sweet stories
איך הסיפור בינתיים, הייתי שמחה אם הייתם יותר מגיבים כדי לדעת שאתם אוהבים את הסיפור

אהבה כפולה- פרק 21 חלק ב'

sweet stories 11/02/2015 1335 צפיות 3 תגובות
איך הסיפור בינתיים, הייתי שמחה אם הייתם יותר מגיבים כדי לדעת שאתם אוהבים את הסיפור

"אליסון חכי!!" ליאם צעק לי מאחורה והלך מהר כמה שיכל עם הקביים שלו, הסתובבתי כלפיו "מה קרה? אולי נוכל לסדר את זה" הוא אמר "נראה לי שעכשיו הדבר הכי טוב בשביל שנינו, זה יהיה לקחת הפסקה קצרה" אמרתי והמשכתי ללכת לכיוון הכיתה שלי.
"נווו, את דיברת עם ליאם? מי זאת אמילי?" מאיה שאלה אותי כשנכנסתי לכיתה "עזבי אותי" אמרתי והתיישבתי במקום, הדלת נפתחה ואיתה נכנס ליאם "אליסון, אני לא מוכן שניהיה בהפסקה, תגידי לי מה קרה ואולי נוכל לסדר את זה" הוא אמר והתיישב לידי במקום של מאיה "אמרתי לך כבר שהדבר היחידי שיכול לסדר את זה, זו הפסקה קטנה שתיתן לי זמן לחשוב" עניתי לו, "אני לא מוכן" הוא אמר והצמיד את שפתיו לשלי, הוא עזב את הקביים שלו, והחזיק אותי, התנתקתי ממנו "ליאם אני כבר אמרתי את שלי, ולא יעזור גם אם תנשק אותי 20 פעמים" אמרתי "ואם אני אנשק אותך 21 פעמים?" הוא שאל וצחקתי "סוף סוף הצלחתי לגרום לך לצחוק היום" הוא אמר "ליאם אני רצינית" התחלתי לומר והוא קם לקראתי "אני חושבת שהפסקה קטנה תעזור לנו…לי לנקות את הראש קצת" אמרתי ויצאתי מהכיתה לשירותים, ליאם לא עצר אותי הפעם.

נגמר היום והלכתי הביתה, ישבתי על השולחן אכלתי וראיתי טלוויזיה, לפתע נשמעה דפיקה בדלת, קמתי מהשולחן "רגעע!" צעקתי מהמקום שלי, הלכתי לשטוף ידיים, ופתחתי את הדלת, ליאם היה בחוץ, "אליסון, אני אוהב אותך ואני לא מוכן לוותר עלייך, אני לא אעזוב עד שתבטלי את ההפסקה" הוא אמר "ליאם, נדבר על זה מחר בבית ספר" אמרתי ובאתי לסגור את הדלת, אבל הוא שם יד על הדלת ולא נתן לי לסגור אותה "אני מכיר אותך יותר מדי טוב בשביל לדעת שאת לא תקחי הפסקה אלא אם עשיתי משהו, ויש לי תחושה שעשיתי משהו שאני לא מודע לו, אז את יכולה בבקשה להגיד לי מה קרה?" הוא אמר "אני אדבר איתך מחר, אני לא יכולה עכשיו" אמרתי לו והוא הלך.
אני לא יודעת מה לומר לו מחר, מצד אחד אולי אמילי היא אקסית שלו או יכול להיות קרובת משפחה שקרה לה משהו, ואולי זו נקודה רגישה אצלו.

-נקודת מבט של מאיה-
גיא התקשר אליי ~שיחת טלפון~
"היי" הוא אמר בחוסר ביטחון, יכולתי לשמוע זאת לפי הקול שלו "היי" עניתי "את יכולה היום לבוא לגינה שמאחורי המזח?" הוא שאל אותי "אממ.. נראה לי שכן, באיזו שעה?" שאלתי "תיהי שם בשעה שבע" הוא ענה "אוקיי, ביי" אמרתי וניתקנו את השיחה, אף פעם לא הייתה לי שיחה כל כך מוזרה עם גיא, השיחה הייתה כל כך מביכה, שנינו היינו מנותקים אחד מן השני ובקושי דיברנו, הדבר היחידי שדיברנו עליו היה על הפגישה במזח, מעניין מה הוא רוצה לעשות.
שלחתי לאליסון סמס שתבוא אליי כשתראה את ההודעה, אחרי כמה דקות היא ענתה לי והיא יצאה.
אחרי כמה דקות היא הגיעה "מה קרה שרצית שאני אבוא כל כך דחוף?" היא שאלה "גיא, אח שלך התקשר עליי ושאל אותי אם אני יכולה להיות בגינה שמאחוריי המזח בשעה שבע, ועניתי שכן, ואני צריכה שתעזרי לי להתארגן" אמרתי "אוקיי, דבר ראשון צריך למצוא לך משהו ללבוש" אליסון אמרה והתחילה להוציא את כל הבגדים שיש לי בארון עד שמצאה שמלה ישנה שלי, השמלה הייתה פרחונית, והשרוולים היו עד המרפק, אליסון זרקה את השמלה עליי ואמרה "תלבשי את זה" הלכתי להתלבש וכשחזרתי אליסון ישבה מולי בפה פעור "השמלה יושבת עלייך ממש יפה, את חייבת ללכת איתה יותר" היא אמרה "דייי תמשיכייי" אמרתי ושתינו צחקנו "עכשיו נעליים" אמרתי "נכון.." אליסון אמרה והתחילה להסתכל בנעליים שיש לי, היא מצאה סנדליים שהיא אהבה והיא אמרה, "את אלה את נועלת" והביאה לי אותם ליד.
אחרי שהתלבשתי והייתי נעולה, אליסון עשתה לי תסרוקת בשיער, היא עשתה מהשיער שלי פפיון, ושאר השיער היה פזור, חוץ מהחלק הקדמי של השיער שהיה בסוג של קוקו בלוף אבל זה היה יפה, "ווווואייי ממש תודה אליסון" אמרתי וחיבקתי אותה "בבקשה אני יודעת שאת היית עושה את אותו הדבר גם בשבילי, באה בדקה התשעים בשביל לעזור לי להתארגן לדייט" היא אמרה "תעשי סיבוב" הוסיפה, הסתובבתי ואליסון אמרה "וואיי את נראית כל כך מושלם", את האיפור עשיתי לבד, שמתי קונסילר, סומק, מסקרה ומעט ליפגלוס והייתי מוכנה, הסתכלתי בשעון והשעה הייתה שש וחצי, אני ואליסון יצאנו ביחד, כי הליכה אל המזח מהבית שלי היא בערך עשרים דקות.
אליסון ליוותה אותי עד למזח ולפני הגינה שהייתי אמורה להיפגש עם גיא היא עזבה "בהצלחה" היא אמרה והלכה.
נכנסתי בזהירות לגינה כי היו שם קוצים, ראיתי את גיא יושב באמצע הגינה, עם שמיכה פרוסה על הדשא, וסלסלת פיקניק, והיו שם נרות וורדים היו מפוזרים מסביב לשמיכה, גיא שם לב שאני הגעתי, הוא קם כדי לעזור לי, הוא החזיק אותי במותניים והעביר אותי פנימה, הוא הוריד אותי לאדמה, ושנינו הרמנו מבט והיינו אחד מול השני, הסתכלתי עליו לרגע ואז הוא אמר "אני חושב שזו היא הדרך שלי היא להתנצל" ואמרתי לו "לא… אני היא זאת שצריכה להתנצל, אני סתם כעסתי עלייך בגלל שניסית לעזור לי, ואני חסמתי אותך מלעזור לי וברור שהמטרה שלך הייתה…." גיא השתיק אותי בנשיקה, החזקתי בצוואר שלו וגיא החזיק לי בסנטר בעדינו כדי לקרב אותי אליו, התנתקנו וחייכנו "יותר יפה לך שאת שותקת אז חשבתי על דרך מקורית להשתיק אותך" הוא אמר "זו בהחלט הייתה דרך מקורית, אני לא ציפיתי לזה ולא ראיתי את זה בא, אבל עכשיו אני ממש מצטערת שכעסתי עלייך, אני אוהבת אותך" אמרתי וחיכיתי לתשובה ממנו, לקח לו זמן לענות אבל בסוף הוא ענה "גם אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי בלחי "יאללה בואי נאכל, אני הכנתי את האוכל" גיא אמר והוציא צלחות וסכו"ם מהסלסלה, גיא הוציא את כל האוכל שהיה בפנים, הוא הוציא פנקייקים ושוקולד של נוטלה , הוא פתח את הקופסה של הפנקייקים והציע לי, לקחתי פנקייק אחד בתור התחלה, וגיא פתח את השוקולד והביא לי, אכלתי את הפנקייק וראיתי את גיא כבר מכין את הפנקייק השני שלו, הכנסתי את האצבע שלי לתוך צנצנת השוקולד ועשיתי נקודה של שוקולד על הלחי של גיא, "את מרחת לי שוקולד על הלחי?" הוא שאל ולא ציפה לתגובה, הוא אמר והתחיל לרדוף אחריי ברחבי הגינה, עד שהוא טפס אותי ביד, סובב אותי ונישק אותי, אחרי שהתנתקנו הוא מרח עליי שוקולד גם, "אוקיי עכשיו אנחנו שווים" אמרתי, וגיא משך אותי אליו "יש לך פה לכלוך" גיא אמר "איפה? פה?" שאלתי ונישקתי אותו "לא רגע פה" הוא אמר ונישק אותי, הוא עבר לאט לאט לצוואר, וחזר לשפתיים, והמשיך לנשק אותי "התגעגעתי אלייך" אמרתי לו "גם אני אלייך" הוא אמר וחיבק אותי "אני שמחה שהשלמנו, ותבטיח לי שלא נריב שוב" אמרתי "מבטיח" הוא אמר ,יופי עכשיו תיתן לי נשיקה פה" אמרתי והצבעתי על הלחי "ועכשיו פה" והצבעתי על הלחי השנייה "ועכשיו פה" והצבעתי על הפה, וכשהוא בא לנשק אותי ברחתי לו, לקח לו זמן עד שהוא הבין, אני בינתיים הלכתי לשבת על השמיכה, גיא קלט אותי והוא רץ עליי, ואמר "עכשיו את חייבת לי נשיקה" הוא אמר בזמן ששנינו שוכבים על הגב ומסתכלים לשמיים שכבר ניהיה חושך, החזקנו ידיים והסתכלנו על הכוכבים "תבטיח לי שאתה תמיד תאמר לי את האמת ושתמיד תאהב אותי" אמרתי לגיא והסתובבתי חצי כלפיו "אני מבטיח" הוא אמר "ניהיה כבר מאוחר כדאי שנתחיל לארוז וללכת" גיא הוסיף ושנינו קמנו, קיפלנו את השמיכה והכנסנו הכל לסלסה.
גיא ליווה אותי עד לבית שלי "ביי אהובה שלי" הוא אמר "ביי רומיאו" אמרתי וציחקקתי "ביי" הוא אמר נישק אותי והלך.


תגובות (3)

אני אוהבת את הסיפור הזה, אני שמחה שאני קוראת אותו. תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/02/2015 21:11

מעתיקנית! הקורקינט זה שלי!
נ.ב
ממש אוהבת את הסיפור!
נ.ב.ב
אני חוששת שאני מלכת הכיתה… אני לא בטוחה אבל חוששת

11/02/2015 23:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך