהיה לה קר, ובדיוק כשסיימתי לארגן הכל אליסון יצאה מהמקלחת, וראתה את איך שסידרתי לנו.
-יום ראשון(עדיין נקודת מבט של ליאם)-
קמתי בבוקר, התחלתי להתארגן, הלכתי למקלחת ושטפתי את הפנים, חזרתי לחדר והתלבשתי בגמכנס ארוך בצבע חום, וחולצה שחורה, נעלתי נעליים שחורות, לקחתי איתי בתוך התיק מכנס ונעליים להחלפה מבחנים לכדורסל.
כשסיימתי להתארגן ירדתי למטה לקחתי את הסנדביץ' "ביי אמא" אמרתי ונתתי לה נשיקה והלכתי לבית ספר.

נשמעה דפיקה בדלת של הכיתה "שלום, יש עכשיו מבחנים לנבחרת כדורסל, כל מי שרוצה להיבחן לבוא עכשיו" ילד אחד אמר ויצא מיד, "מי יוצא?" שאלה המורה "אני" אמרתי והרמתי את היד ועוד כמה ילדים הצביעו "טוב תצאו לכדורסל שלכם" היא אמרה ואני לקחתי איתי את הבגדים ויצאתי החוצה, ראיתי את גיא "אתה בא?" הוא שאל "כן" עניתי, הלכתי למלתחות והחלפתי לבגדי ספורט, אחרי כה דקות יצאתי עם כולם.
נכנסנו לאולם ספורט והמאמן חיכה שם, "תתחילו עם שלושה סיבובי ריצה" הוא אמר והתחלנו לרוץ, אחרי זה עשינו חימום לשרירים. "יאללה נתחיל עם הכדורסל, כל מי שיהיה מספר אחד הולך לחלק הימני של המגרש ומספר שיים הולך לצד השמאלי" המאמן אמר והתחיל לחלק אותנו אני הייתי מספר שתיים, גיא היה מספר אחד "אנחנו הולכים לנצח אתכם" אמרתי לגיא "בטח.." הוא אמר וצחק, בקבוצה שלי היה דין שון כריס בריאן וכמובן אני, בסך הכל קבוצה טובה.
התחלנו את המשחק, הכדור התחיל אצל הקבוצה של גיא, הם קלעו סל וכך המשיך לו המשחק, אנחנו קלענו סל וגם הם קלעו סל, עד לרעב השלישי, מסרו לי את הכדור, ואני באתי לקלוע שלשה קפצתי וזרקתי את הכדור ונחתתי על הרגל לא טוב ואני עיקמתי את הקרסול, נפלתי על המגרש וצרחתי מכאבים


תגובות (3)

תמשיכי……..

10/02/2015 14:51

ואם את צריכה עזרה עם הכתיבה, את יודעת איפה למצוא אותי ;)

10/02/2015 14:52
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך