אהבה כפולה- פרק 8

sweet stories 21/12/2014 1032 צפיות אין תגובות

אחר כך חזרתי הביתה יותר שמחה ממקודם, "נוו.. מה איתך ועם ליאם?" שמעתי את גיא שואל אותי, עניתי לו "אין ביננו כלום. למה?" והוא ענה "סתם כי לפני כמה ימים הייתם מתחת לבית שלנו והתנשקתם אז אולי ניחשתי שאחותי והחבר הכי טוב שלי יהיו ביחד כבר כי זה ברור ששניהם מאוהבים אחד בשני." צחקתי ועניתי "ממש כאילו שליאם יאהב אותי" אמרתי ועליתי לחדר "רגע אליסון בואי רגע" ירדתי בחזרה לסלון ושאלתי, "כן גיא?"
"יש מישהי שאני אוהב ואני צריך את העזרה שלך.." "אוווו איזה חמוד אח שלי מאוהב!!! במי??" "אני לא אומר לך, אני רק צריך את העזרה שלך" "במה?" שאלתי אותו,
"אני רוצה להתחבר איתה או להציע לה לצעת איתי או לומר לה שאני אוהב אותה" איזה חמוד אף פעם לא ראיתי את גיא ככה, רגיש ומאוהב חשבתי שאצלו זה רק סטוצים אבל טעיתי.
"תלוי מי, אם תגיד לי מי זאת אני לא אצחק ואני מבטיחה לעזור לך אולי אני יודעת אם היא אוהבת אותך בחזרה, רק תגיד"
"טוב…. זאת מ…..א……י…ה" הוא אמר בגמגום, שמחתי בשביל מאיה ככה היא לא תיפגע סתם ואני יודעת שגיא לא סתם אומר "אם אתה רוצה אני יכולה לדבר איתה ולשמוע מה היא חושבת עלייך וככה תדע אם יש לך סיכוי או לא" אמרתי לו וראיתי חיוך יוצא לו "תודה" הוא אמר.
עליתי לחדר שלי והייתי קצת במחשב עד ששמעתי ברקע "amnesia" של פייבסוס, זה הצלצול טלפון שלי, זה היה ליאם "היי" עניתי שמחה "היי" הוא אמר "בשביל מה התקשרת?" שאלתי אותו והוא ענה "רק להגיד לך שאני עדיין מצטער על כל מה שקרה, אני הייתי ואני מרגיש שאני עדיין טיפש,אנ" קטעתי אותו ואמרתי "אתה יכול להיות טיפש אבל אתה הטיפש שלי" אמרתי צוחקת "אהה ואתה יודע מה עוד… גיא היום פנה עליי ושאל את העזרה שלי עם בנות, לגבי בת שהוא אוהב. תנחש את מי הוא אוהב" "את מאיה" הוא אמר "איך ידעת" שאלתי "אני החבר הכי טוב שלו את חושבת שאנחנו לא מדברים על דברים כאלו, זה כמו שאני הייתי מדי פעם מדבר עלייך עם גיא" הוא ענה "אווווו זה כל כך חמוד" אמרתי וליאם אמר "טוב אני צריך ללכת אז נתראה מחר?"
נתראה מחר"
אחרי שניתקתי את השיחה עם ליאם דיברתי עם מאיה, "מאיייייה, התגעגעתי אלייך הרבה זמן לא דברנו!!" אמרתי והיא ענתה "כן כי את עסוקה בדברים שלך ואת לא מדברת, לא משנה, בשביל מה התקשרת."
"יש לי שני דברים לומר לך אחד אני יודעת את מי גיא אוהב והשני" מאיה קטעה אותי ואמרה "אעאעאעאעאעא את כל כך אומרת ליייייי" היא אמרה מתלהבת ממה שהרגע אמרתי, צחקתי לי "טוב גיא אוהב את……." אמרתי לאט "הוא אוהב את, מאיה ג'ונס" אמרתי ולא שמעתי אותה יותר רק אחרי כמה שניות שמעתי אותה צורחת ,לפתע גיא נכנס לחדר שלי "אלי מה זה היה הצרחה הזאת?" הוא שאל "אמ… אני מדברת עם מאיה" אמרתי לו ועשיתי סימן עם הראש שילך "טוב… אני הולך" הוא אמר.
המשכתי את השיחה עם מאיה, "או מיי גאד, אני ממש מאושרת עכשיו שאני לא איפגע ממנו" היא אמרה וכל כך שמחתי בשבילה שהיא גם מאושרת כמוני, "אל תדאגי אני ארביץ לו אם הוא יעשה בעיות" וצחקתי "אז מה החדשות השניות?" מאיה שאלה "אממ… שכחתי לא משנה אם אני אזכר אני אגיד לך" אמרתי וסיימנו את השיחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך