אהבה כפולה- פרק 7

sweet stories 20/12/2014 1047 צפיות 2 תגובות

חזרתי לכיתה שלי לקחתי את התמונה שלי שהייתה תלויה שם ולקחתי את התיק ופשוט הברזתי מבית ספר, זה כבר הרבה זמן שלו דיברתי לא עם זואי ולא עם מאיה, הן מאד חסרות לי אבל כשהייתי מדברת איתן הן לא היו מקשיבות לי הן היו מדברות עליהן ועל החברים שלהן, אוווווף אין מישהו בעולם הזה שיכול להקשיב לי!
-כעבור שבוע-
אני לא מבינה אהבה חשבתי לעצמי, אני שנפגעתי מליאם כל כך הרבה אני עדיין אוהבת אותו, אולי אני צריכה לסלוח לו?
אני לא יודעת מה לעשות וזה משגע אותי!! כבר הזכרתי את זה אני פשוט שונאת את העובדה שאני אוהבת אותו! אולי אני באמת צריכה לסלוח לו? הוא לא התכוון שיפרסמו תמונה שלי, במשך השבוע הוא ניסה להסביר לי שהוא לא התכוון עליי ספציפית, שיעשו את זה לי זה יצא ככה,ואני מאמינה לו. הלב שלי כבר סלח לו על מה שהוא עשה, הלב שלי מוכיח לי את זה בגלל שאני עדיין מרגישה כלפיו משהו ואני לא יכולה להתנגד לזה.
החלטתי לקחת את הטלפון, ולהתקשר לליאם,
-שיחת טלפון-
"היי" אמרתי "היי אליסון!?" הוא אמר כשהוא לא מבין איך אני מדברת איתו, שמעתי את זה על הטון דיבור שלו, "אמממ…. אתה חושב שנוכל להיפגש איפשהו אולי בקניון או אפילו מתחת לבית שלי או שלך? אני צריכה לומר לך משהו" שאלתי אותו, "אמ.. כן בטח. איפה יותר נוח לך?" הוא שאל ועניתי "נוח לי בקניון, אז בערך בשש אני אהיה בקניון."
יש לי 40 דקות להתארגן.
השעה הייתה חמש וחמישים, יצאתי מהבית לכיוון הקניון אנחנו גרים יחסית קרוב לקניון ובשש הייתי בקניון, ראיתי בדיוק את ליאם נכנס אז מיהרתי אליו "היי ליאם" אמרתי הוא הסתובב וראיתי על הפנים שלו חיוך חושף גומות, חיוך יפה, "אתה רוצה ללכת קצת בקניון או לשבת איפשהו?" שאלתי "בואי נשב" נכנסנו לסטארבקס ויישבנו ," וואוו אני לא יודעת איך בכלל להתחיל לומר מה שאני רוצה לומר" אמרתי וליאם אמר "פשוט תגידי אל תיבני משפטים מוכנים פשוט תזרמי עם מה שיוצא", "טוב, אז עשיתי "חושבים" כמו שאומרים, ואני חושבת שאני התעצבנתי עלייך יותר מדי מהר, ולא הייתי צריכה לעשות את זה אתה לא ידעת שמי שעשתה את זה תעשה את זה. הפואנטה שלי זה שאני סולחת לך ואני חושבת שהייתי יותר מדי פזיזה להתעצבן ולא נתתי לך לומר את הצד שלך בשני המקרים עם התמונה ובאותו ערב מתחת לבית שלי."
אמרתי את זה סוף סוף היה לי קשה לומר,,אני הורדתי את הראש כלפי מטה כי לא רציתי לראות את התגובה שלו, לפתע הרגשתי את היד שלו על הסנטר שלי, הוא קירב אותי עליו ונישק אותי, עצרתי את הנשיקה ושאלתי "זה אומר שאתה גם סולח לי? על שהייתי מהירה ולא חשבתי לשנייה?" הוא נישק אותי שוב ושאל "זה עונה לך על השאלה?" ואני נישקתי אותו "עונה לך על השאלה?" ושנינו צחקנו.
"רגע ליאם אז זה אומר שאנחנו ביחד עכשיו?" שאלתי אותו, והוא ענה "אממ..נראה לי שכן"
"והפעם אני רוצה לשמור על זה בסוד אני לא רוצה שכל העולם ישר ידע עלינו טוב?" שאלתי אותו והוא ענה "בסדר".


תגובות (2)

את ממש מוכשרת! אשמח לכתוב איתך סיפור פעם ;)

20/12/2014 17:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך